LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gewonnen prijzen opeisen?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
sophia60
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 aug 2009 21:33

Gewonnen prijzen opeisen?

Ongelezen bericht door sophia60 »

Geen wereld probleem maar wel zonde van het papier, de brieven waarin vermeld staat dat je een prijs gewonnen hebt.
Nu staat mij bij dat er ooit een rechtzaak is geweest waarbij het bedrijf die deze brieven rondstuurde idd de gegarandeerde prijs moest uitreiken.
Gaat er bij iemand een ' belletje' rinkelen?
Alleen al omdat ik mij best wel erger aan dit soort mailing, ook omdat er nog steeds veel mensen intrappen, zou ik mijn prijs wel eens op willen eisen en op het forum achterlaten hoe je dit kan doen.
p.s. op mijn brief van vandaag staan geen kleine lettertjes alleen dat ik gegarandeerd heb gewonnen en dat ik de prijs kan afhalen (en een demonstratie kan volgen) Ze sturen het niet op per post.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Gewonnen prijzen opeisen?

Ongelezen bericht door gravedigger »

(en een demonstratie kan volgen) Ze sturen het niet op per post.
Daat heb je je kleine lettertjes :) Welke "prijs" heb je gewonnen?

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Gewonnen prijzen opeisen?

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste Sophia,

In jouw geval heb je inderdaad gegarandeerd een prijs gewonnen die je kunt ophalen. ( je zult dan wel een urenlange demonstratie van een bepaald produkt moeten aanhoren )

Echter jouw prijs zal niet de met een grote foto getoonde hoofdprijs zijn, maar een prul van een paar euro.
Kijk je reclamefolder maar goed na, je hebt iets gewonnen maar je weet nog niet wat .. :lol:

Gesloten