LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kwik fit

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
arnolddejong

kwik fit

Ongelezen bericht door arnolddejong »

ik kom er nooit meer wat is mijn ervaring bij olieverversen bleek dat telkens na een of twee dagen later ik een liter moest bijvullen, en daarna ik 20.000 km nog geen halve lter verbruikte

ik ben tegur gegaan naar de vestiging Den Bosch rietveldenweg en werd gewoon genegeerd
meldde dit ook aan schriftelijk aan het hoofdkantoor van Kwik fit en deze anwoorde mij gewoon dat de vestiging niet op de hoogte was mijn antwoord aan hen NOOIOT MEER KWIK FIT

Kwik-Fit Webcare

Re: kwik fit

Ongelezen bericht door Kwik-Fit Webcare »

Beste Arnold,

Het spijt ons hier te lezen over uw vervelende ervaring met Kwik-Fit. Wij kunnen uw schriftelijke melding echter niet terugvinden in onze administratie.
Wij verzoeken u daarom vriendelijk uw contactgegevens aan ons door te geven via [email protected] zodat wij hierover contact met u kunnen opnemen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Marleen
Webcare Kwik-Fit

Spy21

Ongelezen bericht door Spy21 »

Ha die goede oude Kwik Fit ...

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Ha die goede oude Kwik Fit ...
Kwik ****. (hé, Radar censureert, er stonden daar een s en een h en een i en een t)

Na enige minder leuke ervaringen in familie en kennissenkring zoals een afgelopen wiel met gevolgschade en een motor waarin de olie na een "servicebeurt" van KwikShit totaal verbrand was en beweringen van KF dat de klanten dan zelf daarna wel aan de auto gerommeld zouden hebben, bedenk ik me wel 3 keer om daar ooit nog heen te gaan.
Ik heb er een keer bij gestaan dat bij zo'n zgn. grote beurt 1 bougie niet los wilde en de klant doodleuk met 3 nieuwe bougies in de motor en 1 in zijn zak naar de dealer werd verwezen, ja die ziet je aankomen :)

Als je niet naar een merkdealer wilt zijn er ook genoeg goede universeel garages waar men wel verstand van auto's heeft en ook iets meer kan dan alleen verwisselen van een paar vervangingsdelen en dit een grote beurt noemen.

Gurbe

Ongelezen bericht door Gurbe »

Als kwikfit een wielmoer stukdraaid stuuren ze de klant ook doodleuk naar de dealer om een nieuwe te halen(goed moment voor de dealer om even op de klant in te praten).Meerdere malen mee gemaakt !

Mallemalle

Ongelezen bericht door Mallemalle »

arnolddejong schreef:ik kom er nooit meer wat is mijn ervaring bij olieverversen bleek dat telkens na een of twee dagen later ik een liter moest bijvullen, en daarna ik 20.000 km nog geen halve lter verbruikte
toch apart, dat je motor ineens enorm veel gaat verbruiken na olie verversen

ben benieuwd hoe dat is veroorzaakt, vermoed een lekkage bij oliefilter of plug

kaledirk

Ongelezen bericht door kaledirk »

Dan ook nog het feit dat ze bij de kwitfit ongevraagd over je remmen beginnen, of je uitlaat. Allemaal aan vervanging toe....

En wat die olie betreft....als je auto olie lekt, dan zie je dat wel op je parkeerplaats. Anders ook maar eens naar het merk en type olie vragen....waarschijnlijk minerale olie!

RobbieS.

Ongelezen bericht door RobbieS. »

De auto van dhr. de Jong lekte geen olie. Bij kwik fit is na een oliewissel het oliepeil slecht tot op het minimum peil gevuld. Dus in plaats v an bijv. max. 5 liter vullen ze sclecht 4 liter. Dit is voldoende, maar tevens het minimumpeil.

Reken eens uit wat ze hiermee besparen, per klant 1 liter, per dag X liter, per maand......

Deze praktijk wordt veel toegepast bij garages die voor een vast bedrag olie en oliefilter vervangen.

Gesloten