Het overgrote deel behoort niet tot DMG
Maar de keukenkopertjes zullen ten alle tijd bij DMG uitkomen, daar ze zich als makke schaapjes laten lokken, met 60 % korting,gratis montage, LCD, cruises en andere luchtkastelen
Is in meerdere branches gebruikelijk, dat er een 3 winkels opereren van het zelfde concern op korte afstand van elkaar.
Bijvoorbeeld schoenenwinkels, je hebt heel vaak een Mansfield, Cinderella en nog 1 waarvan me de naam ontschiet ( toe dames of maxx help eens ) in 1 en de zelfde straat.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welke keukenzaak is NIET van de MDG
Re: Welke keukenzaak is NIET van de MDG
Als je alleen kijkt naar bedrijfsnamen misschien niet.Het overgrote deel behoort niet tot DMG
Als je het aantal vestigingen van elke DMG formule meeneemt, of de totale omzet, dan kom je weldegelijk tot een zeer fors marktaandeel.
Zeg een 40 %, dus een minderheidde totale omzet, dan kom je weldegelijk tot een zeer fors marktaandeel.
Manfield Dolcis Invito Scapino is een bedrijf de Macintosh groep idd.pfffff schreef:Het overgrote deel behoort niet tot DMG
Maar de keukenkopertjes zullen ten alle tijd bij DMG uitkomen, daar ze zich als makke schaapjes laten lokken, met 60 % korting,gratis montage, LCD, cruises en andere luchtkastelen
Is in meerdere branches gebruikelijk, dat er een 3 winkels opereren van het zelfde concern op korte afstand van elkaar.
Bijvoorbeeld schoenenwinkels, je hebt heel vaak een Mansfield, Cinderella en nog 1 waarvan me de naam ontschiet ( toe dames of maxx help eens ) in 1 en de zelfde straat.
Cinderella, is weer ander keten.
Maar als ik naar de keukens kijk dan lijkt het wel of bijna alles DMG is?
-
Zie dmg topic
Laatst gewijzigd door striker009 op 09 sep 2009 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Zijn genoeg zaken niet van de DMG groep, echter...imiteren deze wel de DMG formules. Zie Bruynzeel, welke een soort cloon van de DMG versie Keukenkampioen is. Tulp..tsja is niet vergelijkbaar met hun zuurstokkleurige inrichting. Kvik is de DMG versie van SVEA (of andersom) en ga maar door....