LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN schrijft al jaren onterecht te veel geld af

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
remco1980
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 mar 2009 15:34

KPN schrijft al jaren onterecht te veel geld af

Ongelezen bericht door remco1980 »

KPN NOOIT AAN BEGINNEN !!!

Ik heb 4 jaar geleden een 20mb/s ADSL contract afgesloten. Vanaf het begin heb nooit een hogere snelheid gehad van 200kb/s tot 500kb/s max!

Eerlijk gezegd ben ik de eerste periode vrij laks daarin geweest, omdat ik dat al wel snel vond en KPN heeft mij toen gezegd dat de snelheid vanzelf hoger zou worden, met andere woorden moest ik geduld hebben. Dacht misschien ligt het aan de bekabeling naar me oude woning.

Vanaf begin dit jaar ben ik verhuist naar een nieuwbouw omgeving te Tilburg. Met glasvezel bekabeling. Tot mijn grote schrik was mijn snelheid hier ook maar weer max. 500kb/s. Toen heb ik 2 brieven geschreven. Nooit enig antwoordt ontvangen. Door de jaren heen ook al diverse klachten neergelegd, 1x ben ik teruggebeld dat mijn klacht in behandeling werd genomen. Met mijn verhuizing ook al 1 maand zonder internet gezeten omdat ze iets intern waren vergeten om te zetten. Reactie naar die maand: Dien maar een klacht in. Tot nu toe ben ik altijd netjes en correct gebleven.

Ondertussen ben ik op een andere voet met me vrienden van KPN aan het mailen. Ondertussen ook al een opzegging via Tele 2 verzonden. Nu heb ik ondertussen de melding van KPN gehad dat ik een basic abonnement heb van 3MB/S. IK ZEG NOU DAT IS MOOI IK BETAAL AL 4 JAAR LANG € 52,90 P/M ALLEEN AAN INTERNET KOSTEN WAT OOIT EEN 20MB/S ABONNEMENT WAS. Hun reactie zwart op wit is: KPN kan niet zonder toestemming van de klant een abonnement wijziging of stopzetten. WAAROM HEBBEN ZE DAN EENZIJDIG DE SNELHEID VERLAAGD NAAR 3MB/S IPV 20MB/S maar wel de prijs al 4 jaar lang gelijk gehouden. Waarschijnlijk heb ik vanaf dag 1 een 3mb/s abonnement met de kosten van een 20MB/s abonnement. Dit is echt te schandalig voor woorden en zal ik hier echt werk van maken. Ze willen het liefst ook niet mailen, zeggen ze ook letterlijk in hun mail maar willen dat er gebeld wordt, zodat ze daar ook nog geld aan kunnen verdienen.

Mijn eis die ik daar neer heb gelegd, is dat ik met terugwerkende kracht het verschil in poen terugkrijg tussen een basic (ondertussen 3mb/S) en de snelle verbinding van 20mb/s, die ik ook ooit heb afgesloten. Ik geloof dat ik nog vrij schappelijk ben, daar ik ook nog nooit 3MB/S heb gehaald.

Mijn als trouw betalende klant ZIJN ZE KWIJT. Wat een bedrijf BAH !!!!!!!

Gr.
Remco Kiesling

Gesloten