Klopt niet. In het begin van dit topic word je er door Binnen Maas op gewezen dat je kaart 768 MB geheugen heeft. Deze heeft slechts 512 MB.
Kijk op toms hardware. Ga naar charts en kies vervolgens VGA of GPU charts. Vergelijk daarbij je huidige kaart met kaarten die op hetzelfde niveau zitten of er net iets boven (je mag er als klant niet op achteruitgaan).
Klopt niet. In het begin van dit topic word je er door Binnen Maas op gewezen dat je kaart 768 MB geheugen heeft. Deze heeft slechts 512 MB.
Kijk op toms hardware. Ga naar charts en kies vervolgens VGA of GPU charts. Vergelijk daarbij je huidige kaart met kaarten die op hetzelfde niveau zitten of er net iets boven (je mag er als klant niet op achteruitgaan).
Toch kan het wel.
Op de kaart kan dan wel 512MB zitten, maar het kan maar zo zijn dat de videokaart 256MB van het werkgeheugen afsnoept, en dan kom je op een totaal videogeheugen van 768MB. Shared memory noemen sommige dat, of turbo cache.
Toch kan het wel.
Op de kaart kan dan wel 512MB zitten, maar het kan maar zo zijn dat de videokaart 256MB van het werkgeheugen afsnoept, en dan kom je op een totaal videogeheugen van 768MB. Shared memory noemen sommige dat, of turbo cache.
ik had in eerste instantie andere video kaart besteld maar order om laten zetten hebben ze op rekening niet aangepast
was eerst de XFX GF9800GTX+ 765M maar is de
GF 9800GTX 775M 512MB DDR3 DUAL DVI TV PCI-E XXX
Toch kan het wel.
alleen ik heb de GF 9800GTX 775M met een core clock van 775 mhz
en een memory speed van 2250mhz
en daar spreken ze over een langzamere kaart de GeForce GTX 9800+ met core clock 738 MHz
en de GeForce GTS 250 die daar besproken word heeft 1 gig geheugen
die mij aangeboden word 512 mb dus toch iets anders
Kaarten schelen elkaar niet veel qua prestatie. Anders leg je iets geld bij en neem je de GTX260. Of kijk of de mogelijkheid bestaat om een 4870 te nemen, tenzij je sli draait natuurlijk.
ik heb ondertussen aanbod gehad van andere kaart XFX GF9800GTX+ (Retail, TV-out, 2x DVI) PV-T98W-YDFH
en die heb ik vergeleken met kaart die ik had.
op website fabrikant : http://www.xfxforce.com/en-us/ShoppingT ... rison.aspx
D2Freak30 schreef:
Kaarten schelen elkaar niet veel qua prestatie. Anders leg je iets geld bij en neem je de GTX260. Of kijk of de mogelijkheid bestaat om een 4870 te nemen, tenzij je sli draait natuurlijk.
en bij die 260 is bepaalde data niet eens ingevuld ?