inleg 28-12-2000 F.12.385,- gulden
Ohra polis OG aandelen Fonds
Wie weet wat deze nu op brengt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beleggingspolissen
Beleggingspolissen
Laatst gewijzigd door ria45 op 29 aug 2009 15:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Beleggingspolissen
lol, u houdt wel van een borreltje?
Ik weet uiteraard niet wat er op de polis staat en welke (aandelen)koers u exact moet aanhouden, maar 1 ding weet ik heel zeker:
Een polis die op 31-12-2000 12.385 gulden waard was (5620,--) is vandaag de dag geen 31.583,-- waard. Zelfs het andere bedrag komt mij wat hoog over in deze tijd...
Ben wel benieuwd wat de waarde is die Ohra zelf aangeeft...
Ik weet uiteraard niet wat er op de polis staat en welke (aandelen)koers u exact moet aanhouden, maar 1 ding weet ik heel zeker:
Een polis die op 31-12-2000 12.385 gulden waard was (5620,--) is vandaag de dag geen 31.583,-- waard. Zelfs het andere bedrag komt mij wat hoog over in deze tijd...
Ben wel benieuwd wat de waarde is die Ohra zelf aangeeft...
sorry hoor, maar dit lijkt nérgens op......
Net even gekeken in mijn ChartNet:
koers Ohra aandelenfonds 31-12-2000 29.56 (in een zéér sterk dalende trent..)
nu: 11.92...
rararara..
Net even gekeken in mijn ChartNet:
koers Ohra aandelenfonds 31-12-2000 29.56 (in een zéér sterk dalende trent..)
nu: 11.92...
rararara..
-
stofzuigertje
De AEX is afgelopen jaar van 190 naar net geen 300 gestegen dus 50% koerswinst!
Maar niet instappen want ik verwacht dat er nog een klap komt!
Ik heb al op 292 winst gepakt en wacht nu op de door niemand verwachte daling!
Zo kan ik wel verdienen.
Advies; koop straks Corus want niemand wil dit nu slecht lopende bedrijf hebben en op bodem instappen en bij aantrekken economie is deze altijd de eerste die profiteerde dus als ze niet failliet gaan is dit het "Nederlandse" bedrijf met hoogste winst kansen!
Verkoop; Unilever verkoop in Crisis tijd nog steeds want we moeten toch eten en wassen dus blijven deze goed in Crisis tijden!
Maar zodra herstel komt zal deze tegen vallen en dus tijdig uitstappen.
Ik weet dit uit ervaring, mijn ouders hadden in 1928 ook niets meer en stapte in 1930 pas weer in en maakte veel winst!
Ik was toen maar een kind van 6 en steeds de sterkste dalers kopen die gevoelig zijn voor de economie is dus al meer dan 80 jaar de winstmaker!
Luister nooit naar deskundige van bank want die laten je meestal instappen als er niets meer te halen valt en zo komen zij van hun stukken af zonder grote verliezen.
Een oude Desknuddige zonder opleiding die beter scoorde afgelopen 70 jaren als belegger dan de meeste beleggingsfondsen!
Maar niet instappen want ik verwacht dat er nog een klap komt!
Ik heb al op 292 winst gepakt en wacht nu op de door niemand verwachte daling!
Zo kan ik wel verdienen.
Advies; koop straks Corus want niemand wil dit nu slecht lopende bedrijf hebben en op bodem instappen en bij aantrekken economie is deze altijd de eerste die profiteerde dus als ze niet failliet gaan is dit het "Nederlandse" bedrijf met hoogste winst kansen!
Verkoop; Unilever verkoop in Crisis tijd nog steeds want we moeten toch eten en wassen dus blijven deze goed in Crisis tijden!
Maar zodra herstel komt zal deze tegen vallen en dus tijdig uitstappen.
Ik weet dit uit ervaring, mijn ouders hadden in 1928 ook niets meer en stapte in 1930 pas weer in en maakte veel winst!
Ik was toen maar een kind van 6 en steeds de sterkste dalers kopen die gevoelig zijn voor de economie is dus al meer dan 80 jaar de winstmaker!
Luister nooit naar deskundige van bank want die laten je meestal instappen als er niets meer te halen valt en zo komen zij van hun stukken af zonder grote verliezen.
Een oude Desknuddige zonder opleiding die beter scoorde afgelopen 70 jaren als belegger dan de meeste beleggingsfondsen!
Freudiaans?stofzuigertje schreef:
Een oude Desknuddige