LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] een keer iets positiefs

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
roelofw

een keer iets positiefs

Ongelezen bericht door roelofw »

wij zijn al een aantal jaren lid van de provider dds

zeg maar gerust meer dan 10 jaar lid

en je leest er nooit iets over , maar ik wil toch hier tussen alle klaag verhalen over providers eens iets positiefs zeggen over een provider.

dds is een goede betrouwbare provider met een superteam
en goede service

mask

Re: een keer iets positiefs

Ongelezen bericht door mask »

Al jaren lid van Tweakdsl, prima provider, amper storingen en doet gewoon wat ze beloofd.

L.Rozenwater

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Jaren ervaring met zowel SpeedXS en Concepts. Zeer goede ervaringen met beide.
Helpdesk SpeedXS bellen is niet goedkoop maar daar staat tegenover dat men de helpdesk vaak via ICQ kan bereiken.
Concepts maakt gebruik van een normaal telefoonnummer.

Opvallend is, dat de kleinere provider bijna nooit klachten oplevert hier, terwijl de 3 groten (KPN plus dochterondernemingen, UPC en Ziggo) naar schatting zo'n 90% van de klachten hier veroorzaaakt.

L.Rozenwater

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Gelet de "overweldigende" :shock: hoeveelheid reacties in dit topic, kan ik niet anders concluderen: OF bijna uitsluitend klagers bezoeken dit forum, OF zouden er werkelijk zo weinig probleemloze providers zijn ? :shock:

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Of er is echt niemand die dit weinig opzienbare topic van reacties wil voorzien....

Zal ik ook een topic beginnen waarin ik mijn slager complimenteer met de verkoop van overheerlijke leverworst? Veel lekkerder dan die uit de supermarkt....

zegjijhetmaar-

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

dhc krijgt de prijs van wie kan er negatiever zijn dan ik 8)

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

En zal ik blijven reageren op topics die niets toevoegen, geen vraagstelling hebben, reeds oud en afgehandeld zijn en alleen bedoeld schijnen te zijn om frustraties te ventileren.
Dit topic voegt niets toe en handhaaf ik mijn conclusie dat iederen weleens iets postiefs te melden heef.
Ga dan lekker naar positief.nl of richt een politieke partij op...

RTD-Z

Ongelezen bericht door RTD-Z »

of naar Zeropositief.nl :lol:

Gesloten