LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nhz dierenverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
k.lodewijks

nhz dierenverzekering

Ongelezen bericht door k.lodewijks »

Ik heb een kat met een wond aan staart maar nhz betaalt niet .ze
zeggen gewoon dat ik zelf de kaart heb ingevuld heb . voor een bedrag
van 48euro .Bellen naar de dieren arts willen ze niet.

Mevr. P. de Bruin

Re: nhz dierenverzekering

Ongelezen bericht door Mevr. P. de Bruin »

Ik heb zelf ZEER GROTE problemen gehad met NHZ. Ze weigeren gewoon om uit te betalen en draaien en draaien er maar omheen. Brieven worden niet beantwoord (ook niet aangetekende)telefoontjes worden schofterig behandeld en verbroken. Dit zijn mensen (2 personen) die over de rug van andere mensen en dieren rijk denken te worden.
Ik heb met diverse instanties o.a. Centrale Raad voor Verzekeraars, Consumentenbond enz. enz. contact gehad en zodra ze de naam NHZ hoorden begonnen ze allemaal diep te zuchten....
Mijn advocaat heeft twee keer telefonisch contact gehad met NHZ en hij zegt dat hij in z'n hele loopbaan nog nooit zulke asciocale personen is tegen gekomen.
En hij heeft gelijk; maar omdat NHZ zich bij niemand heeft aangesloten kunnen ze doen en laten wat ze willen.....denken ze!!!!
Want ze lopen 'n keer tegen de lamp.

P. de Vries

Re: nhz dierenverzekering

Ongelezen bericht door P. de Vries »

Vorige week is NHZ weer behandeld in Ook dat nog. Ook Tros Radar heeft al eens aandacht besteed aan deze "verzekeraar". Trap er niet in. NHZ en Dierenknip uit Enschede, Pico Bello uit Losser, Dierenpolis uit Arnhem een pot nat. Een jaar lang premie betalen en en je dier het hele leven lang verzekerd? Als je nagaat hoeveel dierenartsen kosten kan dat met zo'n premie nooit uit. Denk goed na voordat je je dier verzekerd, vraag altijd naar de polisvoorwaarden en vraag ook je dierenarts of het uberhaupt zin heeft je dier te verzekeren.

M. Bruijns

Re: nhz dierenverzekering

Ongelezen bericht door M. Bruijns »

Hallo. Heeft iemand misschien ook die rare extra kosten die ze polisbheer of beheerskosten noemen? In hun folder adverteren ze heel duidelijk met "U betaald 1 jaar premie en daarna helemaal niets meer!", maar slechts 3 maanden na het betalen van de laatste premie voor dat ene jaar wordt er alweer 11 euro afgeschreven. Is dat aso, of is dat de normale manier van handelen voor verzekeraars? Overigens heb ik ook al eens "schade" geclaimd aan mijn hondje en er is netjes uitbetaald. Nou ja, netjes, ik heb er tig keer voor moeten bellen en er werd flink moeilijk gedaan, maar ik heb wel mijn centjes ( toen nog centjes ) ontvangen. Ik vraag mij af of er iets te doen is tegen die "extra kosten"? Iemand een tip misschien?????

P. de Vries

Re: nhz dierenverzekering

Ongelezen bericht door P. de Vries »

Als het niet in de polisvoorwaarden vermeld staat zou ik die zogenaamde beheerskosten niet betalen. NHZ adverteert immers met: "u betaalt een jaar premie, en daarna helemaal niets". Daar zou ik ze maar eens aan houden. Of iets normaal is kan je altijd checken bij het verbond van verzekeraars.

joyce

Re: nhz dierenverzekering

Ongelezen bericht door joyce »

Misschien een goed alternatief: Dier en Zorg.

Dit is ook een dierenverzekering die je "gewoon" net als bij mensen blijft betalen tot je stopt of tot de dood van het dier. Kosten zijn afhankelijk van de leeftijd van de hond als hij verzekerd word + 19% eigen bijdrage.
Wat wordt niet vergoed: preventieve kosten. Denk aan inentingen, wormenkuur, vlooienbestrijding.
Verder bijna alles.
Zelf heb ik deze verzekering al jaren, en men doet nooit moeilijk met het uitbetalen.
Sterker nog, onze hond was verzekerd tegen ziekte en ongval. Nu moest onze hond gestriliseerd worden (wat duidelijk in de polis staat dat dat NIET vergoed word), en wees me op de optie om een uitgebreiderde polis te nemen. Dan werd dit wel vergoed.
Ik vond dit erg vreemd en ongeloofwaardig. Ik bedoel men weet dan dat deze kosten gemaakt gaan worden. Ik dacht als ik weet dat ik ervan gebruik ga maken doen ze dat nooit.
Dus ik vroeg of ik dit zwart op wit kon krijgen via de fax. Geen probleem was het. Heb het zwart op wit ontvangen. Alles ingevuld. En ja geregeld. Hond gesteriliseerd. En ja vergoed gekregen!
Natuurlijk is deze polis duurder dan mijn vorige, maar als je kijkt hoeveel geld ik me heb uitgespaard doordat ik de sterilisatie niet zelf hoefde te betalen... Daar kan ik mijn hond erg lang voor verzekeren. En zij is nu uitgebreider verzekerd.
Zo kan het dus ook. Dus hoera voor dier en zorg.

morticia
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 okt 2003 17:30

Re: nhz dierenverzekering

Ongelezen bericht door morticia »

DIER EN ZORG is echt helemaal top ! Elke maand kost het mij 8.25 EURI , maar dan heb k wel mijn kat verzekerd tegen alles, Als je een goede dierenverzekering wil, dan moet je zeker DIER EN ZORG nemen.

Ze doen niet moeilijk met declaraties , ze zijn vriendelijk , en zeer duidelijk en helder qau polisvoorwaarden !

Complimentje voor DIER EN ZORG

Gesloten