Ik stoor me hier al maanden enorm aan, van alles komt er door je beeld, ik heb al verschillende keren het programma wat ik zat te kijken gewoon uitgezet.
Als je bij een commerciële een film of iets anders wilt kijken moest je al genoegen nemen met reclameblokken, links logo van de zender, rechts het nummer waarop zij willen dat je die zender instelt, en nu ook nog Gerard Joling of complete frietkarren door je beeld. Ook voor en na de reclameblokken veel schreeuwerige voorstukjes voor de HITSERIE ........., Zoals b.v. voor een spannende dubbele aflevering van NCIS, ja 1 redelijk recente en 1 uit de beginperiode.
Kijk je naar een aflevering van TopGear, denk je wat zijn die presentatoren ineens jong, hebben ze advies gekregen van Marijke Helwegen? Nee, is het een aflevering van 2002/2003, de auto's die daar besproken worden komen al bijna in aanmerking voor de nationale sloopregeling
Wat een bagger, die commerciëlen, soms best wel leuke programma's of films, maar vaak verknald door alle commercie of omdat het de 26e herhaling van de herhaalde herhalingen is die nogmaals herhaald worden