LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Margje78
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 sep 2009 15:19

Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door Margje78 »

Ik zit te kijken op de site van www.keukenbegeleiding.nl. Wie heeft er ervaring met dit (of een vergelijkbaar) adviesbureau? Op internet vind ik ook allerlei sites waarvoor je eerst moet betalen om op de site te komen, dat vind ik een beetje raar. Wat kan ik van zo'n adviesbureau verwachten (zie de link in het onderwerp) en hoe zorg ik dat ik waar voor mijn geld krijg?

Bedankt!

Margje

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Wat kan ik van zo'n adviesbureau verwachten
Daar zou ik mijn twijfels over hebben, enkel een e-mail, geen tel.nr geen adres.....transparantie is het begin van vertrouwen.....

En dan nog de naam W. Mensen, doet bij mij geen belletje rinkelen (ben aardig thuis in de keukenbranche) en bij een persoons-zoektocht op het internet zal u een 59 jarige wielerfanaat uit groningen vinden en een grote (internet-)onbekende uit omgeving Breda.

Indien er geen ervaringen gedeeld worden zou ik het advies mijden....

Dat blijft vooralsnog mijn mening...

Hier zal u wat bruikbare info kunnen vergaren: http://www.kopen-keuken.nl/keuken-kopen

16again
Berichten: 16404
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door 16again »

geen tel.nr
bij contact informatie staan zowel telefoonnummer als kvk nummer

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Ja klopt, ik zit nu op een andere pc te werken, daar geeft ie 'm wel weer (iets met skype ofzo denk ik). Edoch is het genoemde nummer een gsm nummer, dat geeft mij nog steeds geen vertrouwelijk beeld hoor!

ikkedus2
Berichten: 62
Lid geworden op: 03 okt 2005 21:06

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door ikkedus2 »

Persoonsgegevens van de website:

Domeinnaam keukenbegeleiding.nl
Status actief
Houder MEN007805-ONEAS
W Mensen
Essenplein 4
5151ZA DRUNEN
Netherlands
Administratieve contactpersoon MEN007806-ONEAS
W Mensen
+31 (0)416380158
[email protected]

helloworld
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 aug 2009 16:09

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door helloworld »

Ik ben eerder deze website tegengekomen http://www.keukenoffertecontrole.nl/wiebenik.html

Het gaat waarschijnlijk om dezelfde persoon. Wat toevallig. Ik heb verder geen ervaring.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Oke....oke.....

verder iemand ervaringen?

wim52
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2009 12:38

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door wim52 »

Margje,
Leuk dat je interesse hebt voor mijn bedijf. Als je vragen hebt, neem dan contact op. Tel.nr. 06-81622828 of 0416-380158. Ik wil graag uitleggen wat ik met mijn bedrijf "keukenbegeleiding" voor je kan betekenen.

Margje78
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 sep 2009 15:19

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door Margje78 »

??? Dat was snel... Ik zal maandag eens gaan bellen. Bij contact zie ik ook gewoon een vast nummer staan. ?!? De gegevens kloppen volgens mij wel allemaal.

Ik heb ook nog eens op die http://www.keukenoffertecontrole.nl gekeken, dat lijkt me inderdaad dezelfde persoon...

Ik laat nog wel even weten wie of wat als ik gebeld heb. :P

Margje

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Gezien het aantal ervaringen en de snelle reactie zal het errrug druk zijn bij de keukenbegeleiding....

Sorry, maar tussenpersonen bij een keukenverkoop heb ik geen compassie mee
De keuken komt van een fabrikant, dan zit er nog al eens een agent tussen, dan de dealer en dan bij de consument. Gezien de algemene indruk van de keukenbranche zal het tussenvoegen van een "begeleider" hier geen verandering in brengen. (Een architect die meerdere facetten van een bouw meeneemt is dan het geld wel waard).

Bij het kopen vaneen huis kiest men wel vaak voor een makelaar omdat dit al een van de weinige tussenpersonen is en gezien de regelgeving en financiele druk is het in die markt best verstandig.

Ook aannemers die bemiddelingskosten eisen zijn bij mij aan het verkeerde adres.

Doch, wederom, dat is mijn mening......

Spekje
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 sep 2009 15:14

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door Spekje »

Hoi Margje,

Ik heb een tijd geleden zaken gedaan via keukenbegeleiding.nl. Het is me goed bevallen! De keuken staat prachtig en ik heb goede hulp gekregen. Ik hoefde er praktisch niks voor te doen!
Ik ben gegaan voor een basisplus pakket, zodat er ook werd geholpen met de onderhandelingen.

Aangezien ik een hoekkeuken heb, staat de kant met kookplaat tegen het raam aan. Mijn bovenbuurvrouw heeft ongeveer tegelijkertijd een keuken laten zetten, zij is naar een keukenzaak gegaan en daar werd tegen haar gezegd dat ze er alleen een rechte keuken in kon laten zetten... (terwijl ze dus had aangegeven ook een hoekkeuken te willen!) :roll:

Op de website keukenoffertecontrole.nl (het hoort inderdaad bij keukenbegeleiding.nl) staat een filmpje van mijn keuken. Ga naar 3-d tekenvoorbeelden en kies voor het rechterfilmpje bovenaan. (Staat onder de naam Spek.)

Al met al ben ik erg blij met de hulp die ik heb gekregen van de heer Mensen. Mijn keuken is zeer mooi!

Groetjes Spekje

Margje78
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 sep 2009 15:19

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door Margje78 »

Nou, dat is in elk geval iets positiefs dan. Kan aan mij liggen hoor, maar ik begrijp het verhaal niet helemaal. Ik zie het filmpje en dat is prima hoor, maar ik blijf het een vreemd verhaal vinden dat een keukenzaak zegt dat je geen hoekkeuken kunt krijgen terwijl dat best kan (of is dat normaal in de keukenwereld?). Wat doen ze nou als ik zeg 'ik wil dit en die en die zegt dat dat niet kan'? Ik kan ergens anders gaan kijken en als ze willen verkopen zullen ze wel hun best doen. Of zie ik het nou helemaal verkeerd? Ik heb net gebeld en volgende week een afspraak, dan ga ik ook dit verhaal eens navragen... :roll:

Margje78
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 sep 2009 15:19

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door Margje78 »

Oh, wacht even. Je kookplaat tegen het raam aan... Nog een keertje naar dat filmpje kijken dan, want dat lijkt me toch lastig, of zie ik het nou helemaal verkeerd? (Ben ik nou zo ...) :oops:

Spekje
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 sep 2009 15:14

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door Spekje »

hehe voor mij is het allemaal zo duidelijk! :D

Mijn keuken is 10 centimeter naar voren geplaatst met daarachter een extra wand voor de wandtegels. Dus achter de kookplaat is er een wand geplaatst om de wandtegels te bevestigen.

Boven de kookplaat kan ik dus gewoon door het raam naar buiten kijken.

Naar deze optie is bij de keukenzaak waar mijn bovenbuurvrouw is geweest dus helemaal niet naar gekeken...

Margje78
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 sep 2009 15:19

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door Margje78 »

Eh... Ok? :?: Leuke oplossing, denk ik? We zullen volgende week wel zien. Ik heb geen plannen voor een kookplaat voor het raam gelukkig... Het gaat vooral om dat ik weet dat er iemand met me meekijkt die niet voor die baas zelf aan het werk is.
Trouwens, is niet zo'n beetje iedere keukenzaak in de buurt van Drunen van Mandemakers? Heb ik hier in de buurt überhaupt de kans op een eerlijk advies? Wel goed om te weten dat het in elk geval iemand is die weet waar hij het over heeft. Ik zal eens informeren hoe hij aan die kennis komt... :)

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door pfffff »

staat een filmpje van mijn keuken.
Wat een toeval toch allemaal Spek(koper)

Begeleiding bij het kopen van een keuken kan uiteraard wel, maar vergeet niet, de provisie had ook uw (meer)korting kunnen zijn.
Maar goed als je met alles geholpen moet worden is dit een optie.
Het gaat vooral om dat ik weet dat er iemand met me meekijkt die niet voor die baas zelf aan het werk is.
Nee, inderdaad, deze denkt alleen aan zijn eigen zak :P

En uiteraard zijn er in Drunen ook niet DMG gerelateerde keukenspeciaalzaken

Margje78
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 sep 2009 15:19

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door Margje78 »

In Drunen zelf zit sowieso niet zo heel veel, het is niet bepaald een wereldstad. :)
Even serieus, er zitten nogal wat zaken daar in de omgeving die nergens DMG hebben staan, maar intussen wel van DMG zijn (voor 51 procent dan)... Denk je bij een ander te gaan kijken, sta je mooi bij dezelfde winkel. Maar goed, dat is mijn idee ervan.
Hoe dan ook, noem me onnozel, ik heb graag iemand die met me mee kijkt. En dan kan ik altijd zelf nog bepalen of ik wat aan die diensten heb... :)

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

www.hoefnagel.com

Een nette zaak geen DMG sprang-capelle

selectiv
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 sep 2009 16:12

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door selectiv »

De naam Mensen komt me bekend voor! Bel eens met 073-6217979 en je bent een stuk verder, denk ik!
Succes.

Margje78
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 sep 2009 15:19

Re: Wie kent www.keukenbegeleiding.nl

Ongelezen bericht door Margje78 »

Bellen naar dat nummer zal niet veel zin hebben ben ik achter. Het verhaal van de site klopt. Wim Mensen heeft een keukenzaak gehad in Den Bosch, die is er niet meer. Nu werkt hij vanuit huis, in Drunen. Verkopen doet hij niet, maar hij vertelde dat hij nog wel ooit samenwerkt met een bedrijf dat keukens op maat maakt, dat is nog uit die tijd. Handwerk is veel te duur voor mij, dus daar kan ik niks mee. Had 'ie gelukkig gauw genoeg in de gaten. Ik ben op aanraden van mijn vader bij MM (drie keer raden wie dat is) geweest en heb hem de offerte laten zien. Kon toch mooi tweeduizend euro vanaf. (Op een totaal van achtduizend en dan was dat al een zogenaamde 'bodemprijs'. En ik maar denken dat ik goed onderhandeld had... Het was dus toch de moeite waard.

PS: Ik voel me normaalgesproken niet zo snel op mijn gemak bij vreemden, maar het is me alles meegevallen. Het idee van 'rare zaak' klopt naar mijn idee niet. Heel aardige mensen, zijn vrouw ook gesproken en ze zet nog lekkere koffie ook...

Gesloten