LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] casema ziggo bosincasso en nu ook DAS

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
frankie66
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 aug 2009 19:27

casema ziggo bosincasso en nu ook DAS

Ongelezen bericht door frankie66 »

Onderstaand een brief die ik vandaag gemaild heb naar ziggo en bos.
Wij werden afgesloten van alle signalen, dus tv internet en telefoon, kun je je dat voorstellen anno 2006, met 3 kinderen net ander werk waarbij internet noodzakelijk was.

Gelijk maar gebeld, met een mobiel naar het service nummer, bij ons is niets bekend hoor, moet ik navragen bij een andere afdeling kregen we te horen.

Enfin, zo ging het maar door, niet enkele dagen maar geruime tijd.

Uiteindelijk hebben wij per aangetekende brief laten weten accoord te gaan met de door hun gedane onterechte afsluitng en het contract als ontbonden te beschouwen.
Op het moment dat hun dit anders zouden zien, wij het contract ook als ontbonden zouden beschouwen omdat hun de leveringsplicht niet nakomen.
Voor alle duidelijkheid, alle fakturen waren betaald.

Na vele contacten met casema waar je niets wijzer van werd, kregen we de incasso van interim justitia, ik moet eerlijk zeggen ze hebben mijn verhaal gelezen en hebben de incasso gelijk teruggegeven aan casema.

Nu naar 2 jaar krijgen we de firma bos via de post over de vloer, mijn god wat een beleving is dit.
Van lezen hebben ze mijns inziens nog nooit gehoord als je antwoord geeft op hun brieven krijg je het standaard dreigbriefje terug.

Ik vind het geen reclame voor een bedrijf als DAS rechtsbijstands verzekeringen om eigenaar te zijn van bos incasso.

Als bedrijven als bos hun werk gewoon doen, heb je geen rechtsbijstands verzekering nodig, dus eigenlijk wel weer begrijpelijk want dan verkoopt das geen verzekeringen meer, dus bang maken jan met de pet zullen ze beide wel denken.

Onderstaand de brief, ik zal de uitspraak ter zijner tijd hier vermelden, sorry voor het lange verhaal, maar wees gerust ik heb een dossier van 1,5 centimeter dus dit is maar een tipje van de sluier.



Beste lezers, 12-08-09/034

In antwoord op uw brief van 29 juli 2009 verbaast het ons te moeten vernemen dat u schrijft " U blijft verwijzen naar zaken die wij reeds voor u hebben uitgezocht".

Heel apart daar u enkel een kopie stuurt van de onterechte vordering van casema aan ondergetekende, m.a.w. is er iets uitgezocht door u ??? nee helaas.

Had u dit wel gedaan dan had u een antwoord gegeven, of excuses gemaakt voor hetgeen wat er is veroorzaakt door casema.

Wij stellen enige correspondentie van uw zijde niet meer op prijs, daar het een zinloos gebeuren is van uw zijde, de enige toegevoegde waarde die u richting ziggo bied is het bestoken van ontevreden klanten met onterechte vorderingen. En dat dan op een dwingende manier, al eens gekeken op het forum van trosradar hoe vaak casema / ziggo / bos vernoemd zijn ? ( binnenkort komt hier dus ook DAS bij met alle vraagtekens en belangenverstrengelingen. Bij hun een rechtsbijstandsverzekering afsluiten om tegen bedrijven als casema / ziggo / bos ( onderdeel van DAS ? ) te procederen.



Voor alle gedane correspondentie zijn ondertussen behoorlijke kosten gemaakt, uiteraard zullen wij deze verhalen op de eiser in de rechtprocedure zoals door u aangekondigd, en welke wij vol vertrouwen tegemoet zien.
Wij vragen al om deze procedure vanaf 09 februari 2009 dus gelieve deze nu in gang te zetten, daar de vorderingen gedateerd zijn vanaf tweede helft 2006 wordt dit wel eens tijd vind u niet ???

Met vriendelijke groet,
Frank van den heuvel

Ps. deze brief wordt geplaatst op de site van trosradar.[/b]

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: casema ziggo bosincasso en nu ook DAS

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste Frankie66,

Uit uw bericht begrijp ik dat u nog geconfronteerd wordt met rekeningen uit 2006. Ook geeft u aan al diverse correspondentie te hebben gehad met bos incasso, maar dat uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost. Als u ons webformulier invult, zoeken we uit of we iets voor u kunnen betekenen en nemen we contact met u op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Jelle

frankie66
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 aug 2009 19:27

Re: casema ziggo bosincasso en nu ook DAS

Ongelezen bericht door frankie66 »

Beste Jelle,

Zoals gemeld loopt dit voorval al vanaf 2006, het bevreemd mij dan nu ook om van u te moeten vernemen dat ik een formulier in moet vullen.
Beter is om van uw zijde het dossier erbij te halen, nogmaals dit is ondertussen bij ons 1,5 centimeter dik, en ik weiger om dit in zijn geheel over te tikken in een contact formulier.
Copieren is op dit moment ook geen optie, ik zal dit in de toekomst nog 1 maal in 2-voud doen voor de rechtbank, de kosten zijn dan tenminste te verhalen op de eiser.

De tijd van over en weer tussen ondergetekende casema / ziggo / bos is ondertussen wel voorbij, we worden er ondertussen moedeloos van.
U moet begrijpen dat dit vanaf 2006 loopt, als u nu aan mij vraagt om een klachten formulier in te vullen zodat u dan pas iets uit kunt gaan zoeken kan ik u gerust stellen, dit soort formulieren hebben wij in het verleden ingevuld, opgeslagen en uitgeprint ( zitten alle in ons dossier ). De antwoorden die we hierop gekregen hebben, zijn zeer matig te noemen, ik zal het netjes houden, maar de tranen springen in je ogen van het lachen of huilen al naar gelang de gemoeds toestand ( ook deze antwoorden van u bekomen op de contactformulieren alle opgeslagen en voor de zekerheid uitgeprint.

Nee beste Jelle, beter is het nu om het gerechtelijke van ziggo / bos af te wachten, dan is er een uitspraak waarna dit gebeuren definitief afgesloten kan worden.

Met vriendelijke groet,
Frank van den Heuvel

frankie66
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 aug 2009 19:27

Re: casema ziggo bosincasso en nu ook DAS

Ongelezen bericht door frankie66 »

We hebben de bijgevoegde brief ontvangen, is dit nog door iemand te volgen ??
Bijlagen
ziggo.jpg
ziggo.jpg (132.98 KiB) 1628 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

frankie66
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 aug 2009 19:27

Re: casema ziggo bosincasso en nu ook DAS

Ongelezen bericht door frankie66 »

Vogels,
Bedankt voor je reactie, maar er loopt vanaf 2006 een incasso procedure.

Je mag toch verwachten dat er bij ziggo een :idea: gaat branden dat hier iets niet klopt :oops:

Eerst sluiten ze ons zomaar af, en nu vernemen dat we signaal van hun ontvangen, en bij gratie gods hoeven we over de afgelopen periode niets te betalen :?:

Heeft iemand de kennis hoe ik de signalen als ongewenst terug kan sturen :twisted: ?

Reeds geruime tijd zijn we voorzien van telefoon,tv en internet resp. bij hetnet kpn en canal-digital en met alle 3 gelukkig geen probleem, dus de signalen van Ziggo mogen ze behouden.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: casema ziggo bosincasso en nu ook DAS

Ongelezen bericht door jlthkoch »

vogels schreef:
We hebben de bijgevoegde brief ontvangen, is dit nog door iemand te volgen ??
Ja hoor, er wordt blijkbaar nog steeds een signaal doorgegeven. Of je dat nu wel of niet gebruikt, doet er niet toe.
Mijn moeder kreeg een paar dagen geleden precies dezelfde brief. Kennelijk zijn ze weer aan het vissen naar extra inkomsten daar bij Ziggo....
Toch wel vreemd: Zeg je bijna een jaar geleden alles bij Ziggo op om naar een andere provider te gaan. Komen ze nu opeens met zo'n brief.
Ja, waarom zeg je dan op en zit je nu bij een andere provider?

Misschien is het handig als mensen opzeggen dat ze gewoon het signaal eraf halen?

Frankie, ik denk dat het ook bij jou zo is dat ze internet (en/of telefonie) in 2006 wel (onterecht) hebben afgesloten, maar dat ze het kabelsignaal (tv en radio) gewoon zijn blijven doorgeven. Nu willen ze weer dat je klant wordt, want nergens in hun systeem staat de betalingsachterstand (die je dus ook niet hebt) of van de voorgaande problemen.

Zegt toch wel weer iets over de volledigheid van de administratie die Ziggo er op na houdt......

Intrum en Bos hoef je niet serieus te nemen, die proberen alles te incasseren (terecht of onterecht boeit niet) dus als je weet dat je in je recht staat (en dat sta je zo te zien) dan zou ik er verder niet op reageren. Hoor je nooit meer iets van, hooguit nog wat gedreig.

frankie66
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 aug 2009 19:27

Re: casema ziggo bosincasso en nu ook DAS

Ongelezen bericht door frankie66 »

Extra toevoeging uit topic van stef44

Re: ziggo steelt geld
aan: Steff

Succes, en hou vol wij doen dit al vanaf 2006, zelfs op onze eis om het zaakje voor de rechter te laten komen gaan ze niet in dus zorg dat je alles op papier heb, en ga niet bellen. Mailen met leesbevestiging is de goedkoopste manier om te communiceren met het incasso buro.

Nogmaals succes en welkom bij de ziggo-club


18 sep 2009 09:06

Ziggo Webteam Jelle

Geregistreerd op: 13 jul 2009 14:25
Berichten: 37
Re: ziggo steelt geld
Beste Frankie66,

Uit uw bericht maak ik op dat u tot op heden betaalt voor uw oude adres. Wij willen u graag helpen met dit probleem. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw probleem kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Jelle


18 sep 2009 15:20

frankie66

Geregistreerd op: 03 aug 2009 19:27
Berichten: 8
Re: ziggo steelt geld
Beste Jelle,

Het is niet zo dat ik een probleem heb maar u heeft een probleem, zie viewtopic.php?f=92&t=73448

En misschien is het u ontgaan maar deze topic is geopend door stef44 beter is het om deze persoon een antwoord te geven want in oplossingen denken is niet uw sterkste punt.

Gr.
Frankie


20 sep 2009 09:47

frankie66

Geregistreerd op: 03 aug 2009 19:27
Berichten: 8
Re: ziggo steelt geld
Toch ten laatste malen het formulier maar ingevuld vreemd dat je moet kiezen uit telefoon, internet, of televisie bij ons was alles afgesloten maar die optie is dus niet voorkomend bij het klachten formulier .

Onderstaand het antwoord na versturen van het formulier, hoop wel dat ze hun antwoord schriftelijk doen

Bedankt voor het opsturen van je vraag of klacht. Je stelt ons daarmee in de gelegenheid om onze diensten weer te verbeteren. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen met het antwoord op je vraag of klacht.

frankie66
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 aug 2009 19:27

Re: casema ziggo bosincasso en nu ook DAS

Ongelezen bericht door frankie66 »

Jawel, de bevestiging per mail is binnen ( hoewel automatisch ok, maar het bewijs van ontvangst is er :wink: ) gelijk maar weer opslaan, uitprinten en ons dossier in.
( en dat is dik man :lol: )

, wordt vervolgd :mrgreen:


Geachte heer/mevrouw,


Bedankt voor uw bericht. U krijgt van ons zo snel mogelijk een reactie.


Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V.

TIP! Regel uw zaken bij Ziggo online!

Log in op Mijn Ziggo en bekijk uw facturen en betalingen wanneer het u uitkomt. Met een druk op de knop heeft u een handig overzicht. Dus geen gezoek meer in uw bankafschriften. Ook kunt u online uw contactgegevens wijzigen. Ga naar http://www.ziggo.nl voor informatie over registratie en inloggen.

frankie66
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 aug 2009 19:27

Re: casema ziggo bosincasso en nu ook DAS

Ongelezen bericht door frankie66 »

Donderdag 24 september werd ik gebeld door " webteam jelle" Ik zal het hele verhaal besparen maar de conclusie was dat er in het verleden een fout gemaakt was door Casema :!:

De bevestiging via bos-incasso heb ik afgelopen vrijdag ontvangen, zie bijlage.

Jammer dat het woordje excusses ontbreekt :cry:

ben toch benieuwd of er een compensatie komt voor de door ons gemaakte kosten, of minstens een bloemetje :roll:
Bijlagen
ziggo 2.jpg
ziggo 2.jpg (131.01 KiB) 1320 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

stef44
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 dec 2008 19:24

Re: casema ziggo bosincasso en nu ook DAS

Ongelezen bericht door stef44 »

frankie66 gefeliciteerd nou de kosten verhaald zien te krijgen , bij mij gaat de soap nog effe verder lol :lol:

Gesloten