Hier ook nog een leukje. Alles ging goed vanaf april dat ik overging naar Simpel. Hoewel, ik kon niet meer sms'en naar een vriend in Albanië. Daar begon het mee.
Toen vond ik het wel leuk om ook te kunnen MMS'en. Daar heb GPRS voor nodig. Een heel gedoe om de juiste instellingen te krijgen. Kan wel internetten, maar nog steeds niet MMS'en. Dus daar telkens over gebeld. Ze zouden het gaan bekijken, maar je snap het al, er gebeurt niet zoveel. Toen zat ik de 1e rekening na activatie GPRS te bekijken en zag dat er elke dag rond 00:04 uur kB's in rekening worden gebracht. Ik slaap, doe dus niks met mijn telefoon en toch kosten !?
Elke dag ook andere bedragen, dan 0,12 dan 0,89 cent. Dit gemeld, ja was wel wat vreemd. Uiteindelijk zeiden ze een nieuwe sim kaart te sturen op 24-08 omdat er blijkbaar een fout op de kaart zit, maar to nu toe nog niets ontvangen en u wel de kosten afgeschreven.Dus gestorneerd en nu afgesloten, kan trouwens wel gebeld worden maar niet zelf bellen. Dus wordt vervolgd, ga morgen ook maar een Consuwijzer bellen....
Ik heb medelijden met de meiden die al die telefoontjes moeten beantwoorden...ik hoop dat ze gauw ander werk vinden want dit kan niet leuk meer zijn...
Zie mail-draadje hieronder van mijn mailwisseling met SIMPEL:
Jullie lezen mijn mail niet goed want ik wacht nog op antwoord op de teveel in rekening gebrachte kosten voor GPRS.Zie mijn mail 25-08-2009, rood gearceerd
DIT IS TOTAAL NOG NIET AFGEWIKKELD WANT OOK DE BELOOFDE SIM KAART DIE BINNEN EEN PAAR DAGEN GESTUURD ZOU WORDEN IS NOG NIET DOOR MIJ ONTVANGEN.
Tot nu toe ben ik nog steeds begrijpend en vriendelijk geweest, maar dat gaat nu langzaam toch een verdwijnen. Jullie beantwoorden totaal de vragen niet die ik stel en hetgeen beloofd wordt dat er gedaan zou worden wordt niet uitgevoerd.
Dit wordt langzaamaan een geval voor het programma KASSA of RADAR.
Ik ga jullie nog één kans geven om dit naar behoren op te lossen. Als ik na een week nog geen reactie heb op mijn vraag over de teveel betaalde kosten én ik heb de sim-kaart nog niet toegezonden gekregen, of ik ontvang deze wel maar hij functioneert nog steeds niet naar behoren, dan zal ik verdere stappen ondernemen omdat ik jullie nu voldoende kans heb gegeven het één en ander op te lossen. Jullie kunnen mij ook bellen als jullie toch nog de beloofde service willen verlenen op 06......... of 030-....... als jullie mij graag willen vertellen op welke wijze de problemen opgelost worden/zijn.
Ik tot nu toe gesproken met:
eind juni/begin juli : Romy
06-07-2009 : Renate
08-07-2009: Sylvia
09-07-2009: Sylvia
14-07-2009: Judith
23-08-2009: Esther
24-08-2009: Iris
25-08-2009: mail naar klantencentrum
01-09-2009: opnieuw mail naar klantencentrum
Met vr grt,
A. V.
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Tue, 1 Sep 2009 09:07:11 +0200
From:
[email protected]
Subject: RE: RE: beantwoording van jullie mail over: probleem mms en sms op 24-08-2009
To:
[email protected]
Geachte mevrouw,
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw mail. Uit uw gegevens blijkt dat er inmiddels actie is ondernomen op uw vragen. Wij hopen dat dit naar tevredenheid wordt opgelost.
Met vriendelijke groet,
Simpel klantenservice
Telefoon: 0900 - 2221114 (lokaal tarief)
----Oorspronkelijk bericht----
Van:
[email protected]
Verzonden: 25-08-2009 14:34:54
Aan: Simpel Klantenservice
Onderwerp: RE: beantwoording van jullie mail over: probleem mms en sms op 24-08-2009
Goedemiddag,
Ik heb jullie zojuist gebeld (14:10 uur )en gesproken met Iris en die heeft mij bericht dat jullie ook niet goed begrijpen waarom alles niet goed werkt maar dat er een nieuwe sim-kaart opgestuurd gaat worden binnen enkele dagen en dat alles het weer zou moeten doen.
Blijft nog wel de melding gedaan bij Esther op 23-08-2009 openstaan van mijn factuur waarop er GPRS kosten in rekening worden gebracht elke dag rond middernacht die niet kloppen (7,01 euro). En vermoedelijk ook nog in de maand augustus. Zij zou dit verder uitzoeken.
Zie ook bijgaand excel-sheet waaruit dit blijkt. Dit bedrag zie ik graag geretourneerd op mijn rekening .......
Graag ontvang ik daar ook nog antwoord op.
Grt,
A. V