LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort ervaring Telfort beoordeling Telfort bereik

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tommyhollander
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2009 12:04

Telfort ervaring Telfort beoordeling Telfort bereik

Ongelezen bericht door tommyhollander »

Op verzoek weggehaald
Laatst gewijzigd door tommyhollander op 02 sep 2009 18:57, 5 keer totaal gewijzigd.

telecomgebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 aug 2009 14:48

Re: Telfort ervaring Telfort beoordeling Telfort bereik

Ongelezen bericht door telecomgebruiker »

Originele Telfort berichten verwijderd:
Laatst gewijzigd door telecomgebruiker op 02 sep 2009 15:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Telfort ervaring Telfort beoordeling Telfort bereik

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Het is inmiddels wel duidelijk dat je problemen hebt met telfort. Dat hoef je niet in 100 topics opnieuw neer te plempen.

overigens zijn dit soort verhalen over alle providers te vinden. Klanten met problemen zijn nu eenmaal geen prioriteit bij de providers.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort ervaring Telfort beoordeling Telfort bereik

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@telecomgebruiker

Het is duidelijk dat u niet tevreden bent over Telfort. Het gevoel van onmacht in combinatie met de nodige frustraties, kan ik niet in één keer bij u wegnemen. Toch zou ik dat graag proberen.
Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is om indien mogelijk, een passende oplossing te bieden.
U geeft aan meerdere mails verzonden te hebben, kunt u één van de ontvangen referentienummers plaatsen?

Daphne

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort ervaring Telfort beoordeling Telfort bereik

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@tommyhollander

Na het lezen van uw ervaring begrijp ik u, dat u 'de hoop' op geeft. Namens Telfort bied ik, Daphne, bij voorbaat mijn oprechte excuses aan voor het door u ervaren ongemak.
Graag zou ik alsnog het een en ander voor u uitzoeken met betrekking tot uw aanvraag voor Nummerbehoud.
In een reactie kunt u één van de referentienummers vermelden van een ontvangen e-mail van Telfort of uw klantnummer.
Ik ga uiterste mjn best voor u doen.

Daphne

telecomgebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 aug 2009 14:48

Re: Telfort ervaring Telfort beoordeling Telfort bereik

Ongelezen bericht door telecomgebruiker »

Originele berichten verwijderd
Laatst gewijzigd door telecomgebruiker op 02 sep 2009 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.

telecomgebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 aug 2009 14:48

Re: Telfort ervaring Telfort beoordeling Telfort bereik

Ongelezen bericht door telecomgebruiker »

Daphne, haal jij jou tekst dan ook weg? Anders laat ik de reactie ook staan
Laatst gewijzigd door telecomgebruiker op 02 sep 2009 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort ervaring Telfort beoordeling Telfort bereik

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@telecomgebruiker

Hartelijk dank voor het referentienummer. De situatie is als volgt:

Wij hebben op 11 augustus 2009 één e-mail van u ontvangen waarin u te kennen geeft dat de aanvraag voor Nummebehoud niet lukt via Mijn Telfort. Op 13 augustus hebben wij gereageerd en vermeld het formulier per post toe te zenden. Op 25 augustus heeft u telefonisch aangegeven dat u het formulier niet heeft ontvangen. Vanwege het korte tijdsbestek en omdat uw internet verbinding thuis niet werkte, hebben wij u alternatieven geboden om alsnog de aanvraag voor Nummerbehoud in te dienen voor de einddatum van het contract van het te behouden nummer.
Op uw verzoek is op 28 augustus opnieuw een aanvraagformulier per post toegezonden.
Vandaag hebben wij contact gehad met de andere aanbieder. Zij geven aan dat uw abonnement vandaag is/wordt omgezet naar prepaid.
Onze afdeling Nummerportering had vanochtend uw aanvraagformulier nog niet ontvangen.
Zij geven aan, na ontvangst direct een aanvraag voor u in te dienen bij de andere aanbieder. Na goedkeuring van hen, wordt het te behouden nummer na vijf werkdagen aan ons vrijgegeven.

Op vrijdag 4 september 2009, vraag ik voor u na of wij het formulier inmiddels hebben ontvangen. Ik houd u hiervan op de hoogte.

Ik vertrouw erop het een en ander te hebben verduidelijkt. Tevens grijp ik deze kans aan om u te bedanken omdat u voor Telfort heeft gekozen. De start van onze zakelijke relatie is wellicht 'stroef' verlopen, maar wij vertrouwen erop u in de toekomst als tevreden klant te kunnen begroeten.

Daphne

telecomgebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 aug 2009 14:48

Re: Telfort ervaring Telfort beoordeling Telfort bereik

Ongelezen bericht door telecomgebruiker »

Daphne, Haal jij jou bericht dan ook weg?

Gesloten