Beste lotgenoten,
Ondanks dat bij sommigen van ons het water tot aan de lippen staat, lijkt het me toch goed even de aandacht op het nieuws van de laatste tijd te vestigen. Laten we eerlijk zijn, we zijn er nog niet, maar zowel het rapport van de AFM, en DSI, moeten ons toch moed geven. Hierin wordt toch klip en klaar gezegd, wat wij altijd beweerd hebben, namelijk, dat er op grote schaal sprake is van nalatigheid. De AFM constateert o.a. dat in het merendeel van de onderzochte gevallen aanbieders van aandelenleaseproducten onderdelen van de zorgplicht niet of onvoldoende hebben nageleefd. Ook een meerderheid in de tweedekamer lijkt nu voor openheid te zijn, dus er zit schot in de zaak, wanhoop niet!
Wilco
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoop !!!
-
een persoon
Re: hoop !!!
dat is zo!
die rapporten zeggen alles.
het recht zal zegevieren, de boeven worden aangepakt.
dat worden wonden likken voor die oplichters van o.a. Dexia.
ze hebben niet alleen informatie achtergehouden maar ook nog leugens lopen te verkondigen.
die rapporten zeggen alles.
het recht zal zegevieren, de boeven worden aangepakt.
dat worden wonden likken voor die oplichters van o.a. Dexia.
ze hebben niet alleen informatie achtergehouden maar ook nog leugens lopen te verkondigen.
-
wonderdoener
Waaruit putten jullie hoop? Toch niet uit dat AFM rapport. Verleasers hebben een meer dan levensgroot wonder nodig om er met zo min mogelijk kleerscheuren af te komen. En op mij, de wonderdoener, hoeven verleasers niet te rekenen!

-
Loes Brouwer
Beste wonderdoener,
Bedankt dat je ook stelling neemt tegen Dexia. Ik wist wel dat wij gedupeerden op jouw steun kunnen rekenen.
Marloes
Bedankt dat je ook stelling neemt tegen Dexia. Ik wist wel dat wij gedupeerden op jouw steun kunnen rekenen.
Marloes
-
Loes Brouwer
Als iedereen de negatievelingen gelijk geeft, dan is de lol er snel vanaf voor ze om hier rond te hangen.
Marloes.
Marloes.
-
iritantje
wij iritantjes genieten ervan als mensen ons knarsetandend gelijk geven. Kunnen we lekker nog iritanter worden. Iritantjes zijn net als verleassschulden. Je komt er niet van af door ze te negeren