LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo Blokstoringen?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Ne0Que
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 sep 2009 12:50

Ziggo Blokstoringen?

Ongelezen bericht door Ne0Que »

Ik heb sinds ik die nieuwe Docsis 3.0 modem structureel 's avonds tussen 18u en 02u 's nachts uitval. Soms zelfs zo erg dat als de modem na enkele minuten weer online gaat direct weer offline knalt en reset.

Ik heb in de afgelopen 2 weken 5 keer gebeld met de helpdesk van Ziggo, en alle vijf keren kreeg ik te horen dat er een 'storing' in mijn wijk was. De laatste 2 keren vroeg ik 'wat voor storing'.. en toen had die jongeman het over een 'blok'storing in mijn wijk (Borger).

Maar ik geloof daar helemaal niets van. Ik vroeg wat ze eraan gingen doen want dit kan zo niet. Ik kan niet eens fatsoenlijk bellen met mensen omdat mijn verbinding er gewoon uit knalt om de 5 minuten. "Er zijn voor morgen monteurs ingepland in uw wijkcentrale".. kreeg ik toen, maarja dat is al de tweede keer dat ik dat hoor, en ik merk nog helemaal niets.

Dat wás dus afgelopen dinsdag, inmiddels is het donderdag en blijft het probleem zich voordoen. En dat allemaal sinds die nieuwe modem.

Verder ben ik het ook wel een beetje beu dat ik ELKE keer als ik ZIGGO bel, dat ik dat flutbandje te horen krijg dat de wachttijden langer zijn dan dat ik van ze gewend ben.. Dat is al meer dan een jaar zo! Wat is 'gewend zijn' dan? Wat een slechte rotzooi zeg. Als hun wachttijden structureel langer zijn dan 'normaal'.. zou je dan , als manager daar, niet eens na gaan denken over een uitbreiding? Na een jaar!!?

Wat is dit voor rotzooi!

stofzuigertje

Re: Ziggo Blokstoringen?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vraag Uw geld terug wegens wanprestatie en zoek een andere aanbieder.

Als meerdere bewoners in uw buurt dit doen zullen ze eerder deze groep helpen dan U alleen.
Dus zorg voor een grote groep klagers en via plaatselijk krant is dit makkelijker dan hier.

Omdat het al 1 jaar duurde en bekend is zou ik tenminste 3 maanden gratis eisen.
Als ze vele klanten verliezen die elders van harte welkom zijn zullen ze niet leuk vinden en ze houden niet van de media....

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Ziggo Blokstoringen?

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste Ne0Que,

Uit uw bericht begrijp ik dat u problemen heeft met uw internetverbinding. Graag helpen wij u met een oplossing voor dit probleem. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Jelle

Gesloten