LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Glasvezel in Meerhoven (van Onsnet Eindhoven)

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Remco62

Glasvezel in Meerhoven (van Onsnet Eindhoven)

Ongelezen bericht door Remco62 »

Glasvezel in Meerhoven (van Onsnet Eindhoven)
Mensen een nachtmerie eerste klas niet aan beginnen. Ze hebben de zelfde storingen als die van Neunen en dit kunnen ze niet oplossen dat zei een monteur.
Het klopt echt. Een hele slechte service en ombeschoft personeel.

Ben al vanaf dat ik ben aangesloten op 14-juli 2009 al met ze bezig.

Internet ligt er steeds uit.
TV slecht sneeuwt digitaal ook slecht. Telefoon ligt er steeds uit.

Ik moet je zeggen dit heb ik 2 half jaar dit bij UPC heb gehad maar dat is nu echt wel bij ons voorbij, en de service is echt wel beter ben zelfs terug naar ze gegaan.

Na de schandalige behandeling van Onsnet te Eindhoven.
Alles wat ze kunnen zeggen is pech morgen ben je de eerste.
Maar onder tussen ligt alles eruit.
Als je dit tegen een medewerkster persoonlijk zegt word je uitgelachen.
Ik heb een eenmanszaak te runnen.(hebben ze schijt aan)

Ook ligt mijn moeder slecht in Spanje en hebben ze alleen mijn privé nummer.
Hier wordt ook heel vervelend op gereageerd.
Ook kan Humanitas Rotterdam als er dus vannavond wat met mijn oma gebeurd mijn niet bereiken. Deze kan ik pas morgen verwittigen. Ik ben helemaal radeloos hiervan. Het is zo erg dat er alleen een monteur tegen betalen kan worden gestuurd. Dus werdt er gezegd pech gehad morgen om 8.00 uur ben je de eerste. Nu hij kon wel tegen betaling komen. Vreemd want hij was toch afgewerkt. ik heb een advocaat in de hand genomen.

We willen natuurlijk er :? van af want het probleem kan niet worden opgelost, echt heel erg. Dat is Onsnet Eindhoven om zwaar overspannen van te worden.

Groet Remco
Laatst gewijzigd door Remco62 op 16 sep 2009 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.

jor

Re: Glasvezel in Meerhoven (van Onsnet Eindhoven)

Ongelezen bericht door jor »

Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers.
Laatst gewijzigd door jor op 16 sep 2009 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Bosfazant

Re: Glasvezel in Meerhoven (van Onsnet Eindhoven)

Ongelezen bericht door Bosfazant »

Wat betreft de kwaliteit van analoge televisie ben ik het met Remco eens. Dat is gewoon bagger. Slechte resolutie, kleuren die in elkaar overlopen, veel ruis, etc.
In diverse forums op Internet wordt hier melding van gemaakt en volgens mensen die hier wat verder in zijn gedoken ligt het aan de provider van het tv signaal Hertzinger.

Met digitale televisie van Ons Net heb ik geen ervaring maar gezien de reakties op diezelfde forums is dit ook bagger.

Echter, internet is uitstekend, snel en erg stabiel. Véél stabieler dan het k@$%!!-ADSL wat ik hiervoor had van de KPN.

Ook telefonie ben ik heel tevreden over, nog geen storingen gehad.

Ik geef ze nog tot volgend jaar om het analoge tv-signala te verbeteren anders gooi ik ze er weer uit en ga ik weer terug naar UPC (wat voor een k-organisatie dit ook is).

Gesloten