even een update !
zlf gebeld met de Intermediair com. Medewerker Hypothekendesk Rotterdam (het beestje moet een naam hebben
),onze tussen persoon was het ook even zat
uitgelegd dat we wederom de uwv gebeld hebben en dat die wederom bevestigd hebben dat ze nooit en te nimmer zulke verklaringen afgeven,je krijgt immers ook nooit geen briefje van je baas dat je nooit ontslagen zal worden was mede het antwoord
de Intermediair Com. Medewerker Hypothekendesk Rotterdam hield voet bij stuk dat hij een brief moest hebben
en begon uiteindelijk over de hoogte van de hypotheek te bazelen
heb nu meerdere malen de hypotheek scan gedaan op de ing site202.000, en wij hoeven ons in de toekomst geen zorgen te maken
alleen een nieuwe hypotheek van 173 met alleen een ander adres krijgen we niet
uiteindelijk belt er iemand van de klachtendesk,ja echt waar
deze snapt alles ,ook onze onvrede en zegt dat er een account manager is die er wel wat mee moet kunnen doen maar mag zelf geen toezeggingen doen .er werd wel bijgezegd dat wij zelf niet konden bellen met deze account manager
Onze tussen persoon weer gebeld dat deze toch maar weer moet gaan bellen met zijn accountmanager ,
blijkt de Intermediair Com. Medewerker Hypothekendesk Rotterdam te zijn waarschijnlijk antwoord huh klachtendesk? huh meneer .... van de klachtendesk? ken ik niet,nee ik moet brief hebben van de uwv tutututut
wij weer klachtendesk weer terug gebeld huh nee die is er niet,kan die even terugbellen dan? uuuh ja ik stuur hem een mail oke?
ik hoop dat hij vandaag terugbelt gisteren is dat nml niet gebeurt
gr gijs
vr gr