Pas op met bestellen bij http://www.leukstewinkel.nl
Mijn bestelling van begin juni kon maar gedeeltelijk worden bezorgd.
Na weken van mailen en contact zoeken (er is nergens een telefoonnummer of naam te vinden van het bedrijf), kreeg ik een berichtje van [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] van de klantenservice.
Zij gaf aan dat het product niet leverbaar was en gaf de keuze een vervangend artikel of geld terug. Ik heb direct aangegeven geld terug te willen.
Dit was 30-7, inmiddels niets meer gehoord en ook geen geld terug.
MIjn conclusie: of men bedonderd de boel moedwillig, of men heeft de administratie absoluut niet op orde.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Leukstewinkel.nl restitueert niet als men niet kan leveren
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 03 sep 2009 22:04
Leukstewinkel.nl restitueert niet als men niet kan leveren
Laatst gewijzigd door Radar op 01 okt 2011 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Leukstewinkel.nl restitueert niet als men niet kan leveren
@ Arno:
Gegevens van deze webshop :
http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,, ... ewinkel.nl
Ik zou ze trouwens een keer melden dat ze nog 5 werkdagen hebben, omdat anders aangifte volgt.
Stuur desnoods een (aangetekende) brief, is makkelijker te bewijzen dan een telefoontje.
Gegevens van deze webshop :
http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,, ... ewinkel.nl
Ik zou ze trouwens een keer melden dat ze nog 5 werkdagen hebben, omdat anders aangifte volgt.
Stuur desnoods een (aangetekende) brief, is makkelijker te bewijzen dan een telefoontje.
Re: Leukstewinkel.nl restitueert niet als men niet kan leveren
Leukstewinkel heeft op de site een vermelding van Safe2shop.
dat was wel zo alleen ze zijn verwijderd na klachten.
ik zelf heb daar 2 keer besteld
eerste keer netjes snel en 2e keer niks geleverd
ze laten ook niks meer van zich horen
dus wees gewaarschuwd!!!
dat was wel zo alleen ze zijn verwijderd na klachten.
ik zelf heb daar 2 keer besteld
eerste keer netjes snel en 2e keer niks geleverd
ze laten ook niks meer van zich horen
dus wees gewaarschuwd!!!
Re: Leukstewinkel.nl restitueert niet als men niet kan leveren
arnobouwens
Een melding bij Consuwijzer kan ook geen kwaad.
Maxiem.
Aanvulling:
Adres Internetoplichting
Meldpunt Internetoplichting
https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
Een melding bij Consuwijzer kan ook geen kwaad.
Maxiem.
Aanvulling:
Adres Internetoplichting
Meldpunt Internetoplichting
https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 jun 2012 16:44
Re: Leukstewinkel.nl restitueert niet als men niet kan leveren
Ik ben ook opgelicht door www.leukstewinkel.nl en heb aangifte gedaan bij de politie. De politie heeft echter meer aangiften nodig (landelijk) om er een zaak van te maken.
Dus mensen, doe aangifte bij je dichtstbijzijnde politie bureau en wie weten krijgen we alsnog ons geld terug!
De website bestaat inmiddels niet meer, maar dat wil niet zeggen dat wij het zomaar moeten vergeten.
Dus mensen, doe aangifte bij je dichtstbijzijnde politie bureau en wie weten krijgen we alsnog ons geld terug!
De website bestaat inmiddels niet meer, maar dat wil niet zeggen dat wij het zomaar moeten vergeten.
Re: Leukstewinkel.nl restitueert niet als men niet kan leveren
mirellazwanenburg
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
* Als je kunt bewijzen dat je bent of wordt opgelicht, dan kun je dat melden bij de onderstaande meldpunten. Aangifte doen is natuurlijk ook mogelijk.
*Meldpunten Internetoplichting:
https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
http://www.opgelichtopinternet.nl
http://www.fraudemeldpunt.nl (SAF)
http://www.fraudehelpdesk.nl/vraag-en-meldformulier
http://www.overheid.nl/identiteitsfraude
http://forum.www.opgelicht.nl
**TROS Opgelicht:
Postbus 28555
1202 LP Hilversum
http://www.opgelicht.nl/index.php?id=contact
De tiplijn van Tros Opgelicht (0900 112 1121 [10 cent p.m.]) is bereikbaar tijdens de uitzending van 21:00- 22:30 en elke woensdag van 10:00- 12:00 en van 14:00- 16:00 uur.
***Handige adressen:
http://www.opgelicht.nl/hulp/handige-adressen/
Met vriendelijke groet, Maxiem.
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
* Als je kunt bewijzen dat je bent of wordt opgelicht, dan kun je dat melden bij de onderstaande meldpunten. Aangifte doen is natuurlijk ook mogelijk.
*Meldpunten Internetoplichting:
https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
http://www.opgelichtopinternet.nl
http://www.fraudemeldpunt.nl (SAF)
http://www.fraudehelpdesk.nl/vraag-en-meldformulier
http://www.overheid.nl/identiteitsfraude
http://forum.www.opgelicht.nl
**TROS Opgelicht:
Postbus 28555
1202 LP Hilversum
http://www.opgelicht.nl/index.php?id=contact
De tiplijn van Tros Opgelicht (0900 112 1121 [10 cent p.m.]) is bereikbaar tijdens de uitzending van 21:00- 22:30 en elke woensdag van 10:00- 12:00 en van 14:00- 16:00 uur.
***Handige adressen:
http://www.opgelicht.nl/hulp/handige-adressen/
Met vriendelijke groet, Maxiem.