LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Amalgaamvergiftiging/belasting
Amalgaamvergiftiging/belasting
Wie heeft er last van onverklaarbare klachten, of chronische klachten ?
Grote kans dat U last heeft van AMALGAAMVERGIFTIGING ! Dit kunt U lezen als op op GOOGLE het woord AMALGAAM intoetst.
Graag willen wij met mensen in contact komen die hier last van hebben (wij als echtpaar dus !) Het gaat om de oude blauw/grijze vullingen die vroeger, en helaas tegenwoordig nog steeds geplaatst worden !!
Helaas wordt deze vergiftiging nog steeds in NL door de overheid ontkend, echter niet in het buitenland, daar is AMALGAAM al jaren verboden.
Bij mijn vrouw zijn ALLE tanden die het giftige spul bevatten onder narcose verwijdert. En bij mij worden de oude vullingen verwijdert.
Echter, men dient ZELF VOOR DE KOSTEN OP TE DRAAIEN !!!!
Daarom deze oproep aan een ieder, kom in actie, want dit MOET STOPPEN !!!
Brigitte en Hans Bastiaansen
Maastricht
Grote kans dat U last heeft van AMALGAAMVERGIFTIGING ! Dit kunt U lezen als op op GOOGLE het woord AMALGAAM intoetst.
Graag willen wij met mensen in contact komen die hier last van hebben (wij als echtpaar dus !) Het gaat om de oude blauw/grijze vullingen die vroeger, en helaas tegenwoordig nog steeds geplaatst worden !!
Helaas wordt deze vergiftiging nog steeds in NL door de overheid ontkend, echter niet in het buitenland, daar is AMALGAAM al jaren verboden.
Bij mijn vrouw zijn ALLE tanden die het giftige spul bevatten onder narcose verwijdert. En bij mij worden de oude vullingen verwijdert.
Echter, men dient ZELF VOOR DE KOSTEN OP TE DRAAIEN !!!!
Daarom deze oproep aan een ieder, kom in actie, want dit MOET STOPPEN !!!
Brigitte en Hans Bastiaansen
Maastricht
Re: Amalgaamvergiftiging/belasting
Wat is hierbij de definitie van 'een grote kans'?Grote kans dat U last heeft van AMALGAAMVERGIFTIGING !
Waar wordt die uitspraak op gebaseerd?
Google is daarbij een weinig betrouwbare bron om de gevaren van amalgaam mee te onderbouwen. Is er goed onderzoek aanwezig dat deze uitspraak rechtvaardigd?
Een vluchtige zoektocht in PubMed gaf de volgende resultaten:
In this study, children who received dental restorative treatment with amalgam did not, on average, have statistically significant differences in neurobehavioral assessments or in nerve conduction velocity when compared with children who received resin composite materials without amalgam.
http://jama.ama-assn.org/cgi/content/full/295/15/1784
Exposure to elemental mercury in amalgam at the levels experienced by the children who participated in the trial did not result in significant effects on neuropsychological function within the 5-year follow-up period.
http://www.pubmedcentral.nih.gov/articl ... d=17431496
This review has uncovered no convincing evidence pointing to any adverse health effects that are attributable to dental amalgam restorations besides hypersensitivity in some individuals.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1604 ... d_RVDocSum
Beste Robjee;
Ben je misschien arts/tandarts;
Wij hebben een bevestiging hiervan gekregen via een arts, en een biologische tandarts. Wij kunnen je de gegevens hiervan sturen. Wij hebben brieven hiervan.
Het wordt steeds mee bevestigd dat Amalgaam wel degelijk giftig is.
Waarom mag het in het buitenland al jaren niet meer gebruikt worden ?
Helaas kunnen wij geen technisch Engels lezen.
Wij hopen dat jij hier nooit last van gaat krijgen !
Nogmaals, mocht je de adressen van die artsen willen, meldt je dan !!
M. vr. gr.
Bastiaansen-Voorham
Ben je misschien arts/tandarts;
Wij hebben een bevestiging hiervan gekregen via een arts, en een biologische tandarts. Wij kunnen je de gegevens hiervan sturen. Wij hebben brieven hiervan.
Het wordt steeds mee bevestigd dat Amalgaam wel degelijk giftig is.
Waarom mag het in het buitenland al jaren niet meer gebruikt worden ?
Helaas kunnen wij geen technisch Engels lezen.
Wij hopen dat jij hier nooit last van gaat krijgen !
Nogmaals, mocht je de adressen van die artsen willen, meldt je dan !!
M. vr. gr.
Bastiaansen-Voorham
Een arts/tandarts dient best evidence te werken. Dat wil zeggen dat resultaten uit wetenschappelijk onderzoek meegenomen en geanalyseerd worden om tot een conclusie te komen.
Zoals in iedere beroepsgroep zullen er individuele personen zijn die een eigen mening en overtuiging hebben, zeker een 'biologische' tandarts.
De vraag is echter of dit een mening/overtuiging is, of dat dit een conclusie is gebaseerd op best evidence. Met andere woorden, wat is de bewijslast ervan.
Een uitspraak is niet waar omdat die van een arts of tandarts komt.
Een bevestiging van een arts/tandarts zegt mij dan ook niet zo veel. Belangrijker vind ik het waar die bevestiging op is gebaseerd.
Zoals in iedere beroepsgroep zullen er individuele personen zijn die een eigen mening en overtuiging hebben, zeker een 'biologische' tandarts.
De vraag is echter of dit een mening/overtuiging is, of dat dit een conclusie is gebaseerd op best evidence. Met andere woorden, wat is de bewijslast ervan.
Een uitspraak is niet waar omdat die van een arts of tandarts komt.
Een bevestiging van een arts/tandarts zegt mij dan ook niet zo veel. Belangrijker vind ik het waar die bevestiging op is gebaseerd.
Waarom moet amalgraam tegenwoordig bij het chemisch afval ? En mag het niet meer bij het gewone afval ? In pricipe is deze stof giftig, vooral als de vulligen niet goed geplaatst zijn, dan kunnen ze gaan lekken met alle nare gevolgen !
Onze vraag is en blijft; waarom is Amalgaam in het buitenland al jaren verboden ? Terwijl het hier in NL nog steeds gebruikt wordt ?
Ook hebben tandartsen (bewezen) het hoogste zelfmoordcijfer per beroepsgroep.
Misschien door de kwikdampen ??
Onze vraag is en blijft; waarom is Amalgaam in het buitenland al jaren verboden ? Terwijl het hier in NL nog steeds gebruikt wordt ?
Ook hebben tandartsen (bewezen) het hoogste zelfmoordcijfer per beroepsgroep.
Misschien door de kwikdampen ??
De dosis bepaalt of een stof giftig is of niet. Ook vitamines en mineralen kennen een maximaal aanbevolen hoeveelheid.In pricipe is deze stof giftig
Daarom zal aangetoond dienen te worden dat het gebruik van amalgaam in vullingen tot chronische klachten leidt zoals je in je beginpost op spectaculaire wijze vermeldt.
De onderzoeken die ik als reactie daarop heb laten zien laten dit namelijk niet zien.
Kun je hier aantonen dat tandartsen het hoogste suicide-cijfer hebben van alle beroepsgroepen?Ook hebben tandartsen (bewezen) het hoogste zelfmoordcijfer per beroepsgroep. Misschien door de kwikdampen ??
Het lijkt zo te zijn dat het aantal zelfmoorden onder blanke mannelijke tandartsen lager is dan gemiddeld. Wel is het aantal oudere mannelijke tandartsen dat zelfmoord pleegt hoger dan gemiddeld.
Bovendien zegt deze correlatie helemaal niets over amalgaam als veroorzaker.
For white male physicians and dentists, the overall suicide rates were reduced
Only older white male physicians and dentists have elevated suicide rates, which partially explains the varied conclusions in the literature.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1796 ... d_RVDocSum
Punten van aandacht inzake sterfte samenhangend met beroepsfactoren betreffen onder andere kwik, ioniserende straling, anesthesiegassen, sepsis, hepatitis B/C, HIV-infectie, tbc en legionellose (Scully et al, 1990). Canadees onderzoek heeft geen negatieve gezondheidseffecten aangetoond tengevolge van amalgaamblootstelling van tandartsen (McComb, 1997). Tevens werd vastgesteld dat de tien belangrijkste doodsoorzaken van tandartsen volstrekt evenredig waren aan die in de algemene bevolking.
Vanaf de jaren dertig van de vorige eeuw is gepostuleerd dat tandartsen vaker suïcide zouden plegen dan andere academici (Alexander, 2001). Dit zou samenhangen met grote werkdruk en –stress, terwijl de tandarts qua persoonlijkheid een ‘Pietje Precies’ zou zijn (iets wat ook voor apothekers beschreven is). Vandaar meer depressies, scheidingen en alcoholmisbruik, predisponerend voor zelfmoordgedachten. Deze bondige schets is echter volstrekt niet de resultante van degelijk onderzoek.
http://beheer.ntvt.nl/UserFiles/PDF/02jun240.pdf
Vooralsnog blijft het bij veel geroep, maar ontbreekt het aan onderbouwingen die nodig zijn om een dergelijke beschuldiging te rechtvaardigen.
Tegenwoordig?? dan loopt u een beetje achter.. Al sind medio jaren 90 zijn er amalgaamafscheiders verplicht. Het blijven nu eenmaal zware metalen, en de reden is dus gewoon gelegen in bewaking van de kwaliteit van het water. Net zoals u thuis ook allerlei zaken niet mag doen, en bv met bepaalde reinigingsmiddelen niet op straat de auto mag wassen om maar eens iets te noemen. De reden dat veel landen amalgaam verboden hadden lag tot een paar jaar geleden ook voornamelijk in de milieuhoek en niet in de gevolgen voor de gezondheid van patienten EN tandartsen. Misschien eens eindelijk met harde aantoonbare cijfers komen ipv wat geroep in de lucht, waarvan een deel van de kreten ondanks de mededeling ""bewezen"" juist aantoonbaar onjuist is gebleken? De redenen dat er nu wel verboden zijn liggen ook meer in de sfeer van ""we weten het eigenlijk niet dus beter op zeker"" dan dat er zaken spijkerhard aantoonbaar zijn.Waarom moet amalgraam tegenwoordig bij het chemisch afval ? En mag het niet meer bij het gewone afval ? In pricipe is deze stof giftig, vooral als de vulligen niet goed geplaatst zijn, dan kunnen ze gaan lekken met alle nare gevolgen !
Overigens voorspel ik op termijn dezelfde hetze tegen composiet, noem d ebestanddelen maar op en je kan op je vingers natellen dat daar mensen lichamelijk op gaan reageren, gebeurt trouwens al. Maar d eksoten voor echt goed werk en materiaalgebruik heeft de gemiddeld epatient er vervolgens niet voor over. En echte alternatieven zijn er trouwens ook niet, want ook porselein en goudwerk moet ergens mee vastgezet worden, en dat is tegenwoordig voor 80% juist ja composiet...
Bewijs Amalgaamvergiftiging geleverd !!!!!
Helaas, het is toch waar, ontkennen heeft geen zin meer ! Ik en mijn vrouw zijn dus zwaar vergiftigd met kwik, door de vullingen, dit heeft een NL lab eindelijk aan kunnen tonen !!!! Volgens mijn arts zijn wij thermometers die je aan de muur kunt hangen, zo vol met kwik zitten wij allebei. Wij zijn nu met spoed aan het ontgiften met TERRE MATRIX ! Beste Robjee; ken je dit spul? En ontkennen hoeft niet meer, het bewijs hebben wij nu in handen !!!! Amalgaamvergigtiging bestaat helaas wel degelijk !!!! Zelfs baby's hebben het al !!!
Dus mensen, als U moe bent (chronisch) ofewel andere chronische klachten hebt die Uw arts Niet kan verklaren; LAAT U TESTEN OP KWIK !!!!!
U zult versteld staan !!!
U kunt Uw bevindingen hier kwijt.
Groetjes
Helaas, het is toch waar, ontkennen heeft geen zin meer ! Ik en mijn vrouw zijn dus zwaar vergiftigd met kwik, door de vullingen, dit heeft een NL lab eindelijk aan kunnen tonen !!!! Volgens mijn arts zijn wij thermometers die je aan de muur kunt hangen, zo vol met kwik zitten wij allebei. Wij zijn nu met spoed aan het ontgiften met TERRE MATRIX ! Beste Robjee; ken je dit spul? En ontkennen hoeft niet meer, het bewijs hebben wij nu in handen !!!! Amalgaamvergigtiging bestaat helaas wel degelijk !!!! Zelfs baby's hebben het al !!!
Dus mensen, als U moe bent (chronisch) ofewel andere chronische klachten hebt die Uw arts Niet kan verklaren; LAAT U TESTEN OP KWIK !!!!!
U zult versteld staan !!!
U kunt Uw bevindingen hier kwijt.
Groetjes
Oordelen over ervaringen en uitspraken van anderen is gevaarlijk zonder degelijke onderbouwing. Jouw post brengt voor mij dan ook niets nieuws, de bewijskracht is nihil. Mijn voorstel is daarom om het bewijs dat je in handen zegt te hebben in een vakblad te (laten) publiceren.
Vragen die ik dan beantwoord wil zien zijn:
1) Is het een individuele fout geweest?
2) Welke hoeveelheid is aangetroffen?
3) Waaruit blijkt dat deze hoeveelheid gezondheidsrisico's met zich meebrengt?
Vragen die ik dan beantwoord wil zien zijn:
1) Is het een individuele fout geweest?
2) Welke hoeveelheid is aangetroffen?
3) Waaruit blijkt dat deze hoeveelheid gezondheidsrisico's met zich meebrengt?
u gaat ontgiften, dan neem ik aan dat de vullingen reeds verwijderd zijn. Op welke wijze is dit gebeurt? (met name welke maatregelen zijn genomen) Waardoor is het vervangen, welke materialen zijn gebruikt? Is vooraf nagegaan of daar misschien ook overgevoeligheid voor bestaat?
Beste Vroem;
Ik ga ontgiften met Terre Matrix. Dit is een heel sterk spul.
Mijn vullingen zullen met en met verwijdert worden vanaf 07 december a.s.
Dat zullen dan de witte composietvullingen worden. Daar zit GEEN kwik in. Het zwaarste vergif op aarde.
Ik ga ontgiften met Terre Matrix. Dit is een heel sterk spul.
Mijn vullingen zullen met en met verwijdert worden vanaf 07 december a.s.
Dat zullen dan de witte composietvullingen worden. Daar zit GEEN kwik in. Het zwaarste vergif op aarde.
@sneeuwen, waarom stellige uitspraken doen en zeggen het overtuigende bewijs te hebben terwijl vragen, die dan beantwoord zouden moeten kunnen worden, niet beantwoord worden?
Wanneer je dergelijke grote woorden gebruikt mogen andere verwachten dat deze woorden op een overtuigende manier onderbouwd kunnen worden. Dit is nog niet gebeurd.
Dan kun je jouw teksten vet drukken, met hoofdletter schrijven en verschillende uitroeptekens gebruiken, inhoudelijk zeggen ze mij niets.
Wanneer je dergelijke grote woorden gebruikt mogen andere verwachten dat deze woorden op een overtuigende manier onderbouwd kunnen worden. Dit is nog niet gebeurd.
Dan kun je jouw teksten vet drukken, met hoofdletter schrijven en verschillende uitroeptekens gebruiken, inhoudelijk zeggen ze mij niets.
Inderdaad, ook ik vind niets overtuigend bewezen om nog maar te zwijgen over de over de manier van het plaatsen van de tekst.Robjee schreef:@sneeuwen, waarom stellige uitspraken doen en zeggen het overtuigende bewijs te hebben terwijl vragen, die dan beantwoord zouden moeten kunnen worden, niet beantwoord worden?
http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregelsHet gebruik van meerdere hoofdletters (het zogenoemde 'schreeuwen') is niet toegestaan, evenals het naar de interpretatie van de redactie overdreven gebruik van vet, cursief en smileys.
Het is idd nie zo goed die vullingen... maar voor dat je gaat schreeuwen zo onderbouw dan eens rustig uw verhaal als je die vergiftiging hebt wat zijn de symtomen van amalgaanvergiftiging?
dit is een nederlands forum dus ga er niet van uit dat iedereen engels kan of spreekt
ik heb zelf ook heel wat van deze vullingen gehad... waarom werd er uberhaubt dan kwik gebruikt in deze vullingen.. maar ik ben bij wijze van nog niet van het dak gesprongen....
ook vind ik de context van deze topic een beetje raar over zelfmoord gevallen onder tandartsen dit is neem ik aan niet direct bewezen gerelateerd aan amalgaan vullingen...
denk zelf dat t komt dat de tandarts mischien wel het meest gehaate beroep is...
dit is een nederlands forum dus ga er niet van uit dat iedereen engels kan of spreekt
ik heb zelf ook heel wat van deze vullingen gehad... waarom werd er uberhaubt dan kwik gebruikt in deze vullingen.. maar ik ben bij wijze van nog niet van het dak gesprongen....
ook vind ik de context van deze topic een beetje raar over zelfmoord gevallen onder tandartsen dit is neem ik aan niet direct bewezen gerelateerd aan amalgaan vullingen...
denk zelf dat t komt dat de tandarts mischien wel het meest gehaate beroep is...
ontgiften voordat de vullingen verwijderd worden heeft geen zin. Het kwik wat in de vullingen zit is zolang hij erin zit gebonden, maar komt wel in grote hoeveelheid vrij wanneer de vulling word uitgeboord. Dus dat is het moment dat het lichaam het op gaat nemen. Dus zijn er extra maatregelen nodig, waar ik naar vraag maar geen antwoord op krijg.
Heeft de behandelend u vooraf gescreend op de stoffen die allemaal in composiet zitten? (want ook daar zit van alles in waar mensen op kunnen reageren...is helemaal niet heilig hoor).
Ik heb er vraagtekens bij, eea lezende , of deze tandarts het wel voor u doet, en niet voor hemzelf, om het zo maar te zeggen.
Een discussie over amalgaam heeft trouwens geen zin wanneer de andere partij niet openstaat voor argumenten van de andere kant.
Heeft de behandelend u vooraf gescreend op de stoffen die allemaal in composiet zitten? (want ook daar zit van alles in waar mensen op kunnen reageren...is helemaal niet heilig hoor).
Ik heb er vraagtekens bij, eea lezende , of deze tandarts het wel voor u doet, en niet voor hemzelf, om het zo maar te zeggen.
Een discussie over amalgaam heeft trouwens geen zin wanneer de andere partij niet openstaat voor argumenten van de andere kant.
Hmm een tandarts die je gaatjes vult met een houten keg?? of zit er een eko keur merk op de klappers van hout???sneeuwen schreef:biologische tandarts.
ik heb er helemaal nog nooit van gehoord
google is je vriend. Op de website van de club kom ik weinig echt inhoudelijk en wetenschappelijk onderbouwde zaken tegen (eigenlijk helemaal geen..) wel veel kretologie en niet onderbouwde beweringen. Men propageert lichaamsvriendelijke materialen te gebruiken, maar welke dat dan mogen zijn mis ik. Zuiver in biologisch aspect gezien hoort kunsthars als vulmateriaal daar dus niet in thuis (composiet, in de volksmond witte vullingen) dus waarom men dat dan wel gebruikt is mij een raadsel, m.i. maken zij zich daarmee een beetje belachelijk..
ik lachte die meneer eerst uit met dit artikel......
ik heb even rond geneusd en ik heb de symptomen ADHD volgens die artikelen de oorzaak kwik.
jammer genoeg kan ik mijn tandarts niet aanklagen heb er minstens 20 gehad...
en dat ligt ver boven de toegestane hoeveelheid toen ik ongeveer 8 was...
ik heb dat hele klachten lijstje zo ongeveer maar goed ik ga eens met mijn dokter praten of dat echt zou kunnen...
ik heb even rond geneusd en ik heb de symptomen ADHD volgens die artikelen de oorzaak kwik.
jammer genoeg kan ik mijn tandarts niet aanklagen heb er minstens 20 gehad...
en dat ligt ver boven de toegestane hoeveelheid toen ik ongeveer 8 was...
ik heb dat hele klachten lijstje zo ongeveer maar goed ik ga eens met mijn dokter praten of dat echt zou kunnen...
zoals ik al stelde, google is je vriend...maar we op een onbevooroordeelde manier de gegeven info beoordelen.
http://www.ggd.rotterdam.nl/smartsite.d ... style=6413
Als men teveel kwik in het lichaam heeft (kan best hoor!) is dat niet per se van de vullingen afkomstig. Tenzij je tandarts bent want dan zit je dus in de kwikdampen, al is het maar van het uitboren van die dingen.
Maar als er dus teveel in het lichaam zit, is de kans groter dat het ergens anders vandaan komt. Dan kan je wel met de oogkleppen op de vullingen de schuld gaan geven, best, maar dat is niet per se de oplossing. En als je dan gaat ontgiften, doe het dan in de chronologisch juiste volgorde in realtie tot het moment van verwijderen amalgaam. Voorafgaande aan verwijderen vullingen heeft dus totaal geen enkele zin...
http://www.ggd.rotterdam.nl/smartsite.d ... style=6413
Als men teveel kwik in het lichaam heeft (kan best hoor!) is dat niet per se van de vullingen afkomstig. Tenzij je tandarts bent want dan zit je dus in de kwikdampen, al is het maar van het uitboren van die dingen.
Maar als er dus teveel in het lichaam zit, is de kans groter dat het ergens anders vandaan komt. Dan kan je wel met de oogkleppen op de vullingen de schuld gaan geven, best, maar dat is niet per se de oplossing. En als je dan gaat ontgiften, doe het dan in de chronologisch juiste volgorde in realtie tot het moment van verwijderen amalgaam. Voorafgaande aan verwijderen vullingen heeft dus totaal geen enkele zin...
]Dat almagaan giftig is,dat kun je wel zeggen..
Mijn broer ontwikkelde op de leeftijd van 10 jaar de ziekte van Chrohn in een ernstige vorm,na 12 jaar veel ellende kwamen we bij een acupuncturist terecht die 't knelpunt opzocht in 't lichaam.
Almagaan moest onmiddelijk verwijderd worden.
Mijn broer kon niet recht lopen van de pijn,na verwijderen almagaan verdween de pijn binnen twee weken voor 60%,en hij kon voor de eerste keer in 12 jaar weer rechtop lopen een waar wonder,maar omdat de ziekte al 12 jaar actief was en de darm zo verzwakt was,moest hij alsnog een stoma op 23 jarige leeftijd... Hij heeft nooit in al die 12 tot 13 jaar een normaal leven kunnen lijden en nog steeds ziet hij de gevolgen van 't dragen van een stoma.
Zoals werk zoeken,welke werkgever zit hem nog als mens,ze zien alleen maar de stempel ( ziekte van Chrohn ),hij mag niet liegen,anders sta je zo op straat zonder recht op een uitkering.
Hij heeft rechten gestudeerd,maar helaas door ziekte en operatie lang over moeten doen,hij zit met een studieschuld van 30.000 euro,heeft ook nooit stage kunnen lopen i.v.m ziekte.
Nu heeft hij een uitkering van 800 euro in de maand..
Dus zou haast zeggen,tandarts bedankt hé,als ik een schadevergoeding kon claimen,deed ik 't of mijn broer meteen. Hij zit nu wel met de gevolgen ervan.
En of ze hier niet van op de hoogte waren van giftig almagaan ,ik weet 't niet.....
De techniek gaat zo goed vooruit,alleen in de tandarts wereld,vind ik ze maar erg traag met ontwikkelen van nieuwe dingen.
Mijn broer ontwikkelde op de leeftijd van 10 jaar de ziekte van Chrohn in een ernstige vorm,na 12 jaar veel ellende kwamen we bij een acupuncturist terecht die 't knelpunt opzocht in 't lichaam.
Almagaan moest onmiddelijk verwijderd worden.
Mijn broer kon niet recht lopen van de pijn,na verwijderen almagaan verdween de pijn binnen twee weken voor 60%,en hij kon voor de eerste keer in 12 jaar weer rechtop lopen een waar wonder,maar omdat de ziekte al 12 jaar actief was en de darm zo verzwakt was,moest hij alsnog een stoma op 23 jarige leeftijd... Hij heeft nooit in al die 12 tot 13 jaar een normaal leven kunnen lijden en nog steeds ziet hij de gevolgen van 't dragen van een stoma.
Zoals werk zoeken,welke werkgever zit hem nog als mens,ze zien alleen maar de stempel ( ziekte van Chrohn ),hij mag niet liegen,anders sta je zo op straat zonder recht op een uitkering.
Hij heeft rechten gestudeerd,maar helaas door ziekte en operatie lang over moeten doen,hij zit met een studieschuld van 30.000 euro,heeft ook nooit stage kunnen lopen i.v.m ziekte.
Nu heeft hij een uitkering van 800 euro in de maand..
Dus zou haast zeggen,tandarts bedankt hé,als ik een schadevergoeding kon claimen,deed ik 't of mijn broer meteen. Hij zit nu wel met de gevolgen ervan.
En of ze hier niet van op de hoogte waren van giftig almagaan ,ik weet 't niet.....
De techniek gaat zo goed vooruit,alleen in de tandarts wereld,vind ik ze maar erg traag met ontwikkelen van nieuwe dingen.