LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.GSMWEB.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
McR63
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2009 16:04

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door McR63 »

Nooit maar ook nooit meer GSMWEB.
Leuk voor orientatie maar meer ook niet.
Dus beste mensen en consumenten wees gewaarschuwd.

Ontevreden GSMWEB klant.

Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Spy21 »

Heb al 3 keer een GSM via gsmweb gekocht , geen problemen gehad...


Wat is het probleem dan, waarom oppassen voor gsmweb?

Graag meer duidelijkheid dan alleen roepen dat er daar niet gekocht moet worden?

J.Z.
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jun 2009 13:54

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door J.Z. »

GSM web is inderdaad snel en levert goed. Vorig jaar via hen een abbonement verlengd. Daar ligt het probleem ook niet. Dat begon dit jaar, toen ik weer een nieuwe contractverlening mocht aanvragen.

Dit had ik al via mijn provider gedaan, dus ik had geen interesse in aanbiedingen van gsm web. Maar zo makkelijk kom ik daar dus niet mee weg.

Afmelden helpt niet, e-mailen helpt niet, brieven per post naar ze helpt niet en zelfs een telefonische toezegging dat ze zullen stoppen, helpt niet!

Ik krijg nu inmiddels 4 maanden, elke maand 3 mailtjes en 2 brieven per post van deze gasten met een note dat ik weer mag verlengen en ik kom er met geen mogelijkheid vanaf!

Hoe goed ze ook mogen zijn. Door deze actie wil ik (mocht ik ooit van ze afkomen) nooit meer zaken met ze doen. Het 'web' is me iets te benauwd.

Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Spy21 »

Ik zal zeggen ga naar http://www.spamklacht.nl en vul het formulier in en doe je klacht...


SPAM is VERBODEN...

J.Z.
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jun 2009 13:54

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door J.Z. »

Thanx!
Heb gelijk het formulier ingevuld..
Hopelijk geven ze er via hun wel gehoor aan :)

bsmpower
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jun 2009 10:33

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door bsmpower »

Ik heb de afgelopen jaren goede ervaringen gehad met GSMWEB. Echter deze keer (mogelijk) een mindere. Ik ontving vorige week een nieuwe toestel dat ik had besteld bij een contractverlenging. De verpakking leek echter al een keer te zijn open geweest. Er zat een scheur in de doos waar een gsmweb sticker overheen is geplakt. Het vermoeden van een 2e hands toestel werd versterkt doordat de telefoon bij de eerste keer starten gelijk in het hoofdmenu kwam. Normaal moet de telefoon zich de eerste keer installeren en moet je het scherm kalibreren (ivm touchscreen). Ik weet dat dit zo is omdat ik dit antwoord heb gehad op forums en filmpjes heb gezien op youtube. Ik kan nog leven met een 2e hands toestel als deze 100% oke is. Echter heb ik een vaste/dode groene pixel in het midden van het scherm wat zeer storend is...

Ik wil me hier nog niet heel negatief uitlaten omdat ik even afwacht hoe ze het gaan afhandelen. Maar ik verstuur vandaag het hele pakket terug met de vraag of ze me een geheel nieuw toestel willen sturen en geen reparatie reparatie van dit (2e hands) toestel... Hopelijk handelen ze dit netjes af.

Ik hou jullie op de hoogte.

Ed72
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jul 2009 02:02

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Ed72 »

Verleging gedaan bij gsm web, een defect toestel ontvangen.
(is ook niet gek dat Nokia N97 telefoons van 633 euro winkelwaarde kapot gaan, die direct onder de dekel van de orginele doos liggen, en je ze alleen in een plastic verzendzak verstuurd!
zeker nooit van noppenfolie of verzenddozen gehoord daar bij gsmweb!

Toestel met doos compleet retour gestuurd omwikkeld met noppenfolie in een verzenddoos ;-) met een begeleidende brief waarin ik spoedig een nieuw toestel wens te ontvangen, geen antwoord

Diverse malen gebeld en aan de telefoon krijg je steeds dezelfde marionetten die je niks kunnen vertellen of door kunnen verbinden met een manager of afdelingsverantwoordelijken, die zijn allemaal niet aanwezig volgens zeggen...

Mailtje gestuurd aan reparatie gsmweb en doorverwezen naar mijn brief, antwoord: bedankt voor uw e-mail, we hebben nog geen aanmeldingsformulier voor garantie en reparatie ontvangen, als we dit hebben ontvangen dan sturen we het toestel naar repair centre, ze gaan niet eens in op de inhoud van je brief of e-mail.
Diezelfde minuut een 2e mailtje van reparatie gsmweb, wij hebben uw toestel ontvangen en doorgestuurd naar het repair centre...
Wat willen ze nou, in de ene mail een aanmeldingsformulier en diezelfde minuut in de andere mail is het toestel verstuurd..
Snappen jullie het nog?
Volgens mij hebben ze ook niet de letters S,O,R,R,Y op het toetsenbord staan daar bij gsmweb, laat staan dat ze het uberhaupt uit kunnen spreken!!

Weten jullie waar de letters gsmweb voor staan? ik zal het vertellen
Gruwelijk!
Slecht!
Management!
WEB
Zeer teleurstellend daar bij gsmweb, zeker als je als consument recht hebt op een nieuw toestel!
Gsmweb wie gaat trouwens mijn kosten vergoeden van de aangetekende retourzending en telefoonkosten?

MENSEN DOE GEEN ZAKEN MET GSMWEB, JE KRIJGT ER MEER DAN SPIJT VAN!

Ed

bsmpower
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jun 2009 10:33

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door bsmpower »

Ik zou jullie nog even op de hoogte houden van mijn defecte toestel (2 post hierboven). Toen ik mijn toestel opstuurde kreeg ik ook een standaard antwoord dat het toestel naar de repair centre zou worden gebracht. Het zou tussen de 2 en 4 weken duren dat ie weer terug zou zijn. Na een week werd ik echter gebeld door een jongen die mijn opmerkingen op het formulier wel had gelezen. Hij gaf aan dat mijn toestel niet was gebruikt maar dat in een batch van toestellen, ze vaak een doos openmaken om te kijken of alles erin zit. De verzegelen ze dan weer met een gsmweb sticker. Dat verklaard alleen nog niet waarom de dode pixel er zat maar goed... ze zouden me een nieuw toestel sturen die ik inderdaad 2 dagen daarna ontving. Dit keer een echt nieuw exemplaar waar ik inmiddels een paar weken gebruik van maak.

Ondanks het probleem met de dode pixel is het in mijn geval netjes opgelost. Eerdere jaren heb ik nooit problemen gehad met gsmweb. Door het aanzienelijke prijsverschil blijf ik denk ik nog steeds kopen bij gsmweb.

dmc
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2009 09:57

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door dmc »

Hier nog een ontevreden klant van GSMWEB!!

Heb een Samsung PIXON besteld en deze werd snel geleverd. Verder niks aan de hand, totdat het toestel er na 3 maanden mee ophield! Kon de sim kaart niet meer vinden.

Gebeld met klantenservice, deze zeiden dat het reparatie machtigingsformulier met het toestel meegestuurd moest worden. Hierin staat dat er onderzoekskosten betaald moeten worden als de schade buiten de garantie valt. ik ging ervan uit dat als een nieuw toestel zo snel kapot gaat dit onder de garantie zou vallen. MOOI NIET DUS! Hun reparatiebedrijf (DYNAFIX) zegt dat het val of stoot schade is en dit valt altijd buiten de garantie. Beetje vreemd als het toestel nooit gevallen is. Ik behandel al 13 jaar al mijn toestellen goed en ze doen het nog allemaal!

Nu mag ik €245,- betalen voor de reparatie of €45,- voor het terugsturen anders wordt mijn toestel vernietigd! Er staan nog privegegevens op het toestel die ik graag terug wil, maar dan moet ik € 45,- betalen om ze terug te krijgen en dan zit ik bnog steeds met een kapot toestel!

Heb de klantenservice hierover aangesproken, dat het absoluut geen val of stootschade kan zijn. Maar er werd heel onbeschoft geantwoord dat ik maar voorzichtiger met m'n spullen moest zijn. Ook viel er niet te praten over het terugkrijgen van MIJN privegegevens en MIJN toestel zonder kosten. Denk dat er nooit iets binnen de garantie valt bij hun! De klantenservice is meer een soort klant afschrikservice!

NOOIT MEER GSMWEB!!

TripleQ
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2009 15:39

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door TripleQ »

Ook ik heb iets raars meegemaakt bij gsm-web

Ik heb een telefoon accu gekregen.
Deze gevond zich in een grote enveloppe..met daarin de plastic verpakking van HTC. Maar die verpakking van HTC was gewoon al geopend! kapot gescheurd.

Ik gsmweb gemaild, en zij zeggen dat het echt een nieuw exemplaar is.
En dat ik hem wel mag terugsturen en mijn geld terug kan krijgen. Maar ben dan zowieso mijn verzendkosten kwijt.

In hoe verre sta ik hier in mijn recht?
Ik mag toch gewoon verwachten dat ik een ongeopend exemplaar krijg!

red firestorm
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2009 09:50

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door red firestorm »

Hallo Allemaal,

Ik heb onlangs ook een GSM besteld bij GSMweb.nl.
Om een beeld te geven van hoe het werkt bij GSMWeb zal ik in het kort even vertellen wat de status is tot nu toe.

Eenmaal op de site van GSMWeb zag ik een mooie haast niet te geloven aanbieding. Een Telfort 500 abonnement ter waarde van 36,95 euro per maand met onbeperkt Data voor 10€. Als toestel een HTC touch pro2 voor maar 36 euro extra bijbetaling! De algehele looptijd is slechts 1 jaar. Dit klinkt al te mooi, dus ik kon het niet laten lopen!
Ik heb de aanvraag 2x verstuurd met een paar dagen ertussen, ik was de 1e aanvraag verloren. dit verhaal gaat over de 2e aanvraag.

27-7-2009 Contract aanvraag ingediend, deze was keurig binnen 2 uur via de mail bij mij aangekomen, na goed doorgelezen te hebben geen kleine letters of bijzondere dingen kunnen vinden, kortom, helder duidelijk en overzichtelijk. Einde van de middag getekend verstuurd via fax.

28-7-2009 Vroeg in de ochtend krijg ik via de mail de ontvangstbevestiging van het contract. vervolgens nog eens 4 extra mails, elke met een aanbieding voor een accessoire. 2 daarvan heb ik met goedkeuren via de mail teruggestuurd, te weten een 16GB micro SD kaart van Sandisk (29,95€, en de andere was een Luxe lederen tasje van Krussel voor maar 27,50€.

30-7-2009 Helaas nog niets vernomen van GSMWeb, dus ik dacht bij mezelf, laat ik even bellen, die 1e dag is inmiddels voorbij…. Ik toets het nummer in van GSMWeb en verwacht in een lange wacht rij te komen, echter het tegendeel is waar! Binnen 1 tel werd ik op vriendelijke wijze te woord gestaan. Mijn vraag luidde als volgt: kunt u mij op de hoogte brengen van mijn aanvraag?
Mij werd medegedeeld: “Door het verlof op de afdeling waar de abonnement aanvragen worden verwerkt is er een achterstand is ontstaan. Hierdoor loopt het helaas allemaal uit. Ons excuses voor het ongemak.”
Mijn mening: Geen punt, kan gebeuren ik verneem wel wanneer iets bekend is.

3-8-2009 Ik wordt ongerust door alle reviews die er op het internet te vinden zijn. Aan de ene kant zie ik mensen behoorlijk gal spuwen, terwijl ze ook aangeven al x maal eerder besteld te hebben zonder problemen, en 1x een tegenvaller te hebben gehad. Tja helaas zijn het ook altijd de tegenvallers die je bij blijven, en die je dus uiteindelijk op het internet tegenkomt.
Toch maar weer eens even bellen. Wederom in de veronderstelling in een wacht rij te komen.. Zeker na het lezen van alle reviews! Toch wederom, ik denk dat hij niet eens 1x overging, werd ik vriendelijk te woord gestaan door GSMWeb.
Na het vragen naar de status van dit alles kreeg ik het volgende te horen: “Er is een achterstand bij Telfort waardoor er helaas vertraging is opgelopen. Onze verwachting is dat het vandaag nog wordt opgelost."
Dit strookt niet helemaal met hun eerdere bericht, maar ja vertraging is vertraging, en er lijkt schot in te komen.
Nu ben ik benieuwd wat de volgende stap gaat worden, ik denk dat ik morgen maar weer ga bellen om te vragen wat de status is.

04-08-2009 In plaats van zelf te bellen, ben ik vandaag opgebeld door GSMweb, ze vertelden mij het volgende: " dat door het dubbel aanvragen de aanvraag apart wordt gelegd om fouten (dus dubbele aanvragen) te voorkomen. Dit is natuurlijk super, zou zo zonde zijn als ik opeens 2 abonnementen zou hebben..
Dit stapeltje is vandaag onderhanden genomen, en zodoende kwam mijn aanvraag naar voren. Ik had even contact kunnen zoeken voor de 1e aanvraag, dan was dit voorkomen, maar nu komt het ook goed.
Inmiddels zijn de goede gegevens apart gezet en zal alles vandaag nog worden afgehandeld."
Kortom, het is een beetje mijn eigen schuld, maar het klinkt tot zover goed!

---UPDATE 2---
05-08-2009 Na het telefoontje wat ik gisteren heb gekregen was ik in de verwachting ook een mailtje te ontvangen waar de verzending in wordt vermeld. Tot mijn verbazing heb ik die nog niet in de mail ontvangen. Of het moet nog verstuurd worden, of het is verstuurd zonder track and trace. Het meest logische antwoord is natuurlijk dat het nog verzonden moet worden...

Kortom, ruim 1 week in de bestelling en nog niets ontvangen, zodra ik weer nieuws heb zal ik het laten weten!
Wordt vervolgd!

bolke01
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2009 15:12

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door bolke01 »

hallo allemaal ok ik ben niet te spreken over GSMWEB.NL,

op 5 juli een contract verlenging gedaan bij hun met een nieuw toestel nokia n97,ik heb het toestel gelijk die week ontvangen dus niets op aan te merken.na 1 dag gebruik zag ik dat mijn toestel defect was.gemaild met gsmweb en moest een retour reparatie formulier invullen en dit samen met het toestel retour sturen.toestel is aangekomen bij gsmweb en deze heeft hem verder gestuurd naar Dynafix,toestel was na 2 weken gerepareerd en kreeg een mail van dynafix dat het toestel naar gsmweb was verstuurd.Na enekele dage te hebben gewacht hoorde ik niets van gsmweb dus ging poolshoogte nemen via de mail daar kreeg ik te horen dat ze het toestel niet ontvangen hadden,ik gelijk de telefoon gepakt en gebeld wat de problemen waren en kreeg als antwoord dat het toestel zoek is en dat ze aan het uitzoeken waren waar het toestel gebleven is.in eerste instantie kreeg dynafix de schuld echter van hun heb ik een mail gekregen dat het toestel op datum en tijd door gsmweb in ontvangst is genomen.na een paar mails verder en telefoontjes moest ik op een gegeven moment op mijn toon gaan letten voor gsmweb anders deden zei het onderzoek stop zetten en ik had dan geen telefoon meer.
ik heb contact gezocht met mijn rechtsbijstandverzekering en dit heb ik hun ook medegedeeld,echter van hun kant kwam de reactie "laat de brief maar komen van de jurist".de rechtsbijstand kan nu niets doen zeiden ze daar ik eerst zelf een aangetekende brief moet sturen en 14 dgn moet wachten alvorens zei in actie komen.Nu ik heb het verhaal eerst 2 dgn laten rusten en gisteren wederom contact met gsmweb gezocht en kreeg wederom te horen dat het in behandeling was bij afdeling logistiek,maar ja dat hoor ik al meer dan een week.vanddag 06-08-2009 wederom contact gezocht via de mail met de vraag hoelang het nog gaat duren en dat ik graag mijn toestel terug had.wederom tot heden negeren ze het om een antwoord te geven.
als ik alles via de juridische kant moet gaan spelen ben ik ook weer 4 tot 6 weken verder.

wie van jullie kan mij helpen om mijn toestel terug te krijgen.

bolke01
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2009 15:12

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door bolke01 »

hallo,

hier even een update;
vrijdag telefoon gehad van GSm Web mijn telefoon was nu niet meer zoek en is nooit zoek geweest.
Nu is het de de telefoonlader wat niet goed is kreeg ik te horen deze had nokia verkeerd gelverd bij het toestel daar komen ze dan na 14 dagen achter ter ug uit de reparatie achter,het moet niet gekker gaan worden straks is het de batterij ectr.
vandaag wederom contact gezocht kreeg te horen dat ik nu maar maost wachten dat er nieuwe laders binnen kwamen hoelag dit ging duren konden zij mij wederom geen antwoord op geven.mijn toestel is inmiddels al 6 wkn onderweg.
ik heb nog geen reacties gehad weet iemand hoe ik dit confict uit de wereld kan helpen en mijn toestel zo snel mogelijk in het bezit kan krijgen.
mvg pascal.

firebladex
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2009 09:03

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door firebladex »

Tjah mijn verhaal:

Was op zoek naar een nieuwe tel + abonnement , en daarbij kwam ik terecht op gsmweb.nl. Zeer aantrekkelijke prijzen maar daar ging dus al een belletje rinkelen. Vele reviews gelezen over gsmweb en de conclusie was dat de "aftersales" zeer slecht waren.

Toch dankzij de aantrekkelijke prijs Nokia N85 besteld, alles ging goed, mails die je op de hoogte houden en de telefoon was binnen 1 dag binnen na verzending. Mooi mooi.

Maar nu 4 maanden later, is de helft van de scherm paars geworden... wordt dus terugsturen, maar dan weet ik zeker dat ik mijn telefoon dus kwijt ben en hoogstwaarschijnlijk 50 euro ( als het niet meer is ) moet betalen om mijn telefoon terug te krijgen ( wat ook nog niet zeker is ) zonder dat die gerepareerd is.

Nu denk je dus ... had ik maar iets meer betaald en bij een betere bedrijf gekocht.

Een tip: Wat de prijs ook is, koop nooit en dan ook nooit iets bij gsmweb

Jayro
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 sep 2009 13:08

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Jayro »

NOG EEN ONTEVREDEN KLANT GSMWEB:

mijn verhaal ja waar zal ik beginnen
8 september aanvraag gedaan voor een Blackberry Bold 9000 incl. Hi abonnement leek me zo een mooie aanbieding dus ging ervoor.
Had al op diverse plekken gekeken maar deze aanbieding vond ik nergens.
9 September al antwoord terug waar ze je bedanken voor de aanvraag. En zoals de meeste al weten direct 4 emails met accessoires voor je toestel ach mooi toch hoef je daar niet naar te zoeken.
10 September bericht dat mijn pakket verstuurd is en dus onderweg ik blij dacht zo dat gaat heel snel mooi hoor
En ja hoor 11 September komt mijn pakketje binnen dus ik was in extase om te zien dat dit soort dingen zo snel afgehandeld kunnen worden te mooi voor woorden.
Idd te mooi voor woorden want nadat ik 3 uur later de telefoon wil opladen krijg ik een wit scherm waar hij op blijft hangen.
Ik probeer alles maar krijg hem niet aan de praat dus haal de batterij eruit blijkt de enige manier te zijn.
Ik probeer hem daarna te koppelen aan mijn pc en ja hoor weer hetzelfde probleem. Na een half uur gekluns bel ik de helpdesk van GSMWEB.
Die vragen mij als ik het toestel al gereset heb en ik vraag netjes hoe doe je dat moet je in de omschrijving bekijken krijg ik als antwoord oke ik doe dat wel.
Ik lees alles nog eens door en nergens staat hoe de blackberry gereset wordt via forum en youtube kom ik erachter dat je de batterij eruit moet halen of net als een pc die hangt ctrl-alt-del kan doen.
Helaas maakt dit allemaal niets uit dus ik bel weer naar de helpdesk en geef aan dat mijn NIEUWE TOESTEL niet functioneert hoe het moet .
Er wordt mij verwezen naar de procedure om het toestel op te sturen ter reparatie en daar begint de discussie al omdat ik een nieuw toestel verwacht bij mijn nieuwe aanvraag. Ik wil graag dat het omgeruild wordtwil gewoon een degelijk toestel terug. Want bij reparatie moet je immers 2 tot 4 weken wachten. En je hebt immers een nieuwe abonnement waar je al voor betaald maar dus geen gebruik van kan maken.
Maar oke ik stuur mijn toestel aangetekend op 12 september 2009
en krijg 15 september bericht dat ze mijn toestel ontvangen hebben.
Ik heb al een aantal keer contact met ze opgenomen via de telefoon zeggen ze dat ze er geen zicht op hebben omdat het toestel naar de repaircenter is en als ik een mail stuur wordt mijn mail niet eens gelezen en gewoon verwijdert. Ik heb namelijk berichtopties toegevoegd op mijn mail om dit te kunnen traceren wanneer het gelezen is en wanneer het is aangekomen.
Dit is mijn 1ste keer via gsmweb en tevens mijn laatste keer

Ik zal dit nooit en te nimmer een andere aanraden
GSMWEB schuilt zich achter regels als:
Doos geopend dan zit je met de gebakken peren
Hoe weet je dat een toestel niet goed is zolang je het niet openmaakt

Zelfs met een DOA (dead on arrival) wordt het gerepareerd je zou denken dat als zij een kapot toestel opsturen dat je een nieuwe toegestuurd krijgt niets is minder waar zelfs dan kan je 2 tot 4 weken wachten totdat je krijgt waar je voor betaald.
En het erge is dat je hier van op de hoogte wordt gebracht op je garantiebewijs dit staat nergens anders vermeld

JLB5000
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 okt 2009 14:45

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door JLB5000 »

Hier komt mijn verhaal met betrekking tot gsmweb.

07-09-2009: Contract verstuurd T-Mobile verlenging icm Nokia N97.

11-09-2009: Postbode € 57,- betaald voor het pakketje. Na het openen blijkt dat er een verkeerd toestel is geleverd. In overleg met de klantenservice stuur ik deze terug, zij sturen me dan het juiste toestel zonder verdere kosten.

12-09-2009: Ik stuur het verkeerde toestel terug. Ik doe er nog een brief bij dat ik het juiste toestel verwacht zonder verdere kosten.

22-09-2009: Ik kom terug van een week weg. Ik kan een pakketje afhalen bij het postkantoor. Daar aangekomen blijkt dat ik weer € 57,- mag betalen! Dit weiger ik. Ik neem het pakketje dus niet in ontvangst, (ik betaal tenslotte niets) maar laat het gelijk terug sturen. Track & trace code wordt hierdoor wel veranderd.
24-09-2009: Volgens track & trace is het pakketje bij gsmweb afgeleverd.

Vanaf nu gaan de gebeurtenissen erg frustrerend worden voor mij doordat gsmweb zich constant tegenspreekt:

28-09-2009: Klantenservice zegt dat het pakketje nog niet verwerkt is.

29-09-2009: Brief gekregen van gsmweb met de mededeling dat er een vermissing is van mij zending. Dus brief is verstuurd terwijl het pakketje nog niet verwerkt is.

30-09-2009: Gsmweb zegt dat het pakketje nog op het postkantoor moet zijn, daar waar ik het moest ophalen. Dat is inderdaad zo volgens de oude track & trace code.

01-10-2009: Veel mailcontact met de backoffice. Ik probeer gsmweb duidelijk te maken dat de track & trace code veranderd is, en dat zij de zending al in hun bezit hebben. Ze gaven toe dat die inderdaad in goede orde ontvangen is. Toch willen zij een onderzoek naar het oude track & trace code. Gewicht opvragen en dat soort dingen. Ik wijs ze er vervolgens nogmaals op dat ze het pakketje al in hun bezit hebben. Zie de verandering van track & trace. Nu beweren ze dat het pakketje inderdaad is aangekomen, maar dat deze leeg was! Erg vreemd, want twee mailtjes eerder was deze nog in goede orde aangekomen.

02-10-2009: Contact opgenomen met mijn postkantoor hoe dit nou allemaal kan. Daar hoor ik dat gsmweb een onderzoek in heeft laten stellen. Maar ook dat gsmweb vaker aangifte doet van lege pakketjes. En altijd bij het retourneren.

06-10-2009: Nog maar eens een mailtje gestuurd met de mededeling dat het een zaak is tussen TNT en gsmweb aangezien ik het pakketje niet in ontvangst heb genomen. Er is tenslotte niet voor getekend, en ook niet nog eens € 57,- betaald. Als daar niet snel verandering in komt, ga ik andere stappen nemen.

10-10-2009: Het plaatsten van dit bericht is mijn eerste stap. Na mijn laatste mail niks meer van ze gehoord. Lijk erop dat ik genegeerd wordt. Ze laten niks van zich horen. Daarbij heb ik nog steeds niet mijn toestel. Abonnement is inmiddels wel ingegaan.

Misschien dat gsmweb hier wel wil reageren?

Amandie
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2010 17:34

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Amandie »

NOOIT MEER GSMWEB.nl VOOR MIJ!

Op 15 December 2009 hebben jullie mijn contract verlengd voor een 2 jarig T-Mobile Flex 45 met een Nokia N900. Ik heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice hierover, wanneer die aan mij geleverd zou kunnen worden. Eerst was het 23 December, vervolgens 29 December of 4 januari, daarna werd het 7 of 12 januari. Nu is het inmiddels bijna een maand geleden en kreeg net te horen dat deze pas op 2 februari aan jullie geleverd wordt. Daarna veronderstellen ze weer dat het morgen of 28 januari is. Nu had ik verwacht dat deze telefoon al geleverd zou zijn en nu kom ik er op hun site achter, dat de telefoon ineens maar 30 Euro is geworden en een maand geleden was dit nog 167 Euro, maar toen konden ze het toestel niet leveren. Andere aanbieders hebben/ hadden de telefoon wel op voorraad, dan had ik het beter daar kunnen bestellen en dan had ik de telefoon al gehad en nog goedkoper, nu willen ze dat ik 167 Euro betaal als ze de telefoon leveren, terwijl mensen die hem nu besteld hebben, 30 Euro betalen en dezelfde lever datum hebben. Ze willen het geschil niet oplossen. Daarna heb ik contact gehad met T-Mobile, zij zeggen gewoon dat op recht van verkoop op afstand het abonement geanuleerd kan worden, dat als ik het toestel niet aanneem, het abonement ook niet verlengt mag worden op 12 februari 2010. Toch geeft GSMWeb aan het abonement dan gewoon te verlengen en niet annuleren of ik het toestel wel of niet aanneem, anders hebben zij een extra toestel en ik geen. Dat is dan volgens hun mijn probleem, terwijl ze aan T-Mobile moeten geven dat ik het toestel niet aangenomen heb, dit zijn ze verplicht! Want als ik het niet aanneem, dan krijgt GSMWeb ook haar bonus niet. Vind dit alles schandalig, slecht beleid voeren ze bij GSMWeb! SCHANDALIG! Ik weet niet meer hoe ik dit probleem moet oplossen.

Vienna1981
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2010 10:12

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Vienna1981 »

Ik heb mijn vorige contract van 2 jaar bij GSMweb gehad en daar was niks verkeerds over te zeggen.
Nu is het zo dat ik dit contract vorige week heb verlengd, maar mij werd verteld dat dit a.s. vrijdag pas kon worden verwerkt omdat het dan nog precies 3 maanden duurt voor mijn oude abonnement is afgelopen.
Intussen zag ik op een andere site dezelfde telefoon met het zelfde abonnement voor de helft van de prijs. Hierop heb ik dus een email verzonden aan GSM web om mijn aanvraag te annuleren (ik zit ook nog binnen de wettelijke 7 werkdagen afkoelperiode).
Nu wordt mij doodleuk verteld dat dit niet mogelijk is omdat het een dienst betreft, welke gelijk ingaat, terwijl ze eerst zeiden dat het pas a.s. vrijdag verwerkt kon worden!
Ik heb buiten mijn mail om nog 3x gebeld, maar het helpt allemaal niet, de manager spreken doen ze niet aan en contract annuleren ook niet, ondanks de wettelijke bepalingen. Als ik het pakketje met de gsm niet zou aannemen zouden ze toch gewoon het abonnement in laten gaan en zou ik dit moeten betalen.
Nu heb ik ook contact gehad met Consuwijzer en de Geschillencomissie, waar ik in het gelijk wordt gesteld, maar het gaat me meer kosten om een klacht in te dienen, dan dat ik zou besparen dus had ik eigenlijk besloten het er maar bij te laten zitten... Zojuist heb ik T-mobile aan de lijn gehad en zij zeggen dat ik het gewoon moet annuleren (per aangetekend schrijven) en de telefoon niet aan moet nemen wanneer TNT dit pakketje aanbiedt. Volgens T-mobile heb je zelfs tot 7 dagen na het ontvangen van het pakketje de tijd om het te annuleren! Met deze info weer naar GSMWEB gebeld en zij blijven keihard volhouden dat ik dan toch aan een abonnement vast zit en zeggen letterlijk: Als u dat zo goed weet dan moet u dat maar doen, toch? Ik ben bang dat ik straks met 2 abonnementen zit te kijken, dus ik zal het er maar bij laten zitten en mijn 50 euro verlies op de koop toe nemen (& het risico dat ik een kapot toestel krijg, gezien de andere posts), maar ik vind het echt belachelijk wat GSMWEB zomaar allemaal flikt. Als dit allemaal gewoon maar kan, waar zijn er in godsnaam wetten voor? VOOR MIJ IN IEDER GEVAL GEEN GSMWEB MEER !!!
Dit zal ik iedereen ook adviseren. Ik vraag me af hoe het kan dat dit bedrijf nog bestaat...

Windkracht13
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2012 13:04

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Windkracht13 »

Nou, ben ik ook het haasje bij GSMWEB.nl

2 weken geleden, nieuw contract bij tele 2 met nummerbehoud incl. een Samsung Note 2.
De afhandeling ging goed, totdat het pakket door GSMWEB werd aangeboden bij TNT.
Met de betreffende barcode, zag ik dat het toestel de volgende dag werd geleverd.
De volgende dag natuurlijk geen pakketje voor mij, dus bellen met gsmweb, meneer, pakket is verstuurd, dus wordt echt bezorgt. Deze bezorgdatum verschuift iedere dag!
Nou, na 3 dagen weer bellen met GSMWEB, wisten ze te vertellen, dat het pakket waarschijnlijk zoek is geraakt bij TNT.

Klantenservice Tnt gaf geen informatie, hiervoor moest ik bij GSMWEB zijn.
Wederom GSMWEB gebeld, deze hebben een vermissings onderzoek ingesteld, en dit kan dus maximaal 6 weken gaan duren, voordat ik weet waneer het toestel mijn kant op komt.

DIT KAN TOCH ZOMAAR NIET?

Ik heb alleen een bestelling gedaan,, waarom moet ik wachten op de resultaten van het onderzoek?
Ik heb nl. niets verstuurd naar GSMWEB, GSMWEB wel naar mij!!!
Kan ik een ander toestel opeisen?

Alvast bedankt...

rcontant
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2013 10:30

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door rcontant »

Ook ik ben verrast, heb goede ervaring in het verleden met GSMWEB.
Nu helaas niet meer, heb een telefoon besteld met verlenging Tmobile. Het ging in eerste instantie prima, snel contract binnen, geretourneerd en verwerkt. Zij hebben het pakket aangeboden aan postnl. Helaas is het pakketje nooit ingescand/ontvangen bij postnl. Na een aantal dagen gebeld met GSMweb. Zij hebben de recherche van postnl ingeschakeld, prima op zich. Maarrrr, als klant moet je blijkbaar wachten totdat het onderzoek is afgerond, gsmweb haar geld heeft ontvangen van postnl, alvorens zij een nieuw toestel versturen. ik doe toch geen zaken met postnl maar met GSMweb. Als je belt, zegt men dat als je het contract tekent, je akkoord gaat met deze gang van zaken. GSMWEB toch, als het zo vaak gebeurt dat je het in je contract moet gaan opnemen, moet je wellicht een andere logistieke dienstverlener inschakelen en de klant hier GEEN dupe van laten worden. Bijzondere slechte ervaring, is voor mij de laatste keer dat ik met GSM Web zaken wil doen, mensen kies een andere aanbieder!!!!

Gesloten