LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo webteam helpt niet
ziggo webteam helpt niet
Hallo ik heb al 3 weken internet van ziggo stuur dagelijks mail na ziggo,om de klantenservice niet bereikbaar is.
Het enige wat ik wil is me Ziggo e-mail adres met wachtwoord .
Dus jelle wanneer reageren jullie nou eens .
Want zonder dat adres kan ik met de ziggo site geen ******* doen
rene
Het enige wat ik wil is me Ziggo e-mail adres met wachtwoord .
Dus jelle wanneer reageren jullie nou eens .
Want zonder dat adres kan ik met de ziggo site geen ******* doen
rene
Re: ziggo webteam helpt niet
Via Hotmail, G mail of Live.nl kun je ook mailen...
Jou Mail adres en wachtwoord horen per post te komen.
Stel via het formulier op de site duidelijke en niet te lange vraag.
1x is voldoende want dagelijks hetzelfde kan veroorzaken dat zij U in het spamfilter stoppen als ongewenst.
1x per week een duidelijk mail mag dus wel.
Jou Mail adres en wachtwoord horen per post te komen.
Stel via het formulier op de site duidelijke en niet te lange vraag.
1x is voldoende want dagelijks hetzelfde kan veroorzaken dat zij U in het spamfilter stoppen als ongewenst.
1x per week een duidelijk mail mag dus wel.
Re: ziggo webteam helpt niet
ja maar zonder een ziggo mail adres die ik dus neit gekregen heb.
Niet via de post of de monteur .
Kan ik dus niet bij de diensten van zigo komen ,ook geen nieuwe aanmaken.
Ik heb een eigen domein maar wil graag de 100GB webruimte gebruiken van ziggo en de tv player enz .
Maar dan moet ik wel een adres en wachtwoord krijgen
Niet via de post of de monteur .
Kan ik dus niet bij de diensten van zigo komen ,ook geen nieuwe aanmaken.
Ik heb een eigen domein maar wil graag de 100GB webruimte gebruiken van ziggo en de tv player enz .
Maar dan moet ik wel een adres en wachtwoord krijgen
Re: ziggo webteam helpt niet
Contact met Ziggo (webteam) geeft wisselende resultaten.rene2009 schreef:ja maar zonder een ziggo mail adres die ik dus neit gekregen heb.
Niet via de post of de monteur .
Kan ik dus niet bij de diensten van zigo komen ,ook geen nieuwe aanmaken.
Ik heb een eigen domein maar wil graag de 100GB webruimte gebruiken van ziggo en de tv player enz .
Maar dan moet ik wel een adres en wachtwoord krijgen
Soms lost men iets op en soms niet.
Ik had het zelfde probleem als u: Gebeld met ziggo en dan krijg je iemand aan de telefoon die amper Nederlands spreekt en daarna kreeg ik na twee weken (!) eens een keer een brief, waarin mijn gebruikersnaam stond..... Die wist ik allang en ik had dan ook telefonisch aangegeven dat inloggen op Mijnziggo (met mijn gebruikersnaam) wel lukte, maar ik kreeg geen toegang tot de webspace. Totaal nutteloze informatie dus.
Diverse malen contact gehad, maar men lost het probleem niet op....
Dit was (naast alle andere problemen) voor mij aanleiding om op te zeggen bij ziggo en ik ben er dan nu ook weg.
Als je even rondkijkt op internet dan zie je dat er veel problemen zijn bij Ziggo en het beste is dan ook om gewoon op te zeggen en een goede provider te zoeken.
De problemen die u heeft worden waarschijnlijk toch niet opgelost en daar heeft men ook helemaal geen zin in. Voor Ziggo houdt het op zodra men u als klant heeft binnengehaald.
Laatst gewijzigd door jlthkoch op 13 sep 2009 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ziggo webteam helpt niet
dubbel
Laatst gewijzigd door jlthkoch op 13 sep 2009 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ziggo webteam helpt niet
dubbel
Laatst gewijzigd door jlthkoch op 13 sep 2009 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ziggo webteam helpt niet
@jlthkoch:
Bleef de verzendknop hangen?
Net zoals de ervaringen met het webteam, verschilt ook de klanttevredenheid over Ziggo. Je advies "zeg maar op" vind ik dus een beetje kort door de bocht; bij zo'n beetje elke internetprovider in Nederland spelen wel problemen.
Neemt niet weg dat het bijzonder vervelend is als je vanwege het ontbreken van je gebruikersgegevens geen gebruik kunt maken van de diensten waar je voor betaalt.
@TS: heb je, behalve dagelijks invullen van het webformulier, ook al 's geprobeerd de wachttijd bij de klantenservice uit te zitten?
Bleef de verzendknop hangen?
Net zoals de ervaringen met het webteam, verschilt ook de klanttevredenheid over Ziggo. Je advies "zeg maar op" vind ik dus een beetje kort door de bocht; bij zo'n beetje elke internetprovider in Nederland spelen wel problemen.
Neemt niet weg dat het bijzonder vervelend is als je vanwege het ontbreken van je gebruikersgegevens geen gebruik kunt maken van de diensten waar je voor betaalt.
@TS: heb je, behalve dagelijks invullen van het webformulier, ook al 's geprobeerd de wachttijd bij de klantenservice uit te zitten?
Re: ziggo webteam helpt niet
Ja, de site had even een vastloper hier en ik zie inderdaad dat mijn bericht drie keer geplaatst is.kiz schreef:@jlthkoch:
Bleef de verzendknop hangen?
Net zoals de ervaringen met het webteam, verschilt ook de klanttevredenheid over Ziggo. Je advies "zeg maar op" vind ik dus een beetje kort door de bocht; bij zo'n beetje elke internetprovider in Nederland spelen wel problemen.
Neemt niet weg dat het bijzonder vervelend is als je vanwege het ontbreken van je gebruikersgegevens geen gebruik kunt maken van de diensten waar je voor betaalt.
@TS: heb je, behalve dagelijks invullen van het webformulier, ook al 's geprobeerd de wachttijd bij de klantenservice uit te zitten?
Bij alle providers zijn problemen, alleen springen sommige providers er wat dat betreft uit, zoals Ziggo. Opzeggen is dan ook het beste advies, want er zijn betere providers.
Uiteraard zijn er ook tevreden klanten, maar ziggo springt er behoorlijk uit wat klantONtevredenheid betreft. En men wil de problemen ook niet echt oplossen.
Laatst gewijzigd door jlthkoch op 13 sep 2009 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ziggo webteam helpt niet
jlthkochkiz schreef:
@jlthkoch:
Bleef de verzendknop hangen?
Of kiz bijdehand wilde doen weet ik niet, wel dat je bericht echt drie maal werd geplaatst.
Re: ziggo webteam helpt niet
Toch nog service, door een storing in de mail server van ziggo kon er tot vrijdag geen mail accounts gegeven worden ,let wel hoofdaccount .
Dit opgelost door een telefoontje van ziggo .
rene
Dit opgelost door een telefoontje van ziggo .
rene
Re: ziggo webteam helpt niet
Ja, ik zag het Jor.jor schreef:jlthkochkiz schreef:
@jlthkoch:
Bleef de verzendknop hangen?
Of kiz bijdehand wilde doen weet ik niet, wel dat je bericht echt drie maal werd geplaatst.
De site was hier even vastgelopen rond die tijd en kennelijk werd het bericht 3 keer geplaatst.
Ik heb er 2 verwijderd, want dat is wel een beetje teveel van het "goede".
Re: ziggo webteam helpt niet
Gisteren een mail gestuurd naar Ziggo Webteam om extra smartcard te activeren. Vandaag een telefoontje gehad dit card wordt geactiveerd. Een snelle reactie dus.