LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

UPC

Ongelezen bericht door Henri42 »

Het is verrasend te lezen dat UPC geen deel uit maakt van de lopende topics, kwaliteit komt altijd bovendrijven :lol: of zijn de bekende krakers confuus op op vakantie :D

Bouwkeet
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2009 12:36

Re: UPC

Ongelezen bericht door Bouwkeet »

Henri42 schreef:Het is verrasend te lezen dat UPC geen deel uit maakt van de lopende topics, kwaliteit komt altijd bovendrijven :lol: of zijn de bekende krakers confuus op op vakantie :D
Ver voor en na de vakantie hebben wij bij UPC over ons modem geklaagd. Reeds in 2007 had een monteur van UPC hier thuis al gezegd dat het modem eigenlijk niet goed genoeg zou zijn. Hij heeft hier ter plekke met de centrale helpdesk gebeld en gevraagd of er een nieuwe geplaatst mocht worden. Neen, wij moesten het er maar mee doen.
Het werkt zeer matig.
Vorig week heeft mijn zoon het abonnement aangepast en nu hebben we weer een contract tot augustus 2010. Hij dacht dat het daar beter van zou worden, maar het werd minder. We hebben voortdurend uitval. De smoesjes van de helpdesk geloven wij niet meer. Zij beqweren dat het aande rater ligt. Wij willen of een nieuw modem of anders van het contract af.
Daar zouden ze wel eens moeilijk over kunen doen. Wie heeft hier ervaring mee?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC

Ongelezen bericht door Henri42 »

Mail maar naar [email protected]


vreemd dat de monteur de modem niet verving, had hij er geen bij zich?, dit soort zaken kan Guidion zelfstandig beslissen zonder interventie van UPC :lol:

elbo
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2009 16:34

Re: UPC

Ongelezen bericht door elbo »

nou, het is nog geensinds in orde bij upc. zowel afgelopen woensdag als vandaag krijg ik, als ik de helpdesk bel, te horen dat er een storing in mijn woonplaats is. op de website van upc staat evenwel bij de actuele meldingen dat er geen storing bekend is. het lijkt er op dat upc liever de vuile was binnen houd.

ook als er geen storing in mijn woonplaats is (volgens de helpdesk) dan nog heb ik een zeer onstabiele verbinding. om de haverklap reset het modem zichzelf spontaan. de ene keer duurt en een paar minuten voordat ik weer online ben, de andere keer meer dan een uur. er is afgelopen vrijdag al een monteur naar mijn verbinding in het centrale wijpunt (oid) wezen kijken maar ik heb geen terugkoppeling gehad dat daar iets mis zou zijn of dat daar iets verholpen is.

dus eigenlijk zou ik wel wat minder storingen willen hebben
als er een storing is, dat deze ook netjes gemeld wordt op upc.nl (scheelt weer bellen naar de helpdesk)
en als er geen storing is, dat mijn verbinding dat gewoon stabiel verbonden blijft.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC

Ongelezen bericht door Henri42 »

storingen zijn altijd vervelend, maar troost je niet alleen bij UPC komen ze voor maar bij alle providers, zie alle bovenstaande topics, mijn ervaring bij UPC is dat zij trachten troubles op te lossen :) :o :D

Karin3112
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2009 15:47

Re: UPC

Ongelezen bericht door Karin3112 »

Werk jij voor de UPC of zo? Wat een waardeloze maatschappij. Wij zijn al 2 maanden bezig om een normale telefoon/internetverbinding te krijgen, maar helaas is dat te moeilijk voor UPC. Nu zitten we inmiddels al 15 dagen zonder telefoon/internet dus hou maar op over dat ze iets willen oplossen. Ze roepen hard, maar ze presteren niets. Al 3 x een monteur geweest die niets kunnen doen, al tientallen keren de UPC gebeld, maar oplossen ho maar.
Gelukkig staat er op deze site een stappenplan voor contractopzegging bij wanprestatie.

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: UPC

Ongelezen bericht door sandra56 »

Afgelopen mei heb ik al mijn diensten(internet+bellen/televisie/digitaltv) bij upc opgezegd omdat er een paar keer gewoon een blokkade op mijn diensten werd gezet terwijl ik wel had betaald en omdat ik in december 2008 verkeerde informatie van een upc medewerkster heb verkregen waardoor ik een maand achter liep met betalen en weer te maken kreeg met de zoveelste onterechte blokkade! Het ergste is, dat ze weten dat zij verkeerd zijn geweest, maar ze verdommen het gewoon om dat toe te geven daar bij UPC! Vanaf eind mei is het digitaltv stopgezet en ik heb die upcbox terug gestuurd. 30 juni zou het abonnement stoppen, maar ik kreeg op 19 juni een brief van mijn huidige provider dat ik niet op mijn adres kon worden aangesloten. Ik heb toen upc gebeld om te vragen als ik mijn internet+bellen en het analoogtv nog een maand kon aanhouden omdat er een probleem was met het overstappen naar mijn nieuwe provider. Volgens de upc medewerker kon het allemaal zonder problemen, dus zo gezegd zo gedaan. Op 31 juli is mijn abonnement afgelopen bij upc en alles is stopgezet. Ik heb netjes die modem terug gestuurd. Ik heb upc via een e-mail laten weten dat ze de borg van het modem mogen verekenen met het bedrag van mijn laatst factuur die ik upc eventueel nog schuldig ben aangezien ik met name op deze site hebt gelezen dat mensen jaren lang op hun borg zitten te wachten. In de voorwaardes en de bevestigingsbrief die ik heb ontvangen van upc staat ook dat er vooraf betaald moet worden(iets wat ik altijd heb gedaan). Gisteren ontvang ik plots een brief van een deurwaarde dat ik binnen 5 dagen 121,59€ aan achterstalig betaling bij upc moet betalen! . In de brieven die ik van upc hebt ontvangen wordt er met geen woord gerept over mijn borg die ik van upc terug hoor te krijgen en ik heb ook geen enkel eindafrekening(als die er teminste is?)van upc ontvangen, maar wel een brief van de deurwaarder!! :roll: :o :twisted:

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: UPC

Ongelezen bericht door sandra56 »

:shock:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: UPC

Ongelezen bericht door jor »

sandra56 schreef::shock:
Je kunt nu wel geschokt reageren maar vogels heeft gewoon gelijk, een bijdrage mag slechts 1 maal woeden geplaatst.
Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels

Alisia
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2009 21:05

Re: UPC

Ongelezen bericht door Alisia »

http://www.communicatieonline.nl/nieuws ... c-blijven/

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/a ... -pad.dhtml

TIP!!!
Stuur je klacht hier naar toe: [email protected] ...mijn buurman heeft twee maanden abonnementsgeld teruggekregen en een bos bloemen thuisgestuurd gekregen! Coax doet hier echt iets mee!

Gesloten