wij zijn al een aantal jaren lid van de provider dds
zeg maar gerust meer dan 10 jaar lid
en je leest er nooit iets over , maar ik wil toch hier tussen alle klaag verhalen over providers eens iets positiefs zeggen over een provider.
dds is een goede betrouwbare provider met een superteam
en goede service
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] een keer iets positiefs
Re: een keer iets positiefs
Al jaren lid van Tweakdsl, prima provider, amper storingen en doet gewoon wat ze beloofd.
-
L.Rozenwater
Jaren ervaring met zowel SpeedXS en Concepts. Zeer goede ervaringen met beide.
Helpdesk SpeedXS bellen is niet goedkoop maar daar staat tegenover dat men de helpdesk vaak via ICQ kan bereiken.
Concepts maakt gebruik van een normaal telefoonnummer.
Opvallend is, dat de kleinere provider bijna nooit klachten oplevert hier, terwijl de 3 groten (KPN plus dochterondernemingen, UPC en Ziggo) naar schatting zo'n 90% van de klachten hier veroorzaaakt.
Helpdesk SpeedXS bellen is niet goedkoop maar daar staat tegenover dat men de helpdesk vaak via ICQ kan bereiken.
Concepts maakt gebruik van een normaal telefoonnummer.
Opvallend is, dat de kleinere provider bijna nooit klachten oplevert hier, terwijl de 3 groten (KPN plus dochterondernemingen, UPC en Ziggo) naar schatting zo'n 90% van de klachten hier veroorzaaakt.
-
L.Rozenwater
Gelet de "overweldigende"
hoeveelheid reacties in dit topic, kan ik niet anders concluderen: OF bijna uitsluitend klagers bezoeken dit forum, OF zouden er werkelijk zo weinig probleemloze providers zijn ? 
Of er is echt niemand die dit weinig opzienbare topic van reacties wil voorzien....
Zal ik ook een topic beginnen waarin ik mijn slager complimenteer met de verkoop van overheerlijke leverworst? Veel lekkerder dan die uit de supermarkt....
Zal ik ook een topic beginnen waarin ik mijn slager complimenteer met de verkoop van overheerlijke leverworst? Veel lekkerder dan die uit de supermarkt....
-
zegjijhetmaar-
dhc krijgt de prijs van wie kan er negatiever zijn dan ik 
En zal ik blijven reageren op topics die niets toevoegen, geen vraagstelling hebben, reeds oud en afgehandeld zijn en alleen bedoeld schijnen te zijn om frustraties te ventileren.
Dit topic voegt niets toe en handhaaf ik mijn conclusie dat iederen weleens iets postiefs te melden heef.
Ga dan lekker naar positief.nl of richt een politieke partij op...
Dit topic voegt niets toe en handhaaf ik mijn conclusie dat iederen weleens iets postiefs te melden heef.
Ga dan lekker naar positief.nl of richt een politieke partij op...
of naar Zeropositief.nl