LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2, wat een onplezierige ervaring. HELP

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jessy1981

Tele2, wat een onplezierige ervaring. HELP

Ongelezen bericht door Jessy1981 »

Beste mensen,

Per vorig jaar ben ik overgestapt met al mijn services (internet, telefonie en tv) naar UPC. Bij de overname is veel fout gegaan en UPC en ik heb minstens 6 mnd geruzied voordat we een oplossing hebben gevonden.

Nu heeft UPC per mid januari het telefoonnummer van tele2 overgenomen. Echter tele2 heeft voor een telefoonnummer wat dus niet meer in hun bezit was nog t/m april in rekening gebracht. Hun servicemedewerkers zijn echt verschrikkelijke en zo onbeleefd. Ik snap niet dat dit bedrijf nog in business is.
Wat ik vooral niet snap is hoe je voor iets wat niet eens van jou is, geld kunt vragen. Het is voor mij zo iets als wanneer ik mijn grasmaaier aan mijn buur heb overgedragen en dat mijn buur deze verhuurd aan zijn buur en ik dat die laatste er een rekening voor stuur. Kan iemand dit nog volgen?!?!

Ik vind dit rijnse oplichterij. En het klinkt mij niet rechtmatig in de oren echter ik heb niet zo veel verstand van rechten.

Kan iemand mij adviseren?
Bij voorbaat dank!

zsazsa

Re: Tele2, wat een onplezierige ervaring. HELP

Ongelezen bericht door zsazsa »

Jessy,

Wat voor een contract had je bij Tele2? Heb je het contract uitgediend?

Jessy1981

Re: Tele2, wat een onplezierige ervaring. HELP

Ongelezen bericht door Jessy1981 »

Het contract was uitgediend. Echter volgens tele2 hadden we een tweede keer moeten opzeggen om te bevestigen. Ik snap er persoonlijk niets van. Verder snap ik niet dat ze geen andere nummer aan ons beschikbaar gesteld hebben toen het oude nummer niet meer in hun bezit was.

Gesloten