LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN misleid met: na 1 minuut per seconde afrekenen. dus niet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bulentpolat
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2009 17:32

KPN misleid met: na 1 minuut per seconde afrekenen. dus niet

Ongelezen bericht door bulentpolat »

Ik heb bij KPN een flex simonly abonnement. ze adverteren dat na 1 minuut er per seconde wordt afgerekend. Dit is niet het geval. Dit geven ze nu toe. Hierdoor maak ik veel meer kosten dan normaal het geval zou zijn.
ik wil onder mijn contract komen (met nummerbehoud) echter weigeren ze dit. ze bieden 2 maanden gratis bellen aan maar desondanks is dit onvoldoende.

Wat kan ik doen? wie heeft er meer problemen mee? controleer je rekening en je ziet dat de kpn haar klanten misleid.

stofzuigertje

Re: KPN misleid met: na 1 minuut per seconde afrekenen. dus niet

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als in de reclame na 1 minuut per seconde betalen staat heeft U hier recht op, en als aangepast mag U wegens deze regel het Ontbinden, dus niet opzeggen want dan moet het contract afgemaakt worden.

Vergeet het start tarief niet wat sommige mensen vaak vergeten.
Dus lees de voorwaarden die je bij afsluiten kreeg en als ze iets hebben aangepast of verkeerde info gaven in folder mag je ONTBINDEN.

Uw nummer moeten ze dan wel vrijgeven binnen redelijke termijn want het is hun fout en via de OPTA kunt U eventueel een klacht indienen wegens machtsmisbruik.

haarts
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 sep 2009 17:09

Re: KPN misleid met: na 1 minuut per seconde afrekenen. dus niet

Ongelezen bericht door haarts »

Het is inderdaad van belang om te weten wanneer je het abonnement hebt afgesloten. Per 1 juli heeft KPN veel van haar abonnementen veranderd en ik geloof dat daar de switch van betalen per seconde naar betalen per minuut heeft plaats gevonden. Een vergelijking: https://www.delaagsterekening.nl/info/vergelijk_kpn

Als je daar dus voor hebt gezeten en je abonnement is stilzwijgend omgezet sta je in je recht om te ontbinden.

Gesloten