LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] badkamervraagje

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
A.Storm

badkamervraagje

Ongelezen bericht door A.Storm »

vieze lelijke en bovendien doorlekkende voegen, in de douche!

bij wie moet ik zijn als ik de voegen wil laten vervangen?

was al bij de leverancier van de tegels, maar die kan helaas de tegels niet meer leveren (anders had ik de tegels laten vervangen in de douche maar dat kan nu niet, in de gehele badkamer hebben we dezelfde tegels van vloer tot plafond).

ik heb zelf 2 linkerhanden, de mans des huizes zo mogelijk nog linker, dus zelf doen is geen optie.

A.Storm

Re: badkamervraagje

oh, dit is ws verkeerd geplaatst?

oeps, sorry daarvoor!

mike1979

Ongelezen bericht door mike1979 »

wat voor kleur hebben de voegen??

A.Storm

nu?

sommige zwart!

(het was wit maar of dit nou zo interessant of relevant is? )

keukenaankoopadvies

Ongelezen bericht door keukenaankoopadvies »

Voegen laten vervangen is een kostbare zaak en risico op beschadiging van tegels is zeer groot. Je kunt altijd foto's maken van de voegen hoe die zijn en die via de mail sturen naar badkamerbedrijven of soortgelijke bedrijven met de vraag of het mogelijk is en een prijsindikatie af te geven. Suc6

midas50

Ongelezen bericht door midas50 »

Beste A.Storm.
Misschien hoeft u de voegen niet te vervangen als u de badkamer opnieuw laat vervoegen in de gedeeltes die doorlekken.
Zelfs voor mensen met twee linker handen is dat te doen, anders kan een vakman/andere dat eventueel ook doen.
Het is igg goedkoper als de voegen wegfrazen.
Kan natuurlijk niet de staat van de badkamer beoordelen maar zelf had ik krimpscheurtjes in de voegen en met opnieuw voegen was dat weg.
Bij bouwmarkten zijn schoonmaakmiddelen te koop voor vieze voegen waar ik goeie ervaringen mee heb.

Gesloten