Op 08-09-2009 in de Tilburgse stadskrant HTC Touch P3450 van 395,- voor 75,- simlockvrij bij de telfort winkels, ik ging vandaag 09-09-2009 naar de Telfort winkel in Tilburg voor deze actie, de Verkoper zegt dan met een stralende blik.....helaas deze is al lang uitverkocht, maandag was alles weg en meld daarbij dat elke winkel er maar 1 tot 6 toestellen hebben gekregen! Echt vreselijk dat Telfort met deze actie veel aandacht probeert te krijgen en zo vele mensen dupeerd omdat men nog steeds reclame maakt voor het toestel terwijl het overal is uitverkocht, logisch ook als ze bij zo'n actie maar enkele telefoons hebben. Verder vroeg de verkoper, ik heb meer dan alleen dat......ik nee, ik kwam speciaal voor dit toestel. Op de opmerking van mij dat de advertentie op 08-09-2009 in de krant staat zegt de verkoper....ik weet niet wanneer men advertenties plaats,sorry. Het toestel is uitverkocht sinds maandag 07-09-2009 heel snel. Ik ben erg boos over de wijze waarop Telfort actie en klanten probeert te strikken. Ook heb ik het verkoop nummer en klantenservice nummer gebeld en daar zegt men niks met de actie's in de winkel te maken te hebben en geen oplossing heeft, ja, de web winkel zegt dat ze mij het toestel kunnen leveren voor 75,- euro maar an met een abonnement, waardeloos dus!!!!!
Ik weet zeker dat Terlfort beter kan en mij en misschien meerdere mensen toch nog aan dit toestel kan helpen, immers klanten zijn iets voor een bedrijf om trots op te zijn......LAAT ZIEN TELFORT
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LAAT JE NIET AFZETTEN/ Misleidende reclame TELFORT HTC Touch
Re: LAAT JE NIET AFZETTEN/ Misleidende reclame TELFORT HTC Touch
mmmm
Laatst gewijzigd door Daalhaler op 19 jul 2013 18:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: LAAT JE NIET AFZETTEN/ Misleidende reclame TELFORT HTC Touch
Den Bosch.....
Zelfde verhaal dus....
Zo zal deze nieuwe winkel die bedoeld was om klanten net als Tmobile en Vodafone doen de provisie van de winkel in eigen zak te houden....
Als zij de boel belazeren, tegen iedereen vertellen en ze zullen het erg moeilijk krijgen met de omzet.
Zelfde verhaal dus....
Zo zal deze nieuwe winkel die bedoeld was om klanten net als Tmobile en Vodafone doen de provisie van de winkel in eigen zak te houden....
Als zij de boel belazeren, tegen iedereen vertellen en ze zullen het erg moeilijk krijgen met de omzet.