Op facebook is een rev. John David actief die voor zijn zoon in Nigeria een camera wil kopen. adres waar het naartoe moet worden gestuurt
Nom: Wahhab Omobolanle
Adresse: 18, Aborishade Road, Lawanson
Surulere
Lagos
Nigéria
23401,
Hij bod mij € 400 terwijl ik € 275 vroeg, bij mij ging er meteen een belletje rinkelen.
Deze priester staat er met foto op, alleen is de desbetreffende priester al enkele jaren geleden gestorven. Dus zal de foto wel niet bij deze naam horen.
wees gewaarschuwd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oplichting Nigerianen
-
- Contacteer:
Re: oplichting Nigerianen
Als je een lijst maakt met alle namen / adressen die ze gebruiken dan krijg je binnen no time een topic met 100-en pagina`s.
Stelregel : indien er "nigeria" bij betrokken is (als verzendadres, of als iemand zegt ervandaan te komen) is er maar een woord van toepassing: Oplichting.
Helaas voor de goedwillende nigeriaan - er zijn er teveel die het niet zo nauw nemen met de wet. De goedwillenden zouden bij hun regering aan moeten kloppen, of ze nu eindelijk eens actie ondernemen.
Stelregel : indien er "nigeria" bij betrokken is (als verzendadres, of als iemand zegt ervandaan te komen) is er maar een woord van toepassing: Oplichting.
Helaas voor de goedwillende nigeriaan - er zijn er teveel die het niet zo nauw nemen met de wet. De goedwillenden zouden bij hun regering aan moeten kloppen, of ze nu eindelijk eens actie ondernemen.
-
Ook weer een voorbeeld van slecht modereerbeleid op dit forum. Dit hoort toch in het subforum ''mogelijke oplichters'' thuis?
Mee eens bodejosm43.
Heb je al eens overwogen om dit verhaal aan Facebook zelf te melden via [email protected]?harrypot schreef:Op facebook is een rev. John David actief die voor zijn zoon in Nigeria een camera wil kopen. adres waar het naartoe moet worden gestuurt
Nom: Wahhab Omobolanle
Adresse: 18, Aborishade Road, Lawanson
Surulere
Lagos
Nigéria
23401,
Hij bod mij € 400 terwijl ik € 275 vroeg, bij mij ging er meteen een belletje rinkelen.
Deze priester staat er met foto op, alleen is de desbetreffende priester al enkele jaren geleden gestorven. Dus zal de foto wel niet bij deze naam horen.
wees gewaarschuwd.
-
Tja er is er dus ook 1 die zich Femke Vos noemt... Hetzelfde adres dat al een paar keer op dit forum genoemd is... jammer ik zag mezelf al een nieuwe camera uitzoeken...