LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door jor »

1 gestoorde kan meer vragen oproepen dan 1000 verstandige kunnen beantwoorden.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4570 ... ver__.html
n het interview legt ze ook een verband tussen Joden en het H3N2-virusmateriaal dat was besmet met H5N1. Een multinational zou meer dan 72 kilo H3N2-griepvirus hebben verspreid. Dat had volgens haar op grote schaal de langverwachte vogelgriep kunnen doen uitbreken. De groep bestaat volgens haar uit afstammelingen van een in 740 jaar na Christus tot het jodendom bekeerd volk dat oorspronkelijk in Zuid-Rusland en Georgië woonde.

Het CIDI vindt deze aantijgingen de moeite waard om juridisch te onderzoeken. "Dit mens is gestoord. Ronduit belachelijk", zegt CIDI-directeur Ronny Naftaniel.
Ik deel de mening van Ronny, dit mens is gestoord.

Bron= telegraaf.nl

angel1978
Berichten: 11250
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door angel1978 »

De meeste zijn verworden tot 'voorlezers van andermans persberichten
Dat komt me idd. nogal bekend voor, vooral in dit topic.
Heel veel mensen die andermans berichten voorlezen ( quoten ) en het daarbij laten.
Voor diegenen die verder zoeken kan er een wereld open gaan.
Ik zou zeggen: begin eerst eens met onderbouwen en bewijzen.. Praten we daarna verder over verdiepen !

Perdita
Berichten: 370
Lid geworden op: 07 jul 2008 14:08

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Perdita »

@ Fransbaars,

Hoe kom je erbij dat het virus wordt gekweekt op kankercellen? Vind het nou zelf niet dat dit wel heel erg idioot klinkt? Te idioot in elk geval om meteen voor waar aan te nemen?

Ten tweede: eerst proberen de complotters ons wijs te maken dat het virus is gemaakt door de farmaceutische industrie om de menseheid uit te roeien.

Nu het er op lijkt dat de griep zich ontwikkeld tot een milde variant, proberen de complotters ons wijs te maken dat de farmaceutische industrie ons nodeloos bang maakt.

Wat is het nou eigenlijk en wat moeten we nu eigenlijk onderzoeken? Het lijkt er eerder dat jij kritiekloos alles kopieert en je kritische vermogen het raam uit hebt gegooid.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door gravedigger »

De Voedsel en Warenautoriteit (VWA)
waarschuwt voor nep-middelen tegen de
Mexicaanse griep.De organisatie is een
onderzoek begonnen naar de aanbieders
van colloïdaal zilver of zilverwater op
de internetsite Marktplaats.nl.

Het middel,een vloeistof met minuscule
zilverdeeltjes,zou kunnen voorkomen dat
mensen Mexicaanse griep oplopen.Maar
volgens de VWA is zilverwater alleen
een voedingssupplement,waarvan geen
geneeskrachtige werking bekend is.

De VWA raadt iedereen aan om het middel
niet te kopen.De voedselautoriteit in
de VS heeft al 127 nepmiddelen tegen de
Mexicaanse griep opgespoord.
Je moet toch iets bedenken, als je geen prik wilt :)

Ulpianus
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2009 21:52

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Ulpianus »

mar42 schreef:Het kan wel zo zijn over complot therorien enzo, maar waar staan dan de bijwerkingen van het vaccin.
De bijwerkingen staan in de bijsluiter. Voor de grieppandemie zal Focetria worden gebruikt. Dit is een vaccin dat speciaal is ontwikkeld voor grieppandemieën. Wat men in zo'n geval doet is het vaccin al vast ontwikkelen, wachten tot het virus opduikt, en dat wordt dan toegevoegd aan het product.

De bijsluiter kun je in dit document vinden:

http://eudrapharm.eu/eudrapharm/showDoc ... ntId=54303

Het is een PDF (je hebt dus acrobat reader nodig: http://www.adobe-reader.nl/)

Ik kreeg een foutmelding van acrobat (in verband met het lettertype) maar de bijsluiter kun je gewoon lezen. Het is het laatste deel van dit document (in reader kun je in linker zijbalk op bijsluiter klikken en dat naar beneden scrollen).
mar42 schreef:Als dat ergens staat beschreven, wie zegt dat dan de waarheid is.?
"DE waarheid"...ja, de waarheid bestaat niet. Wat er in zo'n bijsluiter beschreven staat is wat er op het moment van schrijven bekend is over een vaccin. Dat is vaak niet heel veel, vaccins worden in korte tijd ontwikkeld omdat er haast bij is. Dat kan ook niet anders, want als je een normaal programma voor de ontwikkeling van geneesmiddelen door moet lopen, dan is de epidemie al voorbij voor je een vaccin hebt.

Bijwerkingen moeten door de fabrikant worden doorgegeven aan de overheden, in het geval van Focetria aan de Europese overheid. De bijwerkingen die nu bekend zijn, komen uit het wetenschappelijk onderzoek naar het middel. Als het middel wordt gebruikt en er nieuwe bijwerkingen optreden, dan moeten artsen, apothekers, verpleegkundigen en fabrikanten dat doorgeven in Nederland aan het lareb (de instantie die zich met bijwerkingen bezig houdt) en aan het College ter Beoordeling van geneesmiddelen. De bijwerkingen die worden gemeldt en die ook echt met het middel te maken hebben of die echt heel ernstig zijn zonder dat het echt aan het geneesmiddel kan worden gelinked, komen dan alsnog in de bijsluiter.
mar42 schreef:Er worden hier zoveel tegenargumenten gegeven over wel doen of niet doen. En als je dan besluit het niet te doen, dan word je gelijk de ergste doodsverwensing toegegooid. Vind dat wel erg bizar hoor.
Wat je moet doen is er goed over nadenken. Dooddoener, ik weet het. Ikzelf ben provaccinatie, daar kan ik kort over zijn. Dus ik haal een griepprik wanneer dat kan. Waarom? Omdat ik liever niet ziek wordt van de griep.

Er zijn bijwerkingen. Eigenlijk is er geen werking zonder bijwerking, dat geldt voor alles wat je neemt en ook voor vaccins. Maar de bijwerkingen van vaccins zijn over het algemeen mild (misselijkheid en zo) en duren maar kort.

Maar, zul je misschien vragen, wat zijn dat dan voor verhalen van kinderen die sterfen nadat zij zijn gevaccineerd? Dat komt voor, ja. Het is niet duidelijk waarom dat gebeurt, en al helemaal niet of het met het vaccin van doen heeft. Het kan toeval zijn, er kan iets anders aan de hand zijn. Allergie bijvoorbeeld, dat kan heel vervelend en soms zelfs dodelijk zijn. Dat komt gelukkig maar zelden voor. Als men zegt zelden, dan bedoeld men dat in minder dan 1 op de 1000 (0,1%) maar vaker dan in 1 op 10.000 (0,01%) gevallen. Als je dus miljoenen mensen vaccineert, dan hoor je het dus wel af en toe, dat is waar.

Je moet dan dus afwegen of de kleine kans op een ernstige bijwerking opweegt tegen de grote kans dat je een bepaalde ziekte, bijvoorbeeld griep, krijgt. Dat is een persoonlijke keuze.
mar42 schreef:Waarom zou iemand zich niet mogen inenten, wie bepaald of een ander zich moet inenten??
In Nederland ben je vrij om dat zelf te bepalen. Gelukkig maar: vrijheid, blijheid. Wel moeilijk als het om kinderen gaat, zoals bij polio en zo. Dan beslist de ouder voor het kind en die beslissing kan verstrekkende gevolgen hebben. Verlamming bijvoorbeeld bij polio. Of doofheid bij de bof. Of de dood bij mazelen. Maar, het is uiteindelijk de keuze van de ouders. Ik hoop altijd dat de keuze verstandig uitpakt.

fransbaars
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 mar 2009 22:17

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door fransbaars »

Perdita schreef:@ L. Rozenwater,

Vragen de mensen die deze hetze hebben ontketend zich weleens af wat er gebeurt als het werkelijk tot een epidemie komt? Wat gebeurt er dan met al die mensen die zich onder invloed van deze totaal ongefundeerde hetzerij niet hebben laten vaccineren?

Ik wil jullie nog weleens horen als het misloopt.

Dit soort verzinsels, als zou het griepvirus ontwikkeld zijn om de mensheid uit te roeien, is te ziek voor woorden en helaas is er voor dit soort ziekte nog geen medicijn. Totaal onverantwoordelijk, dit gedrag, wat zijn jullie diep gezonken.


Ja, ja: allemaal onzin natuurlijk. Vooral geen vragen stellen en alles voor zoete koek slikken. Ook vooral berichten als hieronder gewoon negeren. Slaap zacht...

Brief Britse regering: Vaccin Varkensgriep gelinkt aan dodelijke zenuwaandoening

De Britse regering heeft op 29 juli 2009 een vertrouwelijke brief naar 600 neurologen gestuurd waarin staat dat het vaccin tegen de varkensgriep een link heeft met een dodelijke zenuwaandoening.

De brief, afkomstig van de Health Protection Agency, het officiële orgaan dat toezicht houdt op de overzeese publieke gezondheid, werd gelekt naar The Daily Mail en leidde tot diverse oproepen om te achterhalen waarom deze informatie niet aan het publiek beschikbaar wordt gesteld voordat het op grote schaal vaccineren van miljoenen mensen, inclusief kinderen, begint.
lees verder: http://www.argusoog.org/?p=2563#more-2563

Misschien is het nuttig om ook de geschiedenis even te raadplegen. Dit artikel komt uit The Lancet: toch nauwelijks een onzinnig blad te noemen:

In 1976 brak op kleinere schaal de varkensgriep uit. Het vaccin dat destijd werd gebruikt en dat dezelfde basis schijnt te hebben als het nieuwe vaccin dat binnenkort zal worden verspreid heeft bij veel mensen tot onherstelbare neurologische schade en bij vele tientallen mensen verlammingsverschijnselen veroorzaakt. Vanzelfsprekend durfde de artsen destijds de gevolgen niet als Giftig Vaccin Syndoom te omschrijven en dus werden de ziekte gevallen afgeschreven als zouden de patienten Guillain-Barre syndroom hebben. Maar de oorzaak lag in de vaccinatie tegen de varkensgriep. (Bron: The Lancet)
Laatst gewijzigd door fransbaars op 06 sep 2009 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.

fransbaars
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 mar 2009 22:17

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door fransbaars »

Perdita schreef:@ Fransbaars,

Hoe kom je erbij dat het virus wordt gekweekt op kankercellen? Vind het nou zelf niet dat dit wel heel erg idioot klinkt? Te idioot in elk geval om meteen voor waar aan te nemen?

Ten tweede: eerst proberen de complotters ons wijs te maken dat het virus is gemaakt door de farmaceutische industrie om de menseheid uit te roeien.

Nu het er op lijkt dat de griep zich ontwikkeld tot een milde variant, proberen de complotters ons wijs te maken dat de farmaceutische industrie ons nodeloos bang maakt.

Wat is het nou eigenlijk en wat moeten we nu eigenlijk onderzoeken? Het lijkt er eerder dat jij kritiekloos alles kopieert en je kritische vermogen het raam uit hebt gegooid.


De informatie dat gekweekt wordt op kankercellen van dieren komt van de fabrikant van het vaccin...
Diezelfde fabrikant geeft toe dat niet zeker is dat het vaccin werkzaam is en dat over de bijwerkingen pas over een jaar of 10 iets zinnigs kan worden gezegd.
Ik ben geen complotter, wel iemand die zelfstandig nadenkt en vragen stelt.

trijntjewinkel
Berichten: 774
Lid geworden op: 30 aug 2009 14:42

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door trijntjewinkel »

@ Fransbaars:

Waar zegt de farmaceutische industrie dat het virus wordt gekweekt op kankercellen? Kun je svp de bron geven voor dit verhaal?

internetpillen
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 sep 2009 11:54

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door internetpillen »

Ben je bang voor de mexicaanse griep en heb je via internet Tamiflu besteld, of wil je dit gaan doen? Pas dan op, want dit is echt gevaarlijk! De Consumentenbond heeft net een onderzoek uitgebracht waarin zij op diverse sites pillen hebben besteld. Als het pakketje al aankwam (vaak niet) zaten er grote afwijkingen in de hoeveelheid werkzame stof (zowel teveel als te weinig) of zaten er hele andere stoffen in. Ook werd in sommige gevallen een veel te groot geldbedrag online afgeboekt. Het onderzoek is te lezen op http://www.internetpillen.nl.

wilg24
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 okt 2009 17:03

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door wilg24 »

ik vind dat je zelf moet bepalen of je iets in neemt of niet
ik zal een voorbeeld geven

ik kreeg baclofen voor me spieren omdat ik steken en krampen heb, maar toen ik de bijsluiter las schrok ik van de bijwerkingen ik ben 24 toen 23 en zelfs mijn moeder zei dat ik het niet in moet mag nemen omdat die bijwerkingen zo heftig waren.
en heb ik het terug gegeven aan de apotheek.
het is je eigen lichaam en je bepaalt zelf wat je erin stopt
vind ik.,

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Tullio fan »

dit is wat de ouders van Freek te vertellen hebben. Freek, de jongen die overleed 3 dagen na vaccinatie:

[Bericht aangepast door Moderator (dode link)]
Beste mensen, laat je niet gek maken door de vaccins. Ik krijg liever de griep dan het vaccin. Mijn liefste FReek was kern gezond dat bleek uit autopsie.3 dagen na vaccinatie was hij er niet meer. Wij kregen zelf te horen van iemand die bij de inspectie gezondheidszorg gewerkt heeft, dat er wel verband is tussen vaccinatie en zijn overlijden. Dus ze moeten van onze lieve kleintjes afblijven. Maffia-praktijken!!!!! schandalig !!!!!Wij blijven vechten voor mijn dierbaarste Freek. kijk op meerwetenoverfreek.nl
hagoort, Barendrecht | 19:34 | 24.10.09


lydia34
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2009 14:20

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door lydia34 »

Hai,
Ik ga me niet in laten enten... en mn kinderen ook niet.
De massale prik tegen nekkramp hebben ze ook niet gehad. Wat is het nut daarvan? Zijn ze "veilig" tegen maar liefst 1 vorm van nekkramp... dat schiet op.
Verder las ik in het begin iemand lullig doen over het niet inenten dat al die kinderziektes dan dodelijk zouden zijn... mijn kids zijn ook niet ingeent tegen bijvoorbeeld kinkhoest en hebben een poosje flink lopen blaffen maar hebben er niets aan over gehouden. Zo hebben ze wel meer inentingen gemist. Ze hebben geen adhd, autistme of allergien.... wat een aantal bijwerkingen kunnen zijn van inentingen.
Verder moet iedereen zelf weten wat ze doen. Ik vertrouw er op dat het lijf sterk genoeg is en zo niet dan kan er als nog een ziekenhuis bezoekje afgelegd worden.
Storm in een glas water

IJskonijn
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 okt 2007 12:44

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door IJskonijn »

Compleet met Lydia eens; mijn eerste gedachte toen er in het "nieuws" kwam dat er een tienermeisje is gestorven aan de "mexicaanse griep" was hoeveel mensen hier meteen conclusies uit gaan trekken. Blijkbaar teveel mensen daar het groots in het nieuws is geweest en er nu zelfs gespeculeerd wordt om er maar een risicogroep van te maken.

Ik ken meerdere mensen die de "Mexicaanse griep" gehad hebben en die waren een week of 2 flink ziek, gewoon flink ziek, niet meer, niet minder. Geloof me, je komt er 100x sterker uit dan dat je je laat inenten met een of ander chemisch goedje waar nog steeds niet zeker van is of het wel werkt en wat de eventuele (toekomstige) bijwerkingen zijn.

Hoorde vanochtend nog in het nieuws dat de panden waar het vaccin wordt opgeslagen niet bekend mogen worden omdat ze bang zijn dat er mensen voor de deur gaan staan omdat ze het vaccin willen bemachtigen, ze hebben dus voldoende mensen al aardig gebrainwashed en zo te horen/zien gaan er nog héél wat meer bijkomen.

allroundchauffeur
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 feb 2007 22:35

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door allroundchauffeur »

Belangrijke informatie over het griepvaccin

Er staat een massale vaccinatie op stapel die de overheid mogelijk aan de gehele bevolking wil geven. Dit keer tegen de Mexicaanse griep. Is het wel slim om daar klakkeloos in mee te gaan? In deze brochure dragen wij u een aantal punten aan om in overweging te nemen.

Wij raden u aan om zelf op onderzoek uit te gaan en u zeer goed te laten informeren. Alleen op basis van goede, eerlijke, betrouwbare en onafhankelijke informatie kunt u een weloverwogen beslissing nemen.

Het vaccin is onvoldoende getest

Het vaccin is met spoed ontwikkeld en wordt zo aan de bevolking aangeboden. De tests die normaal voorafgaan aan het beschikbaar stellen van geneesmiddelen worden hierbij grotendeels overgeslagen. Op basis van de versnelde goedkeuring van het vogelgriep vaccin (HSN1), wordt het nieuwe vaccin tegen de Mexicaanse griep (H1N1) zo goed als ongetest geproduceerd. Ook zijn er op dit moment nog geen testresultaten voor kinderen tot 18 jaar. Met andere woorden, de effecten van het vaccin op de gezondheid op lange termijn zijn compleet onduidelijk. En zoals in de volgende punten duidelijk wordt gemaakt, is er grote reden tot bezorgdheid over de gevolgen van het vaccin.

Lees verder

Bewijsstukken ingrediënten van de Mexicaanse Griepprik

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door eeliane »

Er zijn mensen aan deze griep overleden en de top van de epidimie is nog niet in zicht,
let wl dat ook de gewone griep vaccinatie in korte tijd wordt uitgedacht en geproduceerd, niets nieuws eigenlijk, lijkt op deze griepvaccinatie.
Feit blijft dat mensen met longproblemen erg ziek kunnen worden en kunnen overlijden, ook dat het kinderen zieker maakt dan men heeft gedacht, vervelend maar denk dat wij met zn allen goed moeten nadenken of we wel of niet een buffer willen gaan vormen,
let wel diegene die m niet neemt verwacht eigenlijk van de anderen dat ze een buffer moeten gaan vormen toch?
Ik maak nu veel mensen in de praktijk mee die de mex griep hebben, is geen geintje die griep verlooppt zelfs veel heftiger dan de gewone griep end e ziekenhuizen, zo ook de kinderziekenhuizen liggen al vol met mensen met complicaties. dus weet wel dat deze griep niet verloopt zoals een gewone griepepidiemie.

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Tullio fan »

@Eeliane,


wat voor praktijk heb je dan?

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Tullio fan »

http://gezondheid.blog.nl/actualiteiten ... ment-13284


citaat: "Maar voor iedere verstandige nederlander is er gelukkig nog iets anders te koop: betrouwbaar volgens de site van de WHO(!), zo goedkoop dat er geen crimineel mee gaat sjoemelen en vrij van bijwerkingen.: Oscillococcinum, een homeopatisch middel dat wetenschappelijk bewezen goed helpt bij griep".


Waarom komt de WHO niet met deze boodschap naar buiten dat dat middel wetenschappelijk bewezen werkt? Waarom promoten zij een vaccin waarvan de bijwerkingen nog niet bekend zijn en de lange termijn effecten ook niet?

fransbaars
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 mar 2009 22:17

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door fransbaars »

In Zweden zijn wel degelijk doden gevallen als gevolg van het vaccin dus niet als gevolg van de griep:


In Zweden zijn ze al begonnen met de H1N1-vaccinaties en daar regent het meldingen van bijwerken en zelfs doden. Inmiddels zijn er meer dan 200 gevallen gemeld van bijwerkingen en minstens 4 Doden door Mexicaanse Griep-vaccin in Zweden!

Vrijdag 23 oktober j.l. openbaarde Aftonbladet dat twee Zweden door de Pandremix "varkensgriep" vaccin zijn gestorven. Het gaat om twee bejaarde burgers die het vaccin namen en kort daarna stierven. Zij waren al beide ziek of hadden ernstige gezondheidsproblemen. Één van hen was een bejaarde man die stierf aan wat op een hartaanval leek. De ander was een vrouw van 65 die dood in haar huis werd gevonden twee dagen nadat zij ingeënt werd. Er wordt gezegd dat zij aan een spierziekte leed.

In een later artikel in de Zweedse krant Aftonbladet, verklaart men dat een derde sterfgeval wordt onderzocht waarschijnlijk ook als gevolg van het varkensgriep vaccin. De vrouw was 74 jaar oud en stierf 4 dagen nadat zij de griepprik kreeg. Zij had een hartkwaal en longproblemen en behoorde daarom tot de zogenaamde risicogroepen die in Zweden als eerst het varkensgriep vaccin ontvangen.

Ook in Hongarije is de eerst dode al gevallen na een Mexicaanse Griep-prik!

De in Zweden gebruikte vaccins, Pandemrix (GlaxoSmithKline van Cervarix) en Focetria (Novartis), zijn dezelfde als in Nederland zullen worden gebruikt en bevatten volgens deze bron kwik en squaleen. Kwik in vaccins (conserveermiddel) wordt verantwoordelijk gehouden voor de enorme toename van autisme in kinderen en squaleen (werkingsversterker of adjuvant) wordt verantwoordelijk gehouden voor Gulf-war syndrome in tienduizenden Amerikaanse soldaten. In Amerika is het gebruik van Squaleen verboden.

Naast kwik en squaleen bevat de vaccinatie van GlaxoSmithKline ook formaldehyde en antibiotica. De in Europa toegelaten vaccins zijn zo goed als ongetest.

bron: [url]http://%20zaplog.nl/zaplog/article/inmiddels_al_4_varkensgriep_vaccinatiedoden_in_zweden[/url]

trijntjewinkel
Berichten: 774
Lid geworden op: 30 aug 2009 14:42

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door trijntjewinkel »

Tullio fan schreef:http://gezondheid.blog.nl/actualiteiten ... ment-13284


citaat: "Maar voor iedere verstandige nederlander is er gelukkig nog iets anders te koop: betrouwbaar volgens de site van de WHO(!), zo goedkoop dat er geen crimineel mee gaat sjoemelen en vrij van bijwerkingen.: Oscillococcinum, een homeopatisch middel dat wetenschappelijk bewezen goed helpt bij griep".


Waarom komt de WHO niet met deze boodschap naar buiten dat dat middel wetenschappelijk bewezen werkt? Waarom promoten zij een vaccin waarvan de bijwerkingen nog niet bekend zijn en de lange termijn effecten ook niet?
Laat dat bewijs eens zien Fan!

Gesloten