Waar vind ik een goede voorbeeldbrief om UPC televisie op te zeggen? Ik ga over op schotel TV.
Er zijn wel wat sites zoals james4you, maar daar moet je ook al weer een account aanmaken, dat wil ik niet.
Ik heb UPC digitale TV met DVR, maar het is werkelijk een groot drama. Als ik op de afstandsbediening het volume harder wil zetten, en ik heb echt wel de goeie knop, springt hij gewoon over naar RTL4. Als ik soms 1 keer op een zendernummer druk, bijvoorbeeld 7, staat er ineens 777. Ik moet wel tachtig keer drukken en daar krijg je kramp van. Of hij reageert niet, of te gevoelig.
En dat was niet alleen bij de eerste zilveren mediabox zonder DVR, nee, precies hetzlefde probleem heeft de nieuwe zwarte DVR box en afstandsbediening ook. Afgrijselijk gewoon.
Nu hebben ze VOOM HD er ook weer afgegooid, en is fox-tv ervoor in de plaats gekomen, en peutertv 24.
Films die je opneemt kun je niet eens naar een DVD overzetten want het zit vast in de mediabox. En zenderlocaties kun je ook niet verplaatsen. Daarnaast betaal je ook nog eens gewoon voor het analoge abonnement.
Eruit met die zooi.
Als iemand een goede voorbeeldbrief weet ... en ik neem aan dat hij naar Lelystad moet? En aangetekend natuurlijk.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voorbeeldbrief opzeggen TV abonnement UPC
-
Ex-UPC-klant
Re: Voorbeeldbrief opzeggen TV abonnement UPC
Nou als je schotel TV wilt wens ik je veel sterkte ,dat is helemaal een drama