LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC digitale internet/ telefonie en televisie problemen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
jeancc

UPC digitale internet/ telefonie en televisie problemen

Ongelezen bericht door jeancc »

ik ben sinds eind juli verhuisd naar een nieuwbouwappartement en heb toen een abonnementscombinatie genomen bij UPC: digitale telefonie (avond en weekendmodule)/digitale internet en televisie.

Vanaf de dag dat ik mijn mediabox ontvang en installeerde, werkt mijn on demand service niet. Ik heb al paar keer gebeld met UPC en elke keer werd er gezegd dat het wellicht aan mijn kabel zou liggen, terwijl upc bevestigt dat de ontvangstkwaliteit (via test 999 kanaal) goed is. op 16 augustus had ik een afspraak gemaakt met upc dat een monteur zou langskomen op vrijdag 28 augustus van 17.00-22.00uur. .

Op vrijdag 28 augustus hebben we zitten wachten to 20.45 uur en hebben we toen gebeld waar de monteur bleef. Tot onze enorme teleurstelling en woede, zei de UPC medewerker dat er helemaal geen afspraak was ingepland. je kunt begrijpen adt ik volledig over de lint ging hier..de medewerker gaf aan dat hij mij een creditering van 25 euro zou geven en vervolgens viel de telefoonverbinding weg.

Let op ondertussen, hadden we ook last van uitvallen van internetverbinding en uitvallen van telefonieverbinding. Na exact 15 minuten gesprek voeren over de digitale telefoonverbinding, valt de verbinding weg (abrupt afgebroken)..dit is erg irritant, omdat je ook belt naar UPC 09001580.

Daar wordt je dus in de wacht gezet( de wacht tijd is langer dan 10 minuten).en als je dan iemand aan de lijn krijgt (inmiddels zijn er dan 12 minuten voorbij ) , dan heb je maar 3 minuten om je klachten te bespreken met UPC.dan wordt je dus abrupt verbroken.

UPC personeel belt mij dan ook neit terug, terwijl mijn klantgegevens (inclusief gsm nummer ) bekend is bij ze....

UPC verdient hier tonnen geld aan, als iedere moment van de dag duizenden klanten bellen naar 09001580 nummer en na 15 minuten afgebroken worden via de digitale telefoonverbinding,omdat men toch minimaal 10 minuten moet wachten in de rij.. De dupe zijn wij ,de klant.

Terug naar het verhaal van de monteur. Mijn verbinding werd dus afgebroken o phet moment dat de upc medewerker mij een creditering wilde geven van 25 euro (alsof dat mij interesseerde ,want ik wilde gewoon mijn probleem opgelost hebben).. ik belde toen weer terug (met heel veel woede en irritaties in me) en kreeg weer iemand anders aan de lijn. Die persoon zei dat ik geen recht had op vergoeding en dat ik dus geen creditering van 25 euro zou krijgen??? dat irriteerde mij enorm, omdat medewerkers van UPC blijkbaar of duidelijk tegenstrijdige dingen beloven naar de klanten toe..deze medewerker gaf ook aan dat hij een afspraak met mij kon maken mbt een monteur..so be it.. de monteur komt vrijdag 4 september in de ochtend. ik zal dit goed bijhouden en als dit weer misgaat dan zal ik zeker dit melden op deze forum...

terug naar het verhaal digitale telefonie.om de 15 minuten worden onze telefoon gesprekken abrupt afgesloten..ik heb ook upc hierover paar keer gebeld dat we geen gebruik kunnen maken van hun on demand services ( nog altijd geen oplossing)/internet regelmatig uitvalt en digitale telefonie om de 15 minuten uitvalt..maar tot mijn verrassing bevestigt UPC medewerkster ABigail dat dit bij UPC bekend was. het is een algemeen probleem.dat na 15 minuten gesprekken wegvallen. we weten niet wat er aan de hand is en kunnen het niet oplossen..gevolg: het wordt verschoven naar de monteur die vrijdag a.s. bij ons langs komt.

onze oproep richting radar: UPC komt haar afspraken/beloften niet na omtrent hun reclame( genieten van digitale televisie/telefonie en internet). tot nu toe hebben we alleen maar problemen en irritaties gekend. we betalen de kosten voor deze diensten en verwachten als klant dat dit ook geleverd wordt..radar tros moet UPC in gebrek stelle en UPC aanspreken op het feit dat ze contract breuk plegen en een wanprestatie leveren. Deze problemen moeten door UPC gefixed worden.maakt mij/ons niet uit hoeveel uren ze moeten gaan draaien/overdraaien..oplossen die hap..

agro

Re: UPC digitale internet/ telefonie en televisie problemen

Ongelezen bericht door agro »

Is heel eenvoudig op te lossen, schop de firma list en bedrog helemaal de deur uit, neem Internetplusbellen van een ADSL provider, en voor tv kan je kiezen uit 3 alternatieve opties, digitenne, interactieve tv van KPN en schotelontvangst, elks beduidend goedkoper dan hetgeen de firma list en bedrog je kan aanbieden, en met afhankelijk van wat je kiest meer mogelijkheden en zenders.
Voor eventuele schotelontvangst heb ik info beschikbaar dat je met cardsharing en de juiste apparatuur met in principe onbeperkt aantal tv's digitaal kan kijken.

jeancc

Ongelezen bericht door jeancc »

dank voor het meedenken Agro! Zo makkelijk komt Upc niet van ons af hoor. Het kiezen voor een andere provider of product, daar komt upc dan heel makkelijk van af. Ze moet haar diensten en services verbeteren en dat kun je doen door druk uit te oefenen . hoe meer klachten, hoe serieuzer ze de problemen gaan nemen en proberen o pte lossen..ik zal jouw voorstellen in mijn achterhoofd houden!

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

ik ben sinds eind juli verhuisd naar een nieuwbouwappartement en heb toen een abonnementscombinatie genomen bij UPC: digitale telefonie (avond en weekendmodule)/digitale internet en televisie.
UPC is samen met Ziggo de slechtste provider van Nederland....
Waarom heb je je daar aangemeld?
Deze problemen had je kunnen verwachten.
UPC (en Ziggo) zijn al zo lang slecht bezig en slecht in het nieuws en ze gaan dat echt niet opeens verbeteren.

Neem inderdaad gewoon lekker Digitenne i.c.m. een ADSL-abonnement, ben je nog goedkoper uit ook!

M&D

Ongelezen bericht door M&D »

Ik zou er als ik jou was snel van afzien nu het nog kan!!! Wil je er namelijk vanaf, omdat je teveel betaald en je alleen maar last het van storingen en signaalverlies, zoals ik!!! Dan kan dat niet omdat je een contract hebt tot maart 2010!!!! Echt begin nooit aan UPC, het zijn echt oplichters!!!!

Gesloten