LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iemand ervaring met sportscheck.nl?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Nessie29

iemand ervaring met sportscheck.nl?

Ongelezen bericht door Nessie29 »

Hallo,
Ik heb 28-7 een protest bikini besteld via sportscheck.nl
Heeft iemand hier slechte of goede ervaringen mee?
ik heb nml. mijn bikini nog steeds niet ontvangen en natuurlijk al een aantal x
contact met hun opgenomen en zeggen ze dat ze het uitzoeken en terugbellen, maar die telfoontjes komen dus niet. Ook op email reageren ze niet.
Ik heb ook zelf al met selectvracht contact opgenomen omdat sportscheck hiermee samenwerkt en zeggen dat het verstuurd is, maar selectvracht geeft mij de bevestiging dat ze wel een voormelding van het pakketje hebben gehad maar het pakketje zelf niet ontvangen hebben. Dus ik nogsmaals contact opgenomen met sportscheck en dit verteld en konden ze ineens niet in het systeem en zouden het wederom uitzoeken en terugbellen diezelfde middag. Nou ja je snapt het al , weer geen telefoon gehad. Ook op verschillende emails van mij reageren ze niet. Dit concept komt vanuit duitsland en daar heb ik zelfs ook een mail naar verstuurd, wordt ook niet op gereageerd.
Een echte webwinkel gaat toch zo niet met zijn klanten om?

ben benieuwd wie er nog ervaring mee heeft met deze site?
ik heb nu net een klacht ingediend via thuiswinkel.org en als ze hier nog niet op reageren, dan schakel in de jurist van die site in. Baal er gewoon van dat ik en die bikini niet eens op vakantie heb kunnen gebruiken(daar was hij natuurlijk voor bedoeld) en dat ik mijn geld (51 euro) en de kosten van de vele telefoontjes gewoon kwijt ben!
Groetjes Nessie29

Nessie29

Re: iemand ervaring met sportscheck.nl?

o ja heel vreemd dat ik gister hun weer wilde bellen en ik gewoon tot 2x toe zolang heb moeten wachten totdat de verbinding verbroken werd. Ik twijfel echt aan hun echtheid. Groetjes

mcg262

Ongelezen bericht door mcg262 »

Heel vreemd bedrijf. Heb op 22-07 spullen t.w.v. 140,00 Euro retour gestuurd die ik vooraf per IDEAL heb betaald. Ik heb al vier keer gebeld waar het geld blijft maar ze houden me gewoon aan het lijntje. Ook op mijn mails wordt er niet gereageerd. Ik ga het nu aan de rechtsbijstandsverzekering geven want dit kan gewoon niet!

Nessie29

mcg262 schreef:Heel vreemd bedrijf. Heb op 22-07 spullen t.w.v. 140,00 Euro retour gestuurd die ik vooraf per IDEAL heb betaald. Ik heb al vier keer gebeld waar het geld blijft maar ze houden me gewoon aan het lijntje. Ook op mijn mails wordt er niet gereageerd. Ik ga het nu aan de rechtsbijstandsverzekering geven want dit kan gewoon niet!
Bedankt voor je reactie...
Ik heb ook per IDEAL betaald en mij houden ze ook aan het lijntje.
Klopt zeker iets niet bij dat bedrijf.
Voor mij heeft nu een jurist met hun contact opgenomen en ben benieuwd of dat eens helpt.
Echt niet netjes hoe ze jou ook behandelen, hopelijk krijg je je geld snel retour via de rechtsbijstand.
Ik krijg een gevoel dat het bedrijf mss wel op zijn einde loopt en we daarom zo aan het lijntje gehouden worden.
Suc6 ermee en ben eens benieuwd of er nog meer mensen problemen met hun hebben?

mcg262

Ongelezen bericht door mcg262 »

Super tip - Thuiszorg.org :idea: Heb net ook het klachtenformulier op hun site ingevuld. Hoop dat er dan eindelijk iemand wakker wordt :x

Nessie29

mcg262 schreef:Super tip - Thuiszorg.org :idea: Heb net ook het klachtenformulier op hun site ingevuld. Hoop dat er dan eindelijk iemand wakker wordt :x
Ik heb gister zo'n zelfde klachtenformulier in gevuld via thuiswinkel.org.
Ze(een jurist van die organisatie) hebben vandaag al contact met sportscheck opgenomen, dus ben benieuwd.

bjean

Ongelezen bericht door bjean »

Oeps ik heb twee dagen terug iets bij ze besteld.
Zou willen dat ik dit hier eerder gelezen had :(

Het gekke is, vond ik gisteren eigenlijk al, dat m'n de track and trace nummer van selektvracht niet werkt. Dus het nummer waar je je pakketje mee kan volgen.
Dit wil nog niets zeggen natuurlijk,... tja ik wacht het eerst maar af.
Normaliter zou het vandaag bezorgd kunnen worden

Nessie29

bjean schreef:Oeps ik heb twee dagen terug iets bij ze besteld.
Zou willen dat ik dit hier eerder gelezen had :(

Het gekke is, vond ik gisteren eigenlijk al, dat m'n de track and trace nummer van selektvracht niet werkt. Dus het nummer waar je je pakketje mee kan volgen.
Dit wil nog niets zeggen natuurlijk,... tja ik wacht het eerst maar af.
Normaliter zou het vandaag bezorgd kunnen worden
oei had het iid. maar eerder gelezen, maar goed misschien komt het van jouw wel op tijd. Je hebt zeker ook al betaald?
Staat op de site dat het 2 a 3 dagen duurt voordat je het krijgt....nou ik ben nu nog aan het wachten op mijn pakketje.
In het begin houden ze je aan het lijntje dat het uit Duitsland moet komen en daardoor langer duurt maar mijn pakketje is nooit bij selectvracht aangekomen.
nou ff afwachten en ik hoop niet dat jij bij ons kan aansluiten.
Groetjes Nessie

bjean

Yep, Inderdaad Nessie ook betaald via ideal.
Maar ik vind net iets wat mischien nog vreemder is nml,
Het adres van selectvracht is het zelfde als die van sportscheck, beide in Utrecht met dezelfde straat naam en nummer :?

Mischien dezelfde personen in deze kwestie, dus met contact opnemen met één van de twee, zou het wel eens zo kunnen zijn dat je contact hebt met alletwee de bedrijven die je dan van het kastje naar de muur sturen.
Heel vreemd dit eigenlijk.

Maar ik maak me in mijn geval dan, mischien nog druk om niets.
Voor jullie beiden is het wel erg vervelend allemaal, daar maak ik me eigenlijk nu al kwaad om, snap zulke bedrijven niet.
Er zou eens flink paal en perk gesteld moeten worden aan zulke praktijken.
Gewoon eerlijk handelen, maar ja............

Nessie29

bjean schreef:Yep, Inderdaad Nessie ook betaald via ideal.
Maar ik vind net iets wat mischien nog vreemder is nml,
Het adres van selectvracht is het zelfde als die van sportscheck, beide in Utrecht met dezelfde straat naam en nummer :?

SportScheck
P.a. Atoomweg 30,
3542 AB Utrecht

Bezoekadres:
SELEKTVRACHT BV
Atoomweg 30
3542 AB Utrecht

Mischien dezelfde personen in deze kwestie, dus met contact opnemen met één van de twee, zou het wel eens zo kunnen zijn dat je contact hebt met alletwee de bedrijven die je dan van het kastje naar de muur sturen.
Heel vreemd dit eigenlijk.

Maar ik maak me in mijn geval dan, mischien nog druk om niets.
Voor jullie beiden is het wel erg vervelend allemaal, daar maak ik me eigenlijk nu al kwaad om, snap zulke bedrijven niet.
Er zou eens flink paal en perk gesteld moeten worden aan zulke praktijken.
Gewoon eerlijk handelen, maar ja............
Goed dat je dit ziet, ik had zover nog niet gekeken.....de jurist zegt dat ze maandag contact heeft opgenomen met sportscheck...verder heb ik nog niets gehoord en vraag me af hoe ze dat heeft gedaan....telefonisch of per email (want dan kan je lang wachten...daar reageren ze niet op)
Ik ga na volgende week ook mijn rechtsbijstand eens informeren hierover en wat zij eraan kunnen doen. Maar ik ben bang dat dit dus toch geen echt bedrijf is.....grrrrrrrrrrr
wat ik dan ook heel irritant vind is dat je met ideal kunt betalen.....zoiets moet dan toch veilig zijn! maar op hun site bij de vragen trekken ze zich terug als er niet geleverd wordt. Ik bestel dus nooooooit meer via internet (behalve esprit).
Ben eens benieuwd of jij wat krijg en laat je dat nog even weten?
Groetjes

Nessie29

ik krijg trouwens ook het gevoel dat het servicenummer (0900 bla bla) alleen om telefoonkosten te vangen is!!!!!

Nessie29

ik had ook nog even op de site gekeken van selectvracht iid. ja hetzelfde adres.
vandaar hun rare en korte reactie op mijn vraag...zie onder:

Geachte relatie,

Het kan weleens gebeuren dat een pakje niet aankomt, maar dat kan bij elke aanbieder gebeuren. Hoop u voldoende ingelicht te hebben.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht Klantenservice

To: Mailbox Selektvracht
Subject: RE: Site Response : contactformulier website/mj
Komt dit vaker voor bij sportcheck??

Van: Mailbox Selektvracht [mailto:[email protected]]
Verzonden: woensdag 19 augustus 2009 10:05
Onderwerp: RE: Site Response : contactformulier website/mj

Geachte relatie,

Helaas hebben wij alleen een voormelding ontvangen van dit pakket. Het pakket is helaas nooit bij ons aangekomen. Daardoor kunnen wij het niet afleveren.
Ik zou u adviseren om kontakt op te nemen met de afzender.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht Klantenservice

bjean

Tuurlijk, zeker laat ik nog wat van me weten. absoluut

Maar het lijkt mij toch wel een echt bedrijf,... :? dacht ik, maar begin nu ook wel te twijfelen.
Kan ook een echt bedrijf zijn wat op zijn laatste gras loopt, wat je zelf ook al aangaf.
Maar wie of wat het echte bedrijf is, dat is wat ik me afvraag omdat sportscheck het adres van selectvracht aangeeft.
Lijkt mij dat selectvracht hier toestemming voor moet geven voor het gebruiken van het adres van selectvracht.
Dus weten ze echt wel meer van wie of wat sportscheck is.
Ik heb inmiddels ook beide bedrijven gemaild ditomdat mijn track and trace niet werkt.
Ik heb selectvracht in de mail wel verteld dat het hier en daar niet goed gaat met sportscheck.
Maar ik zal verder ook wel geen reactie van hun kant krijgen waarschijnlijk.
Kan natuurlijk ook nog niet veel doen, mijn pakje kan nog gewoon vandaag of morgen bezorgd worden.

Maar die reacties van selectvracht op jouw vragen zijn wel erg kortzichtig, ik bedoel we betalen toch ook voor de verzending via selectvracht,..dit is een service van niks dus.

Mischien kan je nog kijken of je bikini nu nog wel te bestellen is op die site van sportscheck.
Mischien staat hij nog op de website in de maat die je besteld hebt?
Ik bedoel alleen even kijken en niet nog één bestellen natuurlijk.
Want dit zou dan betekenen dat hij nog wel op voorraad is bij sportscheck.
En allang verstuurd had kunnen worden.
Tijdens mijn bestelling had ik wel in de gaten dat de voorraad status wel wordt bijgehouden, ik bedoel iets wat niet in een bepaalde maat niet opvoorraad is kan je ook niet aanvinken in die maat.............. en is er één artikel in je maat kan je er geen twee bestellen, kwam ik tijdens het bestellen tot de ontdekking
Dan breekt de bestelling af en geeft hij een fout melding dat je het aantal moet veranderen.

Ik bestel best wel veel via internet en heb eigenlijk nog nooit problemen gehad, dit zou de eerste keer kunnen worden :(

Nessie29

bjean schreef:Tuurlijk, zeker laat ik nog wat van me weten. absoluut

Maar het lijkt mij toch wel een echt bedrijf,... :? dacht ik, maar begin nu ook wel te twijfelen.
Kan ook een echt bedrijf zijn wat op zijn laatste gras loopt, wat je zelf ook al aangaf.
Maar wie of wat het echte bedrijf is, dat is wat ik me afvraag omdat sportscheck het adres van selectvracht aangeeft.
Lijkt mij dat selectvracht hier toestemming voor moet geven voor het gebruiken van het adres van selectvracht.
Dus weten ze echt wel meer van wie of wat sportscheck is.
Ik heb inmiddels ook beide bedrijven gemaild ditomdat mijn track and trace niet werkt.
Ik heb selectvracht in de mail wel verteld dat het hier en daar niet goed gaat met sportscheck.
Maar ik zal verder ook wel geen reactie van hun kant krijgen waarschijnlijk.
Kan natuurlijk ook nog niet veel doen, mijn pakje kan nog gewoon vandaag of morgen bezorgd worden.

Maar die reacties van selectvracht op jouw vragen zijn wel erg kortzichtig, ik bedoel we betalen toch ook voor de verzending via selectvracht,..dit is een service van niks dus.

Mischien kan je nog kijken of je bikini nu nog wel te bestellen is op die site van sportscheck.
Mischien staat hij nog op de website in de maat die je besteld hebt?
Ik bedoel alleen even kijken en niet nog één bestellen natuurlijk.
Want dit zou dan betekenen dat hij nog wel op voorraad is bij sportscheck.
En allang verstuurd had kunnen worden.
Tijdens mijn bestelling had ik wel in de gaten dat de voorraad status wel wordt bijgehouden, ik bedoel iets wat niet in een bepaalde maat niet opvoorraad is kan je ook niet aanvinken in die maat.............. en is er één artikel in je maat kan je er geen twee bestellen, kwam ik tijdens het bestellen tot de ontdekking
Dan breekt de bestelling af en geeft hij een fout melding dat je het aantal moet veranderen.

Ik bestel best wel veel via internet en heb eigenlijk nog nooit problemen gehad, dit zou de eerste keer kunnen worden :(
Nu kan ik dezelfde bikini in dezelfde maat weer bestellen, nadat ik mijn bestelling had gedaan kon dat iid. niet.
Echt heel raar dit ja, de site alles is gewoon professioneel en het concept is vanuit duitsland. Mara nu ben ik ff naar het KvKnummer aan het zoeken op de site en kan ik zo 123 niet vinden. Maar kijk straks even uitgebreid.
Laat iid. even weten of je pakketje wel binnen is, zo kan ik er natuurlijk aan horen of het niet alleen bij mij voorkomt voordat ik dadelijk allerlei beschuldigingen ga zeggen die niet waar zijn hihi.
Ik ben wel nog even iets uit aan het zoeken n.a.v. jouw tip over het zelfde adres maar goed daar hoor je nog van. (kun je hier ook prive berichten sturen? moet ik nog even uitzoeken hoe dat werkt?)
Groetjes Nessie

bjean

Hé Nessie ik heb net wel een antwoord gekregen van sportscheck.nl
over mijn vraag van m'n track and trace nummer.

Geachte Klant, wij hebben zoeven uw email ontvangen - dank u wel. U krijgt op korte termijn antwoodt van ons.

Juist :( worden we niet vrolijk van
Vandaag dus nog niets ontvangen, kan nog komen eventueel.
Tja of mischien morgen nog.

Ik heb ook nog eventjes zitten zoeken naar privé berichten en kan het zo één twee drie niet vinden.
Ik heb je wel toegevoegd als vriend :oops: Eh,.....dacht dat dan mischien iets van privé berichten te voorschijn zou komen, fout gedacht, denk ik :D

Oeps Kvknummer, hé ja stom normaal let ik daar wel op.
Maar omdat eigenlijk alles wat ik in der loop van jaren besteld heb via internet altijd goed is gegaan let ik er niet meer zo op.
.................kan het op m'n klompen aanvoelen dat dat duits is denk ik nu.
Right, ga ik ook alvast even opzoeken.
En dat je bikini weer op voorraad is is inderdaad vreemd.
Ze zullen hem dan toch mischien verstuurd hebben en is er daar iets fout gegaan.
Maar selectvracht moet kunnen uitvinden dat er bij jouw nooit iets is aangekomen, toch?
Zou toch nog een keer heel netjes de vraag nog aan sportscheck stellen en dan de mail van selectvracht in de bijlage als dat kan? of er gewoon bijvoegen.
Immers je hebt een mail van selectvracht gekregen die heel belangrijk is in je kwestie en dat is deze:

Geachte relatie,

Helaas hebben wij alleen een voormelding ontvangen van dit pakket. Het pakket is helaas nooit bij ons aangekomen. Daardoor kunnen wij het niet afleveren.

Met vriendelijke groet,

Hier geven ze eigenlijk aan dat er nooit een pakketje bij select is binnen gekomen, terwijl hij wel is aangemeld.

Heb je toen ook een track and trace nummer gekregen van sportscheck?
Eventueel kan je dat terug zien op hun site van sportscheck als je bent ingelogd.
Daar staat ergens een link naar selectvracht,....schuin gedrukt achter je bestelling.
Meen ik zo uit mijn hoofd.
Zo niet, nouja, je hebt in iedergeval een heel belangrijke mail voor jezelf.
Hier red je het absoluut mee,lijkt mij.
Weet je jurist dit ook? moet je hem/haar zeker optijd vermelden voordat de tegenpartij (sportsheck) in het harnas kruipt.
Je zou zelf ook dat aan ze door kunnen mailen met de datum van je bestelling, hopelijk begrijpen ze dan echt dat er iets mis is, als ze de datum zien.
Maar overleg dat met je jurist dan eerst natuurlijk.

Woeps heel verhaal, sorry :wink:

Nessie29

bjean schreef:Hé Nessie ik heb net wel een antwoord gekregen van sportscheck.nl

Geachte Klant, wij hebben zoeven uw email ontvangen - dank u wel. U krijgt op korte termijn antwoodt van ons.

Juist :( worden we niet vrolijk van
Vandaag dus nog niets ontvangen, kan nog komen eventueel.
Tja of mischien morgen nog.

Ik heb ook nog eventjes zitten zoeken naar privé berichten en kan het zo één twee drie niet vinden.
Ik heb je wel toegevoegd als vriend :oops: Eh,.....dacht dat dan mischien iets van privé berichten te voorschijn zou komen, fout gedacht, denk ik :D

Oeps Kvknummer, hé ja stom normaal let ik daar wel op.
Maar omdat eigenlijk alles wat ik in der loop van jaren besteld heb via internet altijd goed is gegaan let ik er niet meer zo op.
.................kan het op m'n klompen aanvoelen dat dat duits is denk ik nu.
Right, ga ik ook alvast even opzoeken.
En dat je bikini weer op voorraad is is inderdaad vreemd.
Ze zullen hem dan toch mischien verstuurd hebben en is er daar iets fout gegaan.
Maar selectvracht moet kunnen uitvinden dat er bij jouw nooit iets is aangekomen, toch?
Zou toch nog een keer heel netjes de vraag nog aan sportscheck stellen en dan de mail van selectvracht in de bijlage als dat kan? of er gewoon bijvoegen.
Immers je hebt een mail van selectvracht gekregen die heel belangrijk is in je kwestie en dat is deze:

Geachte relatie,

Met vriendelijke groet,

Hier geven ze eigenlijk aan dat er nooit een pakketje bij select is binnen gekomen, terwijl hij wel is aangemeld.

Heb je toen ook een track and trace nummer gekregen van sportscheck?
Eventueel kan je dat terug zien op hun site van sportscheck als je bent ingelogd.
Daar staat ergens een link naar selectvracht,....schuin gedrukt achter je bestelling.
Meen ik zo uit mijn hoofd.
Zo niet, nouja, je hebt in iedergeval een heel belangrijke mail voor jezelf.
Hier red je het absoluut mee,lijkt mij.
Weet je jurist dit ook? moet je hem/haar zeker optijd vermelden voordat de tegenpartij (sportsheck) in het harnas kruipt.
Je zou zelf ook dat aan ze door kunnen mailen met de datum van je bestelling, hopelijk begrijpen ze dan echt dat er iets mis is, als ze de datum zien.
Maar overleg dat met je jurist dan eerst natuurlijk.

Woeps heel verhaal, sorry :wink:
Weet je hoeveel mails ik al gestuurd heb naar hun ha ha.
Ik heb er zelfs een gestuurd naar de duitse(zelfs extra in het duits vertaald) vestiging en ook geen reactie van.
Het mailtje wat jij hebt gekregen is een geautomatiseerde mail.
ik heb nog contact gehad met die jurist en zij heeft ook nog geen reactie op haar mail. In overleg met haar ben ik een paar dingen uit aan het zoeken. Mara ik wilde je dat even in een prive bericht zetten(ik heb hem ook nog niet gevonden ha ha).
Ik ga er morgen even uitgebreid naar kijken en uitzoeken. Kan nu wel een duits kvknummer vinden maar geen nederlands. Op de site van KVK kennen ze SportScheck ook niet. En moet nog even google waar ik de duitse kvk site vind, maar wil mogen er even naar kijken.
Ik ga iig met een aantal instanties contact opnemen, want nu wil ik ook weten hoe het zit. Als je bijv. op maps.google zoekt naar de duitse sportScheck in munchen krijg je wel een adres ed., maar eentje hier in nederland kennen ze niet.

ach ja ben benieuwd hoe het afloopt, mijn bikini krijg ik niet meer en hoef ik ook niet meer, maar wil wel mijn geld terug. En denk dat ik er maar eens rente bovenop tel voro alle telefoontjes en uren die het me kost ha ha ha.
Groetjes

Nessie29

mcg262 schreef:Super tip - Thuiszorg.org :idea: Heb net ook het klachtenformulier op hun site ingevuld. Hoop dat er dan eindelijk iemand wakker wordt :x
Heb jij al reactie? of je geld retour?
Groetjes

bjean

Nessie29 schreef:
bjean schreef: Hé Nessie ik heb net wel een antwoord gekregen van sportscheck.nl
:lol: Ja bedankt, daar knap je m'n laatste strohalm ook nog :lol: (grappie)
En ik was zo blij :mrgreen:

Maar nu je het zegt en nu ik goed lees U krijgt op korte termijn antwoodt
antwoodt,...............o.k r vergeten kan :| maar met dt kan geen type fout zijn, lijkt mij.
Eerder een vertaal fout van een computer mischien :cry: thanks :lol:

ben inderdaad ook erg nieuwsgierig mcg262

Nessie29

bjean schreef:
Nessie29 schreef:
bjean schreef: Hé Nessie ik heb net wel een antwoord gekregen van sportscheck.nl
:lol: Ja bedankt, daar knap je m'n laatste strohalm ook nog :lol: (grappie)
En ik was zo blij :mrgreen:

Maar nu je het zegt en nu ik goed lees U krijgt op korte termijn antwoodt
antwoodt,...............o.k r vergeten kan :| maar met dt kan geen type fout zijn, lijkt mij.
Eerder een vertaal fout van een computer mischien :cry: thanks :lol:

ben inderdaad ook erg nieuwsgierig mcg262
o ja het hele vreemde is als in inlog op sportscheck daar nog steeds staat dat het pakket niet verzonden is,dus heb ook geen track en trace code. Toen ik hun belde zei die hele lieve man(grrr) dat het wel verzonden was maar dat hij iid. niet kon zien waar het was...ik zoek het even voor u uit en bel u terug. Ik denk dat hij terug belt als pasen en pinkesteren op elkaar vallen ofzo of ben benieuwd wara ie op wacht. 2x dat ik belde na mijn vakantie en toenm ik nog steeds niets had en wel de bevestiging van selectvracht belde ik met dhr.Kluis(tenminste dat zei die maar of het echt zo is?) Ook ditmaal werd mij beloofd dat ie het uitzocht en dat hij mij die middag nog terug belde....nou ik denk dat ie met zijn collega op een onbewoond eiliand zit ofzo waar hij geen telefonisch bereik heeft ha ha....ik wilde daarna weer bellen (dure bikini zo) maar toen kreeg ik dus geen gehoor meer. Ik moet met een mobiele telefoon bellen dus dan bel je niet steeds he om een muziekje te horen.
echt erg onklantvriendelijk daar bij sportScheck....

bjean

Hmmmmmmmm ik hoop niet dat ik dit ook allemaal mee kom te maken.
Telefoon en muziekjes, ...... :twisted:

Gesloten