LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Transfair

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Ik sta in mijn recht,het staat op de factuur ,als u een verzekering afsluit hebt u ook het recht om binnen een maand na afsluiten ( dat noemen ze bedenktijd) er van afzien.
En aangezien ik nooit dat settopbox heb afgesloten,wel een rekening krijg,en daar staat het cardnr op,en dat ik binnen 30 dagen schriftelijk en kosteloos kan opzeggen.
Heb ik gedaan ze zetten het toch zelf op de factuur.

Ik ben met heel de handel bij verschillende rechtswinkels geweest,bij de politie.juridisch loket,ze zeggen allemaal het zelfde
"Mevr u hebt gelijk maar het is een klein bedrag betaal gewoon bent u van het gezeur af",
Dat is toch te gek voor woorden,ik heb gelijk en dan nog betalen ook ,al was het een euro dan nog niet.
Hun dreigementen en onbeschofte houding is bij mij in het verkeerde keelgat geschoten ik ga door tot het einde,laat hun maar betalen,je hoeft alles niet te pikken van firma ************
Laatst gewijzigd door snepke op 30 jan 2012 21:46, 2 keer totaal gewijzigd.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Hallo ze maken het nu wel erg bont bij lindorff,heb jullie laten weten dat ik een dagvaarding heb gehad.
Heb er iemand naar laten kijken.Is een gekopieerde dagvaarding,staat geen rolnummer op,alleen dossiernr van lindorff.
Ze willen dat ik me schriftelijk verdedig,maar er staat maar een half adres,kon contant aan de "deurwaarder"betalen,heb ik geweigerd,mogen ze zo ver gaan om tot betalen te dwingen, wat moet ik hiermee,ik ga zowiezo naar die rechtbank,maandag al om te vragen of die dagvaarding wel echt is en of we wel echt moeten komen
Laatst gewijzigd door snepke op 30 jan 2012 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.

sterkearm
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:08

Re: Transfair

Ongelezen bericht door sterkearm »

Beste snepke,

Lees mijn bericht van:

25 Jun 2009 18:10

Mogelijk heb je een mogelijkheid om het anders op te lossen?

vr.gr.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Dank je sterke arm ik heb het gelezen als het nep is maak ik er werk van,lees Lindorff ook daar krijg ik ook goede raad

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Lees Lindorff voorheen Transfair ook eens

stofzuigertje

Re: Transfair

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Wil Snepke onder 1 bericht alles plaatsen, nu zie ik 2 berichten die gelijkwaardig zijn.

Canal Digitaal is een lastige firma, ik heb de betaalde voor RTL (reclame) 4 stop gezet omdat NL 123 en regionale beter zijn en RTL op Computer kijken een dag later zonder reclame is.

Ik kreeg na 8 maanden gratis kijken van NL 1,2 en 3 ook een rekening en de opzegging was foutloos, ik betaalde niets en kreeg ook geen rekening.. en pas na 8 maanden was ik pas wanbetaler.

Ik heb mail gestuurd en ze zouden het corrigeren en de incasso brieven gaan na de eerste ongeopend retour afzender!

Ik zie hun foute administratie meer als perfecte reclame voor Digitenne die door 3 kaarten te nemen goedkoper is.
Dat ik ze niet alle 3 in 1 huis gebruik mag, Boot of zo mag ook...

Als er ooit een werkelijke rechtszaak komt is het uitprinten van alle vorige berichten meestal voldoende.
Naast de brief van helaas opzeggen en U kunt nog 3 maanden gratis totaal pakket krijgen want dat was het bewijs!
Dus ze sturen reclame voor meer dan Toppakket en gratis 3 maanden en dat is bewijs dat U hebt opgezegd.

Dus bewaar deze reclame en bij een rechtszaak zullen reiskosten en vergoeding vrije dag als tegen eis zeker op tafel komen.

Reageren op dit incasso bureau doe ik maar 1x en als zij niet willen stoppen en kosten maken is dat hun probleem.
Ik vermoed dat ik nu al ver boven de €300,- zit want ondanks de gesloten retour afzender is het via sterke lamp toch te lezen!

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

nee stofzuigertje dit zijn 2 verschillende topics in totaal zijn er 3 van Lindorff of Transfair

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Hallo naar de rechtbank gebeld,zit van die datum nog niets in het systeem,dus kunnen ze niets nakijken,moet aan het eind vd week maar terugbellen.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Inmiddels is de rolzitting geweest 5aug kan Lindorff/cd op mijn verweer reageren.Maar ik ben bang als ik win dat het net zo gaat als bij rene(zie Lindorff voorheen Transfair)het is toch te zot dat,dat hier zomaar kan.
Laatst gewijzigd door snepke op 08 jan 2010 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.

sterkearm
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:08

Re: Transfair

Ongelezen bericht door sterkearm »

Snepke,

Dit kan ook gunstig uitvallen. Als dit bedrijf niet reageert, scoort u een punt!!

vr.gr.

sterkearm.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Ik kijk bij dit bedrijf nergens van op,wie weet hebben ze naar de rechtbank een heel andere dagvaarding gestuurd als naar mij,heb ik verweer gevoerd op iets heel anders als waar hun mee komen.
Ik vertrouw heel dat incassobureau niet,zelf hun deurwaarder is niet te vertrouwen.
Ik krijg er de kriebels van.
Het gaat allemaal zo verdacht,een deurwaarder die zich niet legimiteert,een dagvaarding(gekopieerd)niet in een enveloppe.
Contant aan deurwaarder betalen.
Terwijl ik keiharde bewijzen heb ,gaan ze toch door.
Ergens klopt er iets niet,maar wat.
Gr snepke
Laatst gewijzigd door snepke op 30 jan 2012 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.

sterkearm
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:08

Re: Transfair

Ongelezen bericht door sterkearm »

Snepke,

Na afloop van de zaak maar eens onderzoeken wat we kunnen ondernemen!!

vr. gr.

sterkearm

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Dank je sterkearm,ik hoop dat het snel opgelost is,ik krijg er wat van.Het is al bezig van sept 2007.Gr snepke

janty
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 apr 2009 18:15

Re: Transfair

Ongelezen bericht door janty »

Snepke ik wens je heel veel succes.
Ik heb tot op de dag van vandaag nog steeds niets gehoord.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Janty lees"" Lindorff voorheen Transfair"" eens .Ze willen de procedure royeren

janty
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 apr 2009 18:15

Re: Transfair

Ongelezen bericht door janty »

Ik heb het net gelezen.
Proficiat :P
Zo zie je maar de aanhouder wint :mrgreen:

petra r.
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 sep 2010 14:26

Re: Transfair

Ongelezen bericht door petra r. »

Vandaag, heeft mijn zoon een vordering ontvangen van 571,08 euro inzake t-mobile/ lindorff purchase/transfair purchase. Vorig jaar is zijn abonnement stopgezet en heeft hij alle rekeningen voldaan. Gebeld met M. G. de Jong gerechtsdeurwaarders en daar vertelden ze hem dat het om een betaling gaat van juli 2009. Onbegrijpelijk mijn zoon heeft zelfs geen pre-paid meer van T-mobile. Ik heb een e-mail gestuurd met bezwaarschrift. Maar ik heb even op uw forum gekeken en begrijp dat deze klachten al langer aan de gang zijn want ik zie berichten van 2007.
Jammer dat het nog gewoon doorgaat.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Waarom en wanneer is zijn abo stopgezet?
Was dat de einddatum of is zijn contract vroegtijdig opgezegt?

petra r.
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 sep 2010 14:26

Re: Transfair

Ongelezen bericht door petra r. »

zijn abonnement is stopgezet ivm achterstallige betalingen. Wij hebben alle achterstallige facturen betaald en mijn zoon heeft nu een pre-paid omdat dat voor hem veiliger is. De totale rekening is vorig jaar betaald. Daarna niets meer vernomen tot nu.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Transfair

Ongelezen bericht door snepke »

Dus het abo is stopgezet.
Ik denk dat ze de resterende maanden ook betaald willen zien.Afkoopsom.
Hoeveel maanden voor de tijd is het stopgezet.
Wat had hij voor een abo?

Er is trouwens een topic(recenter als dit) Lindorff/T-Mobile

Gesloten