Begin juli ons pakket aangepast. Makkelijk aan te sluiten aldus de medewerker (1stekkertje wisselen). Gevolg waren 2 dozen waar ik geen wijs uit kon. Gebeld en de gratis monteur alsnog erbij gevraagd. Dit kon op afspraak. Dus woensdag 29 juli kon er iemand komen. Nog voor 1 augustus zodat ik tijdig het 30 euro goedkopere abonnement in kon laten gaan.
29 juli (speciaal een dag van vakantieadres teruggekomen): niemand gekomen op de afgesproken tijd. Na bellen kon er over 1 uur iemand zijn maar toen was ik al richting ons vakantieadres terug.
Uiteraard boos gebeld en een afspraak gemaakt voor 6 aug. WEER NIEMAND!!!! Een tweede vrije dag verloren aan wachten.... en geen aangesloten spullen.
Volgens de storingsdienst stond er geen afspraak, volgens de klantenservice wel.
Nu een spoedopdracht wat inhoud dat de monteur mij belt als hij langs kan komen. Nou ik moet nog maar zien wanneer dat is. Wel is mij al 3 keer toegezegd dat ik deze maand de kosten betaal van het nieuwe pakket. Ik hoop dat dit nu wel goed gaat.
Een laatste ergernis is ook dat alle gemaakte kosten niet worden vergoed (0,10 cent per minuut) en terugbellen....'' nee sorry, dat kunnen we niet''.....huh een telefonie/ internet bedrijf die niet kan bellen haha!
Conclusie is voor mij dat de medewerkers van ZIGGO totaal niet weten wat een ieder doet en elkaar dus tegenspreken. Afspraken worden niet nagekomen en in hun monopoly positie is dat toch niet erg want als je niet betaalt weet ineens iedereen dat jij moet worden afgesloten.
Radar, goed de verantwoordelijken eens goed aan de tand te voelen.
MVG J. Grimmelikhuizen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZIGGO ^(&(&*)&)
-
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25
Re: ZIGGO ^(&(&*)&)
Beste heer, mevrouw Grimmelikhuizen,
We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van Ziggo. Als u ons webformulier invult, nemen we contact met u op. Hopelijk kunnen we dan de problemen voor u oplossen.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam Jelle
We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van Ziggo. Als u ons webformulier invult, nemen we contact met u op. Hopelijk kunnen we dan de problemen voor u oplossen.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam Jelle
Laatst gewijzigd door Ziggo Webteam Jelle op 18 sep 2009 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ZIGGO ^(&(&*)&)
Wij worden ook helemaal ziek van ziggo.
2 maanden geleden contact opgenomen i.v.m. aansluiting tv in onze nieuwbouw woning en een alles in 1 pakket maar tot op heden nog steeds geen van beiden waar we gebruik van kunnen maken.
We hebben al verschillende keren gebeld en iedere keer wordt het die week geregeld. Helemaal niet dus! Je wordt alleen maar doorverbonden en in menutjes gegooid waar je flink voor betaald, maar iets voor je doen ho maar. Die callcenters zijn uiterst klantonvriendelijk, laat ze maar eens een keer het werk doen dat ze horen te doen!
We zijn nog niet eens klant of hebben het nu al helemaal met de instelling van dit bedrijf gehad.
2 maanden geleden contact opgenomen i.v.m. aansluiting tv in onze nieuwbouw woning en een alles in 1 pakket maar tot op heden nog steeds geen van beiden waar we gebruik van kunnen maken.
We hebben al verschillende keren gebeld en iedere keer wordt het die week geregeld. Helemaal niet dus! Je wordt alleen maar doorverbonden en in menutjes gegooid waar je flink voor betaald, maar iets voor je doen ho maar. Die callcenters zijn uiterst klantonvriendelijk, laat ze maar eens een keer het werk doen dat ze horen te doen!
We zijn nog niet eens klant of hebben het nu al helemaal met de instelling van dit bedrijf gehad.
Re: ZIGGO ^(&(&*)&)
Dit is erg jammer voor jullie , maar wij zijn al jaren lang zeer tevreden over eerst @Home en later Ziggo.
Service is zeer goed te noemen en denk dat het er ook aan ligt hoe jij jezelf opstelt tegenover de servicedesk want wij hebben maar eenmaal iets gehad en dat was binnen een week opgelost!
Ze waren nl een apparaat voor digitaal tv kijken vergeten die men gratis kreeg bij een abonnement voor onze kinderen en die werd binnen een week bezorgd en de installatie was gratis.
Waarom altijd zo enorm negatief doen over een bedrijf wat zo zijn best doet om het iedereen na de zin te maken en niet iedereen is perfekt!!
Service is zeer goed te noemen en denk dat het er ook aan ligt hoe jij jezelf opstelt tegenover de servicedesk want wij hebben maar eenmaal iets gehad en dat was binnen een week opgelost!
Ze waren nl een apparaat voor digitaal tv kijken vergeten die men gratis kreeg bij een abonnement voor onze kinderen en die werd binnen een week bezorgd en de installatie was gratis.
Waarom altijd zo enorm negatief doen over een bedrijf wat zo zijn best doet om het iedereen na de zin te maken en niet iedereen is perfekt!!
Re: ZIGGO ^(&(&*)&)
Hoe grote plaat voor je kop kun je hebben?thica schreef:............... Service is zeer goed te noemen en denk dat het er ook aan ligt hoe jij jezelf opstelt tegenover de servicedesk want wij hebben maar eenmaal iets gehad en dat was binnen een week opgelost!........... Waarom altijd zo enorm negatief doen over een bedrijf wat zo zijn best doet om het iedereen na de zin te maken en niet iedereen is perfekt!!
Al die klachten over Ziggo komen zeker uit de lucht vallen en worden veroorzaakt door de opstelling van de klagers? Leuk dat je tevreden bent over Ziggo (ik zal uiteraard niet ontkennen dat er ook tevreden mensen kunnen zijn, maar omdat er toevallig bij jou iets goed gegaan is, zijn al die klachten van anderen dus maar onzin?
Ziggo is (samen met UPC) een van de meest waardeloze providers van Nederland, het beste is om op te zeggen en een goede provider te zoeken.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 02 sep 2009 13:31
Re: ZIGGO ^(&(&*)&)
hallo,
ik snap uw ergenis helemaal.ziggo is slecht bereikbaar ik zelf heb bellen al een tijd terug opgegeven als ik iets van ze wil weten mail ik ze wel echter komt daar of geen of een niets zeggend antwoord op.
ik heb inmiddels al ruim 3jaar internet en telefonie altijd onbeperkt,echter wilde ook tv alles van hun omdat ik dan meerdere zenders kan ontvangen dan ik nu via de kabel (electrabel) heb.maar telkens moet je op de site een postcode check doen en dan krijg je dus doodleuk de melding dat ziggo totaal geen enkele service levert op mijn adres....eh hoezo ik heb al diensten van julie.al vele mailtjes aangewaagd maar nu 7mnd later nog altijd geen antwoord,iemand hier daar misschien tips voor?
excuus als ik het bij het verkeerde onderdeel heb geplaatst ben hier voor het eerst op het forum
alvast bedankt voor eventuele tips/reacties.
ik snap uw ergenis helemaal.ziggo is slecht bereikbaar ik zelf heb bellen al een tijd terug opgegeven als ik iets van ze wil weten mail ik ze wel echter komt daar of geen of een niets zeggend antwoord op.
ik heb inmiddels al ruim 3jaar internet en telefonie altijd onbeperkt,echter wilde ook tv alles van hun omdat ik dan meerdere zenders kan ontvangen dan ik nu via de kabel (electrabel) heb.maar telkens moet je op de site een postcode check doen en dan krijg je dus doodleuk de melding dat ziggo totaal geen enkele service levert op mijn adres....eh hoezo ik heb al diensten van julie.al vele mailtjes aangewaagd maar nu 7mnd later nog altijd geen antwoord,iemand hier daar misschien tips voor?
excuus als ik het bij het verkeerde onderdeel heb geplaatst ben hier voor het eerst op het forum
alvast bedankt voor eventuele tips/reacties.
Re: ZIGGO ^(&(&*)&)
Wow, soms heb je het gevoel helemaal alleen te staan in sommige dingen. Wat mij verbaasd, is dat ik waarschijnlijk de bovengenoemde Jelle van het Ziggo team deze ochtend aan de lijn had en dat hij, nadat er bij een man van de gasunie (kabel doorgestoken tijdens graafwerkzaamheden) de haak was opgegooid (klantenserice), vervolgens werd bij mijn vader welke belde de haak erop gegooid, en tot overmaat van ramp, werd er bij mij ook de haak opgegooid.
Hoewel ik voor het volume van mijn vader niet in kan staan, is de communicatie van zowel de man van de gasunie, als van mij, zeer correct geweest, ikzelf overigens wel erg dwingend om zijn leidinggevende te spreken, waarna de verbinding werd verbroken.
Ik heb nu inmiddels 2 klachten lopen sinds eind juli, en ik word het erg moe. Ziggo reageerd niet terug.
Klacht 1: de (gratis) monteur, is zeer onbeschoft en denigrerend naar mijn ouders toe geweest. Alles was 'prutserig aangesloten','Haar computer was veel te traag' naar meneer zijn zin,' degene die de router ertussen had gezet was een grote prutser (ikzelf, MS en Novel gecertificeerd netwerkspecialist) en mijn moeder natuurlijk heel heel erg boos. Ziggo geeft eerst een extern monteursbedrijf de schuld (heb ik aan de lijn gehad) als blijkt dat het gewoon een eigen monteur is geweest.
Wat de grondkabel betreft: komende maandag komt er iemand kijken. Mijn ouders gaan naar de 70, voor mijn vader in Juli digitale TV aangeschaft, en mijn moeder haar internet ge-upgrade, zodat ze wat sneller op de groups' kan komen waar ze psp't. Mijn moeder gebruikt krukken, rolstoel en scootmobiel, dus even 5 dagen zonder TV en internet is een grote stress factor. Als ik deze avond naar Ziggo terugbel hoe lang het duurt voor een grond-team aangestuurd wordt, verteld deze me doodleuk da er eerst iemand komt kijken en deze eventueel een aannemer aanstuurt. Vrolijk wordt me verteld 'Dit gaat niet binnen een week gebeuren'. Het bedrijf dat de grondkabel heeft kapotgestoken, heeft uit medelijden een kroonsteentje! ertussen gezet, zodat mijn ouders even voorruit kunnen. het is toch echt ongelooflijk. Ziggo weigert verantwoordlijkheid te nemen voor zijn eigen netwerk. Ik vind het ongelooflijk dat deze 'giganten' dit zomaar, zonder consequenties, van weke autoriteit dan ook, kunnen doen.
Hoewel ik voor het volume van mijn vader niet in kan staan, is de communicatie van zowel de man van de gasunie, als van mij, zeer correct geweest, ikzelf overigens wel erg dwingend om zijn leidinggevende te spreken, waarna de verbinding werd verbroken.
Ik heb nu inmiddels 2 klachten lopen sinds eind juli, en ik word het erg moe. Ziggo reageerd niet terug.
Klacht 1: de (gratis) monteur, is zeer onbeschoft en denigrerend naar mijn ouders toe geweest. Alles was 'prutserig aangesloten','Haar computer was veel te traag' naar meneer zijn zin,' degene die de router ertussen had gezet was een grote prutser (ikzelf, MS en Novel gecertificeerd netwerkspecialist) en mijn moeder natuurlijk heel heel erg boos. Ziggo geeft eerst een extern monteursbedrijf de schuld (heb ik aan de lijn gehad) als blijkt dat het gewoon een eigen monteur is geweest.
Wat de grondkabel betreft: komende maandag komt er iemand kijken. Mijn ouders gaan naar de 70, voor mijn vader in Juli digitale TV aangeschaft, en mijn moeder haar internet ge-upgrade, zodat ze wat sneller op de groups' kan komen waar ze psp't. Mijn moeder gebruikt krukken, rolstoel en scootmobiel, dus even 5 dagen zonder TV en internet is een grote stress factor. Als ik deze avond naar Ziggo terugbel hoe lang het duurt voor een grond-team aangestuurd wordt, verteld deze me doodleuk da er eerst iemand komt kijken en deze eventueel een aannemer aanstuurt. Vrolijk wordt me verteld 'Dit gaat niet binnen een week gebeuren'. Het bedrijf dat de grondkabel heeft kapotgestoken, heeft uit medelijden een kroonsteentje! ertussen gezet, zodat mijn ouders even voorruit kunnen. het is toch echt ongelooflijk. Ziggo weigert verantwoordlijkheid te nemen voor zijn eigen netwerk. Ik vind het ongelooflijk dat deze 'giganten' dit zomaar, zonder consequenties, van weke autoriteit dan ook, kunnen doen.