Wie heeft er ook problemen met shutters die niet geleverd worden door de firma Hulshof uit Winterswijk? Inmiddels is het bedrijf van naam veranderd en heet het HSB.
Wij wachten al meer dan een jaar op onze shutters. Met bellen en mailen bereiken we helaas niets, de leverancier komt met diverse excuses en vraagt keer op keer om begrip.
Een greep uit de excuses:
- De lading uit China is afgekeurd.
- De shutters worden binnenkort in eigen beheer gemaakt, de machines hiervoor moeten nog gebouwd worden.
- Problemen met de bank.
- Bedrijf is overgenomen, er is een nieuwe directeur; er moet een achterstand worden ingehaald.
- Geld (van aanbetaling) is niet terug te krijgen; staat vast bij de bank(en).
Kortom: mooie praatjes, maar na ruim een jaar nog steeds niks voor de ramen.
Wellicht zijn er meerdere gedupeerden?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Shutters van Hulshof of HSB uit Winterswijk
Re: Shutters van Hulshof of HSB uit Winterswijk
Een vriend van mij wacht ook al langer dan een jaar op zijn shutters. Deze werden wel geleverd, weer afgekeurd omdat de kwaliteit om te janken was, lamellen gingen hangen en de boel was zo krom als een hoepel. Er zouden nieuwe geleverd worden. Hij wordt ook al langer dan een jaar aan het lijntje gehouden en de smoezen komen overeen.
Ik hoorde pas geleden van hem dat de eigenaar zijn bedrijf heeft verkocht aan hsb-projecten bv? Dit stinkt natuurlijk, omdat ik in het eerste bericht van dit forum lees dat hij voor mei 2009 al reageerde uit naam van hsb-projecten. Dus hulshof shutters of hsb-projecten is gewoon een pot nat en dus wordt er helemaal NIETS geleverd, let maar op.
Heb met hem een weddenschap lopen, dat 'ie z'n shutters nooit gaat krijgen. Heb hem tevens geadviseerd om een advocaat te nemen, dit is gewoon oplichting.
Ook zouden alle gedupeerden zich moeten verenigen zodat deze gast aangepakt wordt. Als je binnen een jaar nog niet in staat bent om shutters te leveren, wat voor een zakenman ben je dan?
Op het forum van vara kassa-online staan ook veel berichten over dit bedrijf.
Ik hoorde pas geleden van hem dat de eigenaar zijn bedrijf heeft verkocht aan hsb-projecten bv? Dit stinkt natuurlijk, omdat ik in het eerste bericht van dit forum lees dat hij voor mei 2009 al reageerde uit naam van hsb-projecten. Dus hulshof shutters of hsb-projecten is gewoon een pot nat en dus wordt er helemaal NIETS geleverd, let maar op.
Heb met hem een weddenschap lopen, dat 'ie z'n shutters nooit gaat krijgen. Heb hem tevens geadviseerd om een advocaat te nemen, dit is gewoon oplichting.
Ook zouden alle gedupeerden zich moeten verenigen zodat deze gast aangepakt wordt. Als je binnen een jaar nog niet in staat bent om shutters te leveren, wat voor een zakenman ben je dan?
Op het forum van vara kassa-online staan ook veel berichten over dit bedrijf.
Geachte klant,
Ik kan u names HSB-Shutters mededelen dat u uw weddenschap zult verliezen, want wij als HSB-Shutters zullen alle nog niet geleverde klanten van shutters voorzien en zijn nu aan een inhaal slag bezig om die achterstand weg te werken.
Wij bieden in iedergeval ons welgemeende excuus voor deze grote vertraging en wij zullen kijken of er naast de levering een kleine vergoeding kunnen aanbieden, natuurlijk zal dit niet alle ellende weg nemen, maar als gebaar van goede wil en u kunt ons bereiken op nummer 0543-535120 of mailen naar [email protected]
M.vr.G HSB-Shutters
Ik kan u names HSB-Shutters mededelen dat u uw weddenschap zult verliezen, want wij als HSB-Shutters zullen alle nog niet geleverde klanten van shutters voorzien en zijn nu aan een inhaal slag bezig om die achterstand weg te werken.
Wij bieden in iedergeval ons welgemeende excuus voor deze grote vertraging en wij zullen kijken of er naast de levering een kleine vergoeding kunnen aanbieden, natuurlijk zal dit niet alle ellende weg nemen, maar als gebaar van goede wil en u kunt ons bereiken op nummer 0543-535120 of mailen naar [email protected]
M.vr.G HSB-Shutters
-
Hallo
Ook ik heb shutters besteld bij hsb Deze zouden naar 8 weken geleverd worden.
Ik heb meteen alles betaald om daar maar vanaf te zijn.
Heb wel problemen gehad met de shutters tijdens het ophangen ze paste niet Dit was bij de shuine hoeken.
Mensen ik snap dat jullie er ook moe van worden Maar sinds vandaag is alles opgelost bij mij.
De man die bij mij is geweest heeft echt zijn best gedaan.
En weet niet of jullie ook nog bij andere een prijs op gevraagd hebben ? Zoja dan snap je wel wat ik bedoel.
Gr Richard Lekkerkerk
Ook ik heb shutters besteld bij hsb Deze zouden naar 8 weken geleverd worden.
Ik heb meteen alles betaald om daar maar vanaf te zijn.
Heb wel problemen gehad met de shutters tijdens het ophangen ze paste niet Dit was bij de shuine hoeken.
Mensen ik snap dat jullie er ook moe van worden Maar sinds vandaag is alles opgelost bij mij.
De man die bij mij is geweest heeft echt zijn best gedaan.
En weet niet of jullie ook nog bij andere een prijs op gevraagd hebben ? Zoja dan snap je wel wat ik bedoel.
Gr Richard Lekkerkerk