LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] auto huur Holiday Cars en 12 rent com

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
majouaou

auto huur Holiday Cars en 12 rent com

Ongelezen bericht door majouaou »

Heb via Holiday cars en 12 rent com een auto verhuurd in het buitenland. Ik heb een auto met airconditioning bestend en hiervoor ook betaald.

Bij aankomst kreeg ik een wagen zonder airconditioning. Omdat er geen alternatef was, heb ik de auto niet kunnen weigeren. Bij terugkomst wilde Holiday cars en 12 rent geen enkele verantwoordelijkheid nemen voor deze wantprestatie en het niet nakomen van de afspraken op de overeenkomst. Zij verwijzen naar de verhuurder in het aankomst land. Ook toen het gebrek van de voorziening is geaconstateerd, lieten Holiday cars en 12 rent com mij in de steek en wilden het door hen geselecteerde bedrijf niet aanspreken. Maar het geld hebben ze natuurlijk wel eerst in hun zak gestoken. Daarna hoor je niets meer.

U bent gewaarschuwd.

A.Storm

Re: auto huur Holiday Cars en 12 rent com

Ongelezen bericht door A.Storm »

Ik had laatst ook een "klacht" bij holiday cars.
niet echt een klacht maar wel wat onvolkomenheiden die ik niet leuk vond (geen autozitje zoals gereserveerd en ook op mijn voucher stond) niemand die meeliep om de auto heen om de beschadigingen te noteren blabla.

Ik verwachtte niets, eigenlijk verwachtte ik een brief met excuses en een verklaring waarom.

Maar buiten dat, ontving ik ook een compensatie.

Ik ben dus niet ontevreden over Holiday Cars.

Gesloten