LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo steelt geld

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
stef44
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 dec 2008 19:24

ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door stef44 »

Ik heb een kabel abbonnement voor tv en betaal deze altijd per accept giro. maar opeens wordt er geld van mijn rekening afgeschreven voor een internet aansluiting op een adres waar ik al vier jaar niet meer woon en waarvan de huizen in het kader van stadsvernieuwing niet meer bestaan. Ik heb daar telefonisch contact over gehad en het zou geregeld worden, deze maand geen terug storting van het onterecht geinde abbonnementsgeld maar men schrijft zo weer €19,95 af.
De telefoonkosten liepen op tot €7,95.
Daar ik een bijstandsuitkering heb is +/_ 50 euro een hoop geld voor mij.
Daarbij vind ik dat ik getracht heb het op een keurige manier op te lossen.
Ben hier zeer ontstemd over,het is geld innen voor een verbinding die niet eens bestaat

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door D1RK »

Storneren via bank en omdat u teveel betaalde dit verrekenen met huidige aansluiting.

Wel brief sturen hoe dit zit en maak je verder voorlopig geen zorgen.

stef44
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 dec 2008 19:24

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door stef44 »

Dat storneren heb ik gedaan en ook een opzegging machtiging gestuurd, met als resultaat dat ik nu te maken heb met een incasso bureau, ook het klachten fomulier van ziggo ingevuld , kreeg vandaag telefoon van Ziggo van een dame die vroeg wat ik wilde vergoed hebben uit coulance of zoiets , haar verteld wat ik aan kosten in rekening wilde brengen maar ook gevraagt of het nu opgelost was en daar wist deze dame niks van , ze wist niet eens de casus, ik heb haar verteld dat ik schriftelijk antwoord wilde hebben en geen gebruik wenste te maken van de coulance regeling voordat de zaak is opgelost en ik daar schriftelijk bevestiging van had gehad.
Het blijft echt een administratief zooitje daar bij \ziggo.
Ben echt ziek en stressed door deze handelswijze van Ziggo

Ga morgen dat incasso bureua bellen wanneer ze langs denken te komen voor de dagvaarding! Zie dit steeds meer met vertrouwen tegemoet maar .... wat een ellende dat Ziggo

frankie66
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 aug 2009 19:27

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door frankie66 »

aan: Steff

Succes, en hou vol wij doen dit al vanaf 2006, zelfs op onze eis om het zaakje voor de rechter te laten komen gaan ze niet in dus zorg dat je alles op papier heb, en ga niet bellen. Mailen met leesbevestiging is de goedkoopste manier om te communiceren met het incasso buro.

Nogmaals succes en welkom bij de ziggo-club :lol:

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste Frankie66,

Uit uw bericht maak ik op dat u tot op heden betaalt voor uw oude adres. Wij willen u graag helpen met dit probleem. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw probleem kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Jelle

frankie66
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 aug 2009 19:27

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door frankie66 »

Beste Jelle,

Het is niet zo dat ik een probleem heb maar u heeft een probleem, zie http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 92&t=73448

En misschien is het u ontgaan maar deze topic is geopend door stef44 beter is het om deze persoon een antwoord te geven want in oplossingen denken is niet uw sterkste punt.

Gr.
Frankie

frankie66
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 aug 2009 19:27

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door frankie66 »

Toch ten laatste malen het formulier maar ingevuld vreemd dat je moet kiezen uit telefoon, internet, of televisie bij ons was alles afgesloten maar die optie is dus niet voorkomend bij het klachten formulier :mrgreen: .

Onderstaand het antwoord na versturen van het formulier, hoop wel dat ze hun antwoord schriftelijk doen :roll:

Bedankt voor het opsturen van je vraag of klacht. Je stelt ons daarmee in de gelegenheid om onze diensten weer te verbeteren. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen met het antwoord op je vraag of klacht.

NicoleGe
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 sep 2009 19:30

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door NicoleGe »

ohnee, vanaf 2006. Wij zijn pas een paar maanden bezig...
( zie topic 'ziggo web team' )

stef44
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 dec 2008 19:24

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door stef44 »

haha gezien wanneer dit topic gepost is dec 2008 en bedankt jelle om niet mij maar frankie66 te vragen het webformulier en webteam te benaderen ,had jelle niet al een uitnodiging op frankie66 zijn topic gedaan?
Ik heb een telefoon gesprek opgenomen waar mij verteld wordt dat ik een tegoed heb ? maar de dreigende brieven van de ALVG (incasso-bureau)blijven maar komen (ik moest het incassobureau zelf afbellen ofzoiets) gooi ze nu dan ook in een doos met ziggo erop wacht nog steeds met smart op die dagvaarding want het is te gek dat een bedrijf je bijna een jaar lastigvalt met deze onzin,je een coulance aanbied en niet de alvg van de zaak haalt, men een brief zal sturen (16september2009 ) Moet nog steeds op de mat vallen. enzovoort.
Ja Frankie66 om te lachen of om te huilen al naar het gelang van je gemoedstoestand.
Het is een zakelijk geschil maar de inpact in het gezinsleven /priveleven is enorm.

stef44
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 dec 2008 19:24

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door stef44 »

wordt spoedig vervolgd.............. :cry: zenuwinzinking

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

@ziggo webteam jelle:

ik wil me niet echt bemoeien met deze zaak, maar kijk nou eens wat je zelf schrijft: ´we willen graag helen met het oplossen van deze zaak´.

Een nobel streven, heel nobel zelfs. Maar waarom reageer je HIER pas op de klacht, en waarom handel je dat niet rechtstreeks af met de klagende klant? Opp die manier voorkom je immers dat de naam Ziggo hier in dit forum genoemd wordt.

MarkMar
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:48

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door MarkMar »

Ook ik heb dit formulier op 28 juli 2009 ingevuld en tot op heden nog geen enkele reactie gehad. Heb al tig x met de klantenservice gebeld á 10 cent per minuut (terwijl Ziggo de veroorzakers is van de klachten, geleverde DEFECTE (dus dead on arrival) apparatuur), en er is mij al diverse malen toegezegd dat ik terug gebeld zou worden, maar ook dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd....
Heb al vanaf eind mei (sinds de eerste oplevering) geen producten en diensten, maar wel rekeningen van Ziggo.
Ook een brief sturen helpt niks, GEEN reactie van Ziggo.
Het enige wat ik van Ziggo krijg is aanmaningen per brief en nu een brief van een incasso-buro.
Waar is het fatsoen van Ziggo om een betalende klant, zonder geleverde diensten, even te bellen als daar dringend om gevraagd word?????? (want zelf bellen werkt niet omdat de medewerkers achter de 10 cent per minuut lijn mij niet verder kunnen helpen)
Ziggo neemt de klanten niet serieus blijkt wel, niet alleen uit mijn onopgeloste klachtenlijst, maar ook als ik op internet lees hoeveel andere mensen in bijna het zelfde (zinkende) schuitje als ik zitten. Ongelofelijk..... :shock:

Dus Ziggo Webteam Jelle, deze link hoef je niet meer te plaatsen op dit forum, het invullen heeft 0,0 effect, Ziggo doet hier niks mee!!!!!!!!




Ziggo Webteam Jelle schreef:Beste Frankie66,

Uit uw bericht maak ik op dat u tot op heden betaalt voor uw oude adres. Wij willen u graag helpen met dit probleem. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw probleem kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Jelle

stef44
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 dec 2008 19:24

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door stef44 »

:lol: bedankt forumposters voor de raad , heb vandaag een telefoontje gehad van het klachtenteam daar ik door de retoubetaling van de eerste afschrijving ontvangen heb en dus nu een vordering op ziggo heb en hun dat duidelijk gemaakt via mail.

De zaak lijkt nu na een jaar eindelijk opgelost en in der minne geschikt te worden, heb de volgende toezeggingen gehad :
1) De nog altijd aanwezige claim van Ziggo via de LAVG wordt stopgezet.
2) Er wordt mij 150 euro schadevergoeding betaald dit zal op mijn rekening terug te vinden zijn in week 48.
Hopelijk vergeten ze de schriftelijke bevestiging niet.

Ik ben heel blij dat deze zaak opgelost is en mij een redelijke schadevergeoding betaald wordt, het was ook van de zotte.

Ik wacht dus nu even af of het daadwerkelijk allemaal geregeld is.
Daarover bericht ik als het zover is.

Stef44 :lol:

stef44
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 dec 2008 19:24

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door stef44 »

:D Alles schijnt geregeld te zijn ,schadevergoeding ontvangen en ook nog even gebeld met de LAVG (incassobureau) en ook daar was het opgelost en er was geen vordering meer namens Ziggo waarvan nog een schriftelijke bevestiging gestuurd zal worden.

Ik ben blij dat dit eindelijk voorbij is, geeft weer rust, ik ben al zo'n zenuwlijer.

Bij deze Posting wil ik ook het trosradarteam bedanken voor het mogen plaatsen van mijn case hier en de terugkerende aandacht op de tv m.b.t. klachten en Ziggo, ga zo door . En een welgemeend BEDANKT.
Heb zeker het gevoel dat ik bij jullie serieus genomen ben.

Oh mijn god wat ben ik blij, en dankbaar
:lol: :!:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je moet dit soort kwesties nooit telefonisch "oplossen". Aan telefonische toezeggingen van Ziggo en/of het incassobureau heb je helemaal niets. Je loopt nu grote kans dat je toch weer gezeik met deze bedrijven krijgt. En waar is je bewijs over gemaakte afspraken dan? Precies: nergens. Doe alles PER E-MAIL. Dan heb je zwart op wit bewijs in handen zodra je tegen Ziggo een geschil aanspant via www.sgc.nl

NightStone
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 jul 2006 01:27

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door NightStone »

Dit is mijn verhaal wat betreft de rovers actie van Ziggo.

Sinds medio oktober j.l. zijn we van ziggo overgestapt op de glasvezel. De opzegging hebben we begin oktober j.l. aan Ziggo doorgegeven. Dat hield in dat we nog 1 factuur van hen zouden krijgen, deze hebben we handmatig overgemaakt. Nog geen 2 dagen na de overmaking is er nog eens €138 en een beetje door Ziggo automatisch van onze rekening afgeschreven. We zagen direct deze fout en gelijk gebeld. Met verschillende omwegen werd de fout erkend, waarbij we een toezegging kregen dat (na het verrekenen van de telefoonkosten wat nog open stond) er iets van €74 op 19 november (vandaag dus) teruggestort zou worden. Tot nu toe hebben we niks ontvangen, dus bellen geblazen. Nu wordt er gezegd "Ja maar, dat bedrag is verrekend met het volgende factuur" Maar we ontvangen geen volgende facturen meer van ze wegens de overstap. De reactie van hen werd bijgesteld "Oh, dan gaan we over op verzoek van uitbetaling en dat kan tot eind december duren" Wel verdomme, als wij te laat zijn betalen dan krijgen we direct een incassoburo op ons dak en zij kunnen dit soort actie's wel veroorloven? Kortom, Ziggo is zo laks als dikke stront en nu weet ik ook hoe de top aan hun bonussen komt.

antoinetteb41
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 mar 2008 20:19

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door antoinetteb41 »

Ik heb onlangs de klantenservice gebeld over een klein foutje in het rekeningnummer , 2 dagen later netjes een bevestiging per post over de wiziging,
zelf heb ik het idee dat het langzamerhand allemaal wel goed komt.

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

Ik denk dat die gasten van ziggo oplichters zijn

bavarian
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 apr 2010 19:07

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door bavarian »

Ziggo is toch een dochteronderneming van KPN ?

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: ziggo steelt geld

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

Schandalig hoe die gasten van ziggo met hun klanten omspringen. Ik ben het met willemien hierboven eens dat hun manier van bedrijfsvoering op oplichting lijkt.

Gesloten