LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ARCO HOOFDDORP NATUURLIJK !

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
tinusmax

ARCO HOOFDDORP NATUURLIJK !

Ongelezen bericht door tinusmax »

Dit is niet meer dan nogmaals iedereen te waarschuwen om niet naar ARCO (AA) auto's in Hoofddorp te gaan zelfs NIET om alleen een auto te bekijken. Het is verspilde tijd ! In ons geval gelukkig nog geen geld, slechts tijd.

Ca. 3 maanden geleden opzoek gegaan naar een nieuwe auto en kwam via allerlei auto adverteersites bij hun terecht. Mooie volkswagen Touran met alles erop en er aan, eenmaal daar aangekomen werden we van links naar rechts gestuurd. De auto zou in de andere ruimte staan, niet dus en weer terug naar het hoofdgebouw. OH dan werd hij gewassen ergens, heel vaag verhaal en we vertrokken weer. Een maand geleden kwam ik weer bij hun terecht maar nu voor een renault met wederom alles erop en eraan. Daar aangekomen zelfde verhaal, overal zoeken naar de auto en hij zou vervolgens weer in het andere gebouw staan,niet dus ! Weer terug naar het hoofdgebouw en toen werd mij verteld dat hij verkocht was maar degene die de site bijhield was op vakantie. Zwaar balend en grote spijt dat ik niet vooraf had gebeld reed ik weer weg.
Twee dagen geleden zei mijn man, die auto die jij zo leuk vond staat nog steeds op die site, misschien is hij toch niet verkocht. Vanochtend gebeld en kregen we te horen, hij is er nog. Vanavond weer er heen gereden en onderweg al denkend, ben benieuwd of hij er inderdaad staat.
We lopen naar binnen en twee mannen staan met elkaar te praten in een kantoortje en 1 roept dat hij er zo aankomt en de ander loopt weg. Wij vragen naar de Renault, waarop de verkoper zegt, oh die met dat en dat etc. ja, zeg ik. Waarop de verkoper zegt, oh sorry die verkoop ik net aan die man die wegloopt ! Ahu.....geloof je het zelf, denken wij en vervolgens zegt hij maar ik heb nog wel........, laat maar en we lopen weg !! Onderweg zien we nog wel de man lopen die uit het kantoortje kwam maar die draait zich om met zijn mobiel in zijn hand dus was wat ons betreft ook alweer ingelicht vanuit de garage, had geen zin om aan hem de vraag te stellen of hij inderdaad net die auto had gekocht.

KORTOM GA ER NIET EENS NAARTOE OOK AL STAAT DAAR DE AUTO DIE JE PRECIES ZOEKT !!!!

RobbieS.

Re: ARCO HOOFDDORP NATUURLIJK !

Ongelezen bericht door RobbieS. »

Veelgeziene truc om mensen in de zaak te lokken..
Het gebeurd veel bij handelaren dat ze met mooie, complete auto's voor een goede prijs adverteren, en als je ernaar vraagt, is hij net verkocht.. maar, we hebben nog wel een leuk ander wagentje staan, meneer.
Een kennis van mijn kocht een E320cdi, en na 6 weken staat de auto nog steeds op de site. (overigens niet bij ARCO)
Dus altijd eerst even bellen, dat scheelt je een rit.

Arco.Opgelicht

Re: ARCO HOOFDDORP NATUURLIJK !

Ongelezen bericht door Arco.Opgelicht »

Meer ellende-verhalen kun je lezen op www.arco-auto.nl. Ook gedupeerd? Mail je verhaal naar [email protected] of kijk op de site hoe je actie kunt ondernemen!

Gesloten