LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom geen RotPunkt?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
bastonjekoek
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jul 2009 21:20

Waarom geen RotPunkt?

Ongelezen bericht door bastonjekoek »

Beste lezers/professionals/liefhebbers/keukenspeurders,

Dit onderwerp is al een aantal maal behandeld in het verleden, maar een eenduidig antwoord kan ik er niet uit opmaken. Aangezien we ons in een orienterende fase bevinden voor wat betreft de aankoop van een nieuwe keuken zijn ook die van RotPunkt bij ons op het beeldscherm verschenen. Leuke keukens om te zien, prima beoordeling van de consument, alleen de verkopers blijken er echt geen cent voor over te hebben.

Heb inmiddels een aantal verkopers gesproken en eens rustig gebabbelt over de mogelijkheden (offertes komen later). Toevallig waren dit tot nu toe allen verkopers behorend tot DMG. Toevallig???? Of toch niet zo.

Echter een mailtje naar een niet nader te noemen "onafhankelijke" verkoper, met ca. 10 merken in de zaak is juist erg te spreken over dit merk. Zeker met de vooruitgang die ze de laatste 2 jaar hebben geboekt.

Vandaar dus..... waarom geen RotPunkt? En zo nee, wat dan wel?

plint
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jul 2009 09:31

Re: Waarom geen RotPunkt?

Ongelezen bericht door plint »

Beste, ik heb jaren gewerkt met Rotpunkt, prima keuken, goede kwaliteit, mooie frontjes, een prima alternatief voor de vele duurdere merken. Alleen als er service op je keuken is, houd dan je hart maar vast. Ze krijgen het niet voor elkaar om een service goed op te lossen. De klant moet soms maanden wachten en dan gaat er nog van alles mis. Koop je Rotpunkt bij een goede keukenzaak, dan voorkom je service en een hoop ergernis. :shock: Succes

Edhdesign
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 aug 2009 14:49

Re: Waarom geen RotPunkt?

Ongelezen bericht door Edhdesign »

rotpunkt is wel goed
je moet een goede keukenzaak opzoeken die goede service garanderen

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: Waarom geen RotPunkt?

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 26 aug 2009 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Waarom geen RotPunkt?

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Pffff. nu laat je je toch wel een beetje kennen hoor, als of SieMatic nooit service nodig heeft!? Dan zit er toch wel een overduidelijk verschil in service-afhandeling heden ten dage; bij SieMatic eerst een schuldige aanwijzen alvorens er service verleend wordt......da's bij Rotpunkt wel anders eerst service dan overleg (zodat de consument hier geen hinder van hoeft te ondervinden).

In het marktsegment waar Rotpunkt zich in begeeft zijn er maar weinig die de kwaliteit voor eenzelfde prijs kunnen evenaren.

mopasha
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 sep 2009 15:11

Re: Waarom geen RotPunkt?

Ongelezen bericht door mopasha »

Tjonge nette uitspraak Edhdesign,

Wie is dan het goeie merk de keukenzaak of het produkt.

Ik denk de keukenzaak of niet.

hark
Berichten: 447
Lid geworden op: 19 dec 2006 11:41

Re: Waarom geen RotPunkt?

Ongelezen bericht door hark »

Rotpunkt is een prima merk.
ook service is geen probleem mits je de keuken bij een gerenommeerde keuken zaak koop.

mopasha
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 sep 2009 15:11

Re: Waarom geen RotPunkt?

Ongelezen bericht door mopasha »

Nog zo één die er verstand van heeft.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Waarom geen RotPunkt?

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Nog zo één die er verstand van heeft.
Nog zo één die niet alle berichten leest, en meteen iemand op z'n plaats denkt te zetten.

Hark is een consument die een rotpunkt keuken heeft......

En.....probeer mij maar; ik HEB er namelijk verstand van :wink:

Gesloten