benk alweer
heb nu alles even gelezen..
bokkie,ik zie nu dat je wee rmet 5 mig begonnen bent,je hebt groot gelijk hoor dat je dat gedaan hebt.
ik zit nog op 3/4 pilletje van 20mg en voel me eigenlijk best goed..
alleen die vreselijke migraine hè,het is weer klaar,het is vanmiddag weer begonnen en dat kan weleens duren tot het weekend.
ik hoop het niet hoor,want zaterdag dan ben ik jarig en dan is het helemaal niet fijn als je zo`n hoofdpijn hebt...
ik hoop dat ik me op 10 mg ook zo goed zal voelen dan blijf ik gewoon een paar maandjes op 10 staan en dan zie ik wel weer verder.
ik moet maandag bij de psychollog terug komen,ik ben benieuwd wat ze zegt dat het zo goed gaat..
voel me rot om te zeggen dat het zo goed gaat,terwijl ik weet dat jullie het zo moeilijk hebben
maar het komt hoe dan ook goed met iedereen hier,ook al zijn we 10 kilo zwaarder geworden
ik geef er niks om als ik ze voor altijd zou moeten slikken maar ik moet afbouwen want ik mag hier geen migraine medicijnen bij nemen i.v.m epileptische aanvallen,die ik dan zomaar kan krijgen...
ik neem ze ook smorgens in bij het ontbijt,(tsja bij die boterham die ik smorgens aan de aanrecht op eet whahaha)
moeten jullie er ook trouwens een middeltje tegen de maagpijn bij nemen,dat moet ik wel,want de huisarts zei dat ze slecht voor de maag zouden zijn.
ik heb meer moeite om die grote pil tegen maagpijn in te nemen dan die cita`s
nou ik heb weer genoeg gekletst,dus ik ga even mijn eten maken...
houdt je allemaal taai hè!!!! en vooral met dat warme weer,kunnen we nog meer zweetaanvallen krijgen
groetjesssssssssssssss