LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring met digitale fotoalbums maken?

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
keukentwijfelaar

ervaring met digitale fotoalbums maken?

Ongelezen bericht door keukentwijfelaar »

Wie heeft ervaring met het maken van digitale fotoalbums, zowel positief als negatief? Wie levert de beste kwalitieit voor een schappelijke prijs?
Welke software is gebruiksvriendelijk?
Alle sugguesties en aanwijzingen zijn welkom!

BBCS
Contacteer:

Re: ervaring met digitale fotoalbums maken?

Ongelezen bericht door BBCS »

Bedoel je fotoalbums voor op een website?

t0ny

Ongelezen bericht door t0ny »

Ik heb al een aantal albums bij de Hema laten afdrukken. Software is vrij eenvoudig met voldoende mogelijkheden. Afdrukkwaliteit was eigenlijk altijd prima, tot het laatste album. Veel te donker en te felle kleuren allemaal.
Een ander punt is dat je nooit weet waar ze precies uitsnijden. Ik ging er vanuit dat uitsnijden tussen de stippellijn en de "vaste" lijn zou gebeuren, maar helaas. Hierdoor staan sommige foto's ineens tegen de rand aan terwijl je ze er iets vanaf had gepositioneerd.

Hoe de klachtafhandeling verder gaat weet ik nog niet, dat loopt nog. Maar met het laatste album ben ik zeker niet tevreden helaas.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

De consumentenbond hebben daar een test naar gedaan en zij raden snapfish en webprint aan.

keukentwijfelaar

Ongelezen bericht door keukentwijfelaar »

Bedankt voor jullie reacties. Het gaat inderdaad om een digitaal fotoalbum dat afgedrukt wordt geleverd. Heeft iemand ervaring met webprint of snapfish? Van andere afdrukcentrales wil ik ook graag ervaringen lezen.

t0ny

Ongelezen bericht door t0ny »

Even een update van mijn kant.
Van de klantenservice geld terug gekregen. Album opnieuw laten afdrukken, helaas geen verbetering. Niet hoeven te betalen. Wat dat betreft dus geen klachten.

Nu ben ik alleen nog op zoek naar een website die dezelfde software gebruikt. Het programma dat bijvoorbeeld Henzo gebruikt vind ik persoonlijk knap waardeloos in vergelijking met dat van de Hema.

Abarth

Ongelezen bericht door Abarth »

Mijn ervaring is dat ze erg duur zijn voor hetgeen je krijgt.
Heb en keer via Ziggo via een aanbieding een album gemaakt. Wel een mooi album. maar je krijgt relatief weinig foto's voor dat geld.
Waarom niet zelf foto's inplakken?

Peter Reyners

Ongelezen bericht door Peter Reyners »

Profotonet.

Geweldige kwaliteit op echt fotopapier.
Foto's superscherp, alleen wat donkerder afgedrukt dan op mijn beeldscherm.
Volgende keer eerst een proefdrukje laten maken.

Super.

Gr

Peter

bootje77

Ongelezen bericht door bootje77 »

Ik heb voorheen altijd albums besteld bij Henzo maar zie de kwaliteit en service achteruit hollen. Henzo is ook al een aantal keer failliet gegaan en na iedere doorstart zijn ze gaan bezuinigen. Dit is echt ongelooflijk in de service en kwaliteit te merken. Foto´s zijn wazig, rood en donker. Hierdoor is totaal ons album verziekt, we durven het aan niemand anders te tonen zo slecht. Van Henzo uit geen verbetering, ze hebben hetzelfde album met slechte kwaliteit nog een keer toegezonden maar vinden het daarna afgedaan. Op mailverkeer wordt niet meer gereageerd, telefonisch het hele bedrijf aan de telefoon gehad maar we moeten het maar accepteren. Totaal 130 euro kwijt.

Vandaag een album binnen gekregen van Top-fotoalbum en heb er nu al spijt van dat ik voorheen mijn albums bij Henzo heb besteld. Afgedrukt op origineel fotopapier. Er blijven geen vingers op het papier achter. Het papier is lekker dik en de foto´s zijn goed helder. Tevens zijn foto´s op twee bladzijden te plaatsen, door speciaal bindtechniek, erg mooi! Het album hadden wij binnen twee dagen binnen, verpakt in stevig karton, daarin folie en om de randen van het album extra karton. Ze gaan er dus zuinig mee om!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat de software van Henzo vele malen beter is dan die van Top-fotoalbum maar uiteindelijk kijk je toch naar het album, niet naar de software...

riekiki

Ongelezen bericht door riekiki »

Geen Snapfish! Te late of geen levering en geen enkele service. Aanrader blijft Hema. Meestel prima service en goede producten.

Isabel1

Ongelezen bericht door Isabel1 »

ik heb het een aantal keer via albelli gedaan, en daar was ik prima tevreden over.

isabel

Gesloten