LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de klant de zwarte schaap bij tele2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
irpteam
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2009 00:26

de klant de zwarte schaap bij tele2

Ongelezen bericht door irpteam »

heb nu bijna een maand tele2 20mb met vaste telefonie zag de leuke reclame geef je provider de zak betaalde toch al te veel dus tele2 here i come!! en aangevraagt nu komt het . krijgen de opleverdatum via sms(nette service) . later krijgen we een leuke sms u internet is opgeleverd en u kunt gebruik maken van u internet ??? en u internetpakket installeren ??? wil ik wel doen maar heb niks gekregen dus nog geen internet . bellen met tele2 0900 nummer locaal tarief toe maar weer 5 dagen later 2 modems in huis ??? via de post van tele2 . hebben maar 1 retour gestuurd kan gebeuren .eindelijk internet dus ga een snelheidstest doen en ga naar speedtest.net (nog meer testen gedaan via andere site's)en meet de snelheid (aangevraagt 20m maar doet maar 4mb(soms nog lager) . gebeld met tele2 0900 oke . word mij verteld dat 20 mb niet haalbaar is op mijn lijn(is mij niet verteld) maar toch moet ik de 20 mb lijn betalen????? terwijl ik maar 4mb krijg van hun . vandaag weer gebeld (0900 locaal tarief)dacht zal wel een fout van de medewerker zijn. dezelfde vraag gesteld aan de volgende medewerker zegt precies het zelfde en maakt het nog mooier als de eerste medewerker of je nou 1 mb 4 mb of 20 mb lijn krijgt bij tele2 de prijs is hetzelfde ?????? dus betalen voor iets wat je niet krijgt. zo wil ik ook mijn geld wel verdienen. en heb daarbij ook nog es geen lijn van tele2 neee een lijn van kpn word mij nog ff verteld door de 2de medewerker .heb ik maar gezegt dat ik overstap naar een ander provider .dus geef je oude provider nooit de zak voor tele2 mensen kost je meer dan je oude provider. en nog een paar punten !!!


word mij bij de nieuwe provider gevraagt om mijn klantnummer van tele2 ?????? heb geen papier of sms of email gehad met mijn klantnummer

wou inloggen op mijn tele2 ??????? heb geen papier of email of sms gehad met mijn nieuwe email en wachtwoord
van tele2

dat vind ik van tele2 bij deze dus
deze tekst word ook ff geplaatst op meerdere sites

mensen geef je oude provider niet de zak voor tele2 want de reclame is waar JIJ BENT DE ZWARTE SCHAAP

Klaas011
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 sep 2009 01:18

Re: de klant de zwarte schaap bij tele2

Ongelezen bericht door Klaas011 »

tja tja tja nou ik heb die ervaring ook met TELE2 gebeuren wat mij ongelooflijk in problemen heeft gebracht met totaal verkeerde tekst en uitleg.

En dat laatste is niet geef je andere provider de zak.

Ik kreeg absoluut geen telefoon specificaties, ik kon dus absoluut niets nazien of het wel klopte. Ik kreeg absoluut geen totaal overzicht op de website wat ik gebeld had en kon ik ook absoluut niet toegezonden krijgen. Maar het waren wel rekeningen die schrikbarend waren. Ik heb specifiek duidelijk gevraagd kan ik een fax erop aansluiten ja hoor u kunt elke fax erop aansluiten, rukkers dus niet he. Ik brother opgebeld en gevraagd kan ik jullie fax aansluiten op een Voip lijn ja hoor geen probleem even dat zo instellen geen probleem. Okay alles geprobeerd nee hoor, dus ik TELE2 opgebeld was een kapitaal kwijt aan dat geintje, zij alles nazien en inderdaad mijn fax kon absoluut op de voip lijn. DUS NIET zegt die doos aldaar nou ik zou als ik u was maar even een goede fax kopen. Ik zij toen nou sorry hoor deze fax telefoon koste mij wel een 13oo euro hoor lijkt mij wel van goede kwaliteit.

Later las ik dan ook ineens op hun website dat het niet mogelijk was om een fax erop aan te sluiten, andere protocollen.

Internet van TELE2
Mijn hemel wat een ellende, snelheid zo traag als stront leek UPC wel. Vanmorgen op een link drukken en in de avond tegen 9 uur of zo kreeg je de pagina. Internet verbinding, welke?? goed inderdaad ik kreeg gelijk aanvallen belde direct mijn persoonlijk Psychiater op uit het verleden van UPC omdat die trauma weer terug kwam.

Al met al een overstap kan je een rekening van inmiddels 2800 euro zoals deurwaarders besparen OM NIET NAAR TELE2 TE GAAN

Goed maar nu pppffff ik moet weg hier en snel ook.

Ik dacht tja tja tja wat nu welke benden kom ik straks weer in terecht. Ik alles nalezen op de internet website van trosradar ik wilde absoluut niet weer in problemen komen.

Nou kwam er niet echt uit de meeste providers dat probleem en die andere weer dat probleem, ik dacht weet je wat? Ik ga terug naar de getrouwste aanbieder KPN ja toch solide betrouwbaar zoals ik dat kende van vroeger. Schelde weer dan behoef ik ook niet meer naar mijn psychiater.

Ik bel hen op en vraag ongelooflijk duidelijk aan dat mens aldaar wat het pakket daadwerkelijk incl. btw. en alle andere **** mij gaat kosten. Nou mijnheer 19,95 per maand en er komt alleen btw bij.

GOED VRAAG WIE WEET WAT DE AEX INDEX BETEKEND????? nou nou nou

Goed eerste rekening 25, euro en nog wat He hoe kan dat nou, tweede rekening 28 euro en nog wat he hoe kan dat nou derde rekening 35 euro en nog wat (*)(^^@$%%^%^&*(&

Dacht het even niet he niet weer he mijn hemel moet ik weer de Psychiater bellen wederom trauma flashback ellende. Ik bellen waar zijn jullie in &^(%%^$%$ mee bezig? dat was een vraag

Alles uitleggen van top tot teen, gelukkig net gewassen, zegt dat mens tegen mij nou mijnheer wij hebben helemaal geen internet pakketten van 19,95 Ik zij WWWWAAAT toen begon ik echt te stotteren. Nee mijnheer wij hebben alleen internet pakketten van 35 euro of zo iets dergelijks. Ik zij nou zeg ik vroeg ongelooflijk duidelijk aan uw collega des tijds ik wil een pakket van 19,95 of iets hoger welke hebben jullie, toen kwam het pakket van 19,95 naar voren. en ik toen nog juist doorvragen aan haar welke kosten er nog meer bij kwamen nou dus alleen die btw nog verder niets.

Zeg ze nou das vervelend mijnheer maar wat kan ik er aan doen u heeft een abo nu voor een jaar. Ik zij tegen haar heb je wel eens gehoord hoe kort een bepaald leven kan zijn van een mens. Toen was het even stil gezien dat die vraag wel door drong, nou mijnheer ik heb wellicht wel een oplossing voor u, ik zal dit wel regelen voor u. Oja wat dan mevr, ja bleef netjes toch. Zegt ze nou HetNet heeft wel een pakket voor 19,95 ik zal het wel even regelen voor u.

Zo heb ik gewacht zeg, totdat ik het zelf maar ging nazien zoals aanvragen. Echter ik had nog wel een telefoonlijn bij KPN. Maar ik was slim ja ja echt waar, ik zij bij de aansluiting direct ik wil altijd vrij bellen of zo iets geen idee hoe het nu genoemd word. Maar goed na een paar dagen kreeg ik een brief u kunt gebruik maken van u raad het al vrij bellen joepie.

Ik bellen en bellen en er zaten meen ik wat ik er nog van weet geen bepaalde tijden aan vast. Dus ik bellen en bellen tot ik een rekening binnen kreeg teringachtig bende zeg, je begrijpt het al ik bellen. Nee niet naar mijn psychiater maar naar KPN, WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG, oja flashback of desa veau of zo iets dergelijke maar geschiedenis herhaald zich dus.

Zegt dat mens tegen mij he nee hoor u heeft geen altijd vrij bellen????

Snap jij hem ik wel hoor, die rekening is zo hoog dat ik hem nu na een twee jaar nog niet betaald heb door de fout van KPN. Trouwens weet je wat je moet doen allemaal door een fout van KPN om alsnog dat bedrag door hun fout vanaf moet komen. Goed dat kost geld en heel erg veel geduld, dacht het even niet na al die rekeningen van tele2 en van kpn bij elkaar opgeteld aardig bedrag. Ik ben toch echt duidelijk van mening dat wanneer KPN een fout maakt, dat zij dit op moeten lossen voor de klant.

Goed zit nu 1 jaar bij HETNET
Prachtig toch ik ben zo blij en gelukkig, een jaar lang geen psychiater helemaal niets.

GRAPJE

Goed voor de duidelijkheid het begint weer hoor kijk maar naar de topic http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 68&t=74266

Nou welke zou ik nu weer eens naar toe gaan
ZIGGO????? Nhaaaaaa
ONLINE NHAAAAAAA
TELE2 ONEE KAN NIET MEER STAAT NOG EEN REKENING OPEN
UUMMMM HA XL$YOU Nhaaaaaaa

Okay ik stop helemaal met internet gezien dat in de afgelopen 10 jaar absoluut totaal niets is veranderd in het hele gebeuren van het vervelend internet betreffende internet providers. En het mooie ervan is als je om hulp vraagt en of zeer duidelijk het probleem voorlegt aan bijvoorbeeld TROSRADAR , CONSUMENTENBOND, GESCHILLENCOMMISSIE komt totaal geen ene ruk vanuit je blijft gewoon door de fouten van een internet provider die mensen gewoon oplicht in diepe ****

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: de klant de zwarte schaap bij tele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte irpteam,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

Klaas011
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 sep 2009 01:18

Re: de klant de zwarte schaap bij tele2

Ongelezen bericht door Klaas011 »

Go ik niet Webservice Tele2????

Oja service en absoluut op jullie standpunt blijven staan he.

Rhodos
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jun 2009 22:59

Re: de klant de zwarte schaap bij tele2

Ongelezen bericht door Rhodos »

Ik kan hier een heel simpel antwoord opgeven!!!

TOT 20mb is het bij alle adsl aanbieders dus 1 tot 20 voor dezelfde prijs.
aDSL kan niet gegarandeerd worden kabel wel.

dus ja helaas dit is het nadeel.

Gesloten