LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tiggelman holding verhuur appartementen Scheveningen

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Christel86
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2009 17:39

Tiggelman holding verhuur appartementen Scheveningen

Ongelezen bericht door Christel86 »

Afgelopen weekend hebben wij een appartement gehuurd bij Tiggelman Holding in Scheveningen direct naast het Kurhaus. De borg hadden wij contact betaald bij aankomst (100 euro) en hij zei dit terug te storten per bank. De eindschoonmaak zat erbij in begrepen. Echter toen wij maandag terugkeerden naar huis kregen wij een mail toegezonden waarin staat dat de borg niet geretouneerd wordt omdat wij het appartement schandalig achtergelaten hadden:
Zwarte haren (lijkt ons logisch dat er hier en daar een ligt), overal stof, tandpastavlekken in de wastafels en dat het tv kastje van de muur geschoven was (dit kan hooguit 10 cm geweest zijn maar dit ter zijde) en dat men 2 1/2 uur bezig geweest was met schoonmaken. Echter wij hadden het appartement netjes achtergelaten (beddengoed opgevouwen, handdoeken op een hoop gedaan), alleen niet schoongemaakt omdat dit inbegrepen zat. Hebben meerdere mensen dit bij hem meegemaakt dat ze de borg niet teruggekregen hebben? Wij hebben namelijk het idee dat hij dit met voorbedachte rade heeft gedaan.

Alvast bedankt.

Nooit meer vakantieleed?
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 apr 2009 13:08

Re: Tiggelman holding verhuur appartementen Scheveningen

Ongelezen bericht door Nooit meer vakantieleed? »

Beste Christel,

Ik zou graag met je in contact komen betreffende de gebeurtenissen bij Tiggelman appartementen. Zou je kunnen mailen naar [email protected],

Groet Eva de Keizer

carolina juliano
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2009 01:09

Re: Tiggelman holding verhuur appartementen Scheveningen

Ongelezen bericht door carolina juliano »

Ik wilde graag reageren op het verhaal van Christel,
Ik huur nu al drie jaar achter elkaar bij Tiggelman-Holding in Scheveningen. Ik heb altijd mijn Waarborgsom teruggekregen, contant of overgemaakt op mijn rekening, ik laat het appartement netjes achter zoals ik het ook heb aangetroffen. De laatste keer hoefde ik zelfs geen waarborgsom te betalen omdat meneer Tiggelman mij kende, en hij vertrouwde erop dat ik het appartement netjes achterliet. Familie en vrienden heb ik ook bij Tiggelman aangeraden om hun vakantie in Scheveningen bij hem een appartement te huren, en nooit problemen gehad.
Dus bij deze , Er zal vast een goede reden zijn dat hij de borgsom niet terug heeft betaald, want daar is een borgsom voor, voor als er schade is en dergelijke.Niet iedereen laat een vakantieplek of een huurappartement schoon achter, dus ik denk dat jullie dat niet hebben gedaan.

met vriendelijke groeten,
Carolina

carolina juliano
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2009 01:09

Re: Tiggelman holding verhuur appartementen Scheveningen

Ongelezen bericht door carolina juliano »

ik heb je verhaal nog eens doorgelezen, je zei dat de eindschoonmaak inbegrepen was in de waarborgsom, en dat je niet hebt schoongemaakt omdat dat inbegrepen zat????
Als je wel had schoongemaakt dan had je de waarborgsom natuurlijk wel teruggekregen, want dan had meneer Tiggelman zelf niet nog eens het appartement schoon moeten maken, daarom gaf hij het jou niet terug...logisch toch, je moest hem betalen omdat hij jullie troep op moest ruimen.

groetjes Carolina

maas013
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2009 12:20

Re: Tiggelman holding verhuur appartementen Scheveningen

Ongelezen bericht door maas013 »

Wij hebben vorig jaar voor een lang weekend een appartement geboekt bij mijnheer tiggelman. Aangezien we pas iets later in het appartement konden (wisten we van) heeft hij ook de prijs aangepast ten gunste van ons. Erg schappelijk dus. We hebben een aanbetaling gedaan wat voor hem voldoende was. Hij vertrouwde erop dat we alles netjes achterlieten. (Niet meer dan normaal). We hebben alles ook netjes achtergelaten. En verder geen problemen gehad. Een loyale man dus wat dat betreft zal hij denk ik ook terecht de waarborgsom ingehouden hebben. Absoluut geen oplichter! We hebben weer geboekt voor in september en ook bij anderen aanbevolen!

Met vriendelijke groet!

lucky me
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 nov 2009 13:03

Re: Tiggelman holding verhuur appartementen Scheveningen

Ongelezen bericht door lucky me »

carolinejuliano
hallo
vindt jij hunderd euro voor schoonmaak niet een beetje veel dan
ik ga bv.vaak naar centerparcs niet de goedkoopste toch
maat ik betaal daar inclusief 35 euro schoonmaakkosten
bij landal borg en en 35 euro schoonmaakkosten
honderd euro voor 2 1/2 uur werk vindt ik redelijk veel geld
kastje op z`n plek zetten doekje door de wasbak
dweiltje over de douchevloer :D
gauw verdiend
ik blijf lekker waar ik altijd voor een korte vakantie heenga
mag dan iets duurder zijn in totaal maar je hebt er wel wat voor en geen verrassingen achteraf

Gesloten