Wat ik niet begrijp is dat er niets ondernomen wordt tegen de wan praktijken van deze bedrijven.
ff in het kort, mijn zoon z`n toestel een samsung g600 nog geen half jaartje oud gaat kapot
deze hebben wij naar de vodafoon winkel gebracht , de monteur daar heeft het toestel uit elkaar gehaald wat onderdelen vervangen maar dat hielp niets dus verteld deze beste jongen dat het toestel naar dynafix gestuurd moest worden omdat hij niets kon zien wat er fout was dus ook geen val stoot of druk schade.
wat wel opvallend was, is dat het toestel nog wel (zij het wat minder dan normaal)functioneerde en dat na dat de monteur bezig was geweest er helemaal geen leven meer in zat.
na enkele weken maar ff gebeld, meneer u wordt vandaag terug gebeld (vodafoon zeist) 1 week later opnieuw gebeld en weer meneer u wordt vandaag terug gebeld (ik dacht ja ja het zal wel) maar yes eindelijk een telefoontje terug.
met de melding dat enkele weken geleden er geprobeerd was contact met ons op te nemen maar dat er niemand opnam raar want het mobiel staat altijd aan en op de vaste lijn hebben wij een telefoon beantwoorder. de medewerker melde ons dat het toestel niet gerepareerd terug was gekomen om het toestel terug te krijgen of ik maar even 39 euries wilde betalen

"Wij begrijpen dat het vervelend is dat aan het toestel val, stoot of drukschade is geconstateerd.(Wel ja waarom melden zij bij de verkoop er niet bij dat een mobiel niet gebruikt mag worden en in een water, lucht en stof vrije omgeving moet staan

Indien u van mening bent dat dit al eerder was dan kunt u het beste contact opnemen met de winkel. Wij kunnen het toestel niet binnen de dekking van de garantievoorwaarden laten vallen."
(ik mist alleen nog water schade).
nu begrijp ik ook waarom er 45 euro cent per minuut betaald moet worden voor telefoon kosten

met de mail gaat het veel makkelijker copy,paste en klaar

ik heb nog 1 mailtje gestuurd naar dynafix maar deze sturen mij alleen nog maar een kopie van de eerste mail en vodafoon blijft zeggen
"Bedankt voor uw e-mail. U geeft aan dat u het niet eens bent met het reparatie rapport van Dynafix.
Dynafix is een extern bedrijf, Vodafone laat hier haar toestellen repareren. Wij kunnen helaas niets doen aan het reparatie rapport. Hier dient u bij Dynafix te zijn. Ik kan ook geen gegevens controleren die Dynafix u verstrekt. Ik adviseer u om nogmaals contact op te nemen met Dynafix.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice"
ik lees dat ik niet alleen staat hierin en dat er vele mensen met uiteenlopende problemen zijn die problemen hebben met het bedrijf dynafix.
dus begrijp ik niet dat er niet 1 programma bij is die dit oppakken en uitzoeken.
Ik baal hier enorm van de 1 zegt dat ik bij de andere moet zijn.
Is er soms een pot waar nummers uitgetrokken wordt waar de garantie reparaties uitgetrokken worden en welke niet?

Ik kan nog wel even door gaan maar ik denk dat m`n punt wel hebt gemaakt.
grtz Hennie