LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hypotheek, partner bkr registratie

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
adgh
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2009 10:33

Hypotheek, partner bkr registratie

Ongelezen bericht door adgh »

Mijn partner en ik zijn op bewust op huwelijkse voorwaaren getrouwd, is een zaak begonnen en dit is helaas misgegaan. Hierdoor is een schuld bij de bank ontstaan, die wij afgekocht hebben. De bank heeft echter toch een bkr registratie a2 en a3 hierop laten zetten, dit 1,5 maand naar dato van betaling. Nu wil ik een hypotheek afsluiten, echter zal dit niet gaan om de bkr registratie van mijn partner. Ik wordt in feite gediscrimineerd. Wij kunnen aantonen dat wij met ons inkomen de hypotheek e.d. gemakkelijk kunnen opbrengen. De woning is een woning van een woningcorporatie en zouden wij de woning verkopen zou deze al
snel € 30.000,00 meer waard zijn. Geen risico bij de geldverstrekker dus. Heeft iemand hier ervaring mee???

Arjan de Boer
Berichten: 77
Lid geworden op: 04 mei 2009 09:53

Re: Hypotheek, partner bkr registratie

Ongelezen bericht door Arjan de Boer »

Beste adgh, ik vind het erg vervelend voor je maar dit heeft geheel niets met discriminatie te maken en vind ik ook een onterecht gebruik van deze term. Er zijn achterstanden geweest en een deel van de lening is als oninbaar te boek gesteld, oftewel de bank staat volledig in haar recht deze coderingen te plaatsen. Dat je nu een woning kan kopen van de woningbouw waarop je "direct" E 30.000,-- winst kan maken doet hier ook niets aan af.

Gesloten