LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neeltje Jans

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
paki40
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 sep 2009 12:41

Neeltje Jans

Ongelezen bericht door paki40 »

Wij zijn de vorige week met ons gezin naar de deltawerken geweest in Zeeland.
Verder zijn we ook bij het deltapark Neeltje Jans geweest.
Per persoon wordt 20 euro gevraagd. Ook voor de kinderen!!

Prijs/ kwaliteit verhouding is ver te zoeken. De helft was naar mijn idee ook nog teveel. Ik had hoge verwachtingen maar die zijn helaas niet uitgekomen. Overigens de toiletten waren enorm vies.
Neeltje Jans verdiend van mij een enorme koude douche!!!!

elynasedai
Berichten: 136
Lid geworden op: 22 mei 2006 17:21

Re: Neeltje Jans

Ongelezen bericht door elynasedai »

Mijn ouders vonden het te duur en zijn uiteindelijk niet gegaan..gelukkig blijkbaar!

Wooldrik
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2010 10:37

Re: Neeltje Jans

Ongelezen bericht door Wooldrik »

Nou, wij zijn vorige week naar Neeltje Jans geweest. Met z'n drieen hebben we gewoon €83 euro moeten aftikken aan entree. Ik moet daarbij wel opmerken dat mijn vrouw en ik de zgn. "waterpas" hadden. Met deze kaart zit eten bij de entreeprijs in en krijg je korting in de shop enz. Onze dochter is 4 en die moest gewoon de volle mep betalen. Wij waren not amused en vinden het belachelijk dat een onderdeel van het Nederlands cultureel erfgoed zo wordt uitgebuit. Ook de prijzen voor evt. een broodje of kop koffie zijn veel en veel te hoog. Voor een bekertje koffie werd gewoon €2,25 gevraagd. Ons bezoek aan Neeltje heeft ons mede doen besluiten om nooit meer een zomervakantie in Nederland door te brengen met die exorbitante prijzen. :shock:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Neeltje Jans

Ongelezen bericht door tennis »

Tip:
Kijk voor je met je gezin naar een pretpark enz.gaat, eerst op de website, dan kom je niet voor verrassingen te staan!
Hier had je kunnen kijken:
http://www.neeltjejans.nl/index.php/nl/ ... jzen/zomer
D.w.n.z. dat je ook kunt zien, of het vies is, of niet.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Neeltje Jans

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

wij zij er een keer heen gegaan,toen ik nog lang kon zitten..het is ff rijden..
komen we daar en de intreeprijs,die zijn gek ,dat was nog de gulden tijd...wij nou dacht het niet...
we zijn lekker rondom een wandeling gaan maken en neeltje..die kan lekker ....
ik ga niet de staatskas nog meer spekken...de groeten

Gesloten