Wat je precies gedronken of gerookt hebt voor je dit l*lverhaal hier neerzette weet ik niet maar echt lekker ben je er niet van geworden. Wat een ongeloofwaardige onzin!!JohnConsemulder schreef:Dag allen, ik zie dat een enkeling van jullie geïnteresseerd is in mij (of zelfs mijn geestesgesteldheid) Ik kan jullie kort mededelen dat ik inderdaad afgestudeerd neuropsycholoog ben en zojuist een nieuw artikel heb geschreven dat inderdaad aantoont dat we in principe drugs, medicijnen of vaccinaties kunnen vervangen door genezing op basis van bio-energetische principes. In dat artikel staan ook de studies die aantonen dat bio-energetische informatieoverdracht werkt en fundamenteel is. Insuline, morfine, allergieën, feitelijk alle biochemische acties in het lichaam worden aangestuurd door bio-akoestische, bio-elektromagnetische en elektra-genetische principes op basis van vibratie en energetische processen. Dit houdt in (zoals wetenschappelijk aangetoond) dat je 'echte' werkzame stoffen (bijv. morfine, maar ook colloïdaal zilver bijvoorbeeld) kunt vervangen door de 'uitstraling' of elektromagnetische emissies van die stoffen! Kortom: de 'blauwdruk' van die stof die bio-energetisch werkt (aantoonbaar via Raman laser of MRI scans) waarbij de fysieke stof niet eens aanwezig hoeft te zijn, laat staan fysiek contact hoeft te maken met het lichaam of de patiënt. Zoals jullie mogelijk begrijpen betekent dit dat we niet meer drugs hoeven te produceren voor elke ziekte en elke patiënt, maar digitaal de 'frequentie signatuur' van die werkzame stoffen kunnen gebruiken om te genezen. Dit is effectiever, specifieker, minder kans op 'bijwerkingen', 'afhankelijkheid', kosteneffectief, milieuvriendelijker en levert geen transport of distributieproblemen meer. Is zoiets mogelijk? Zie mijn artikel en de studies en het antwoord is ja... De wereld van biochemische aktie is een bio-energetische wereld van frequenties, interferentiepatronen en staande golven van energie. Ware cellulaire communicatie en regulatie is bio-fysisch, niet alleen bio-chemisch! Het 'simpele' feit dat het aanbieden van de elektromagnetische emissies van een 'nagebootste' morfine (zonder de drug te gebruiken dus) dezelfde reactie geeft als de 'echte' stof (wat is echt, de stof geeft meer 'bijwerkingen' en kost ons torenhoge ziektekostenpremies)...en zelfs te blokken is met de 'echte' blokker naloxone...houdt in dat we drugs en medicijnen niet meer nodig hebben, hooguit als 'orgineel' om vervolgens te kopiëren, verzenden (en 'gratis' distribueren!) en steeds weer gebruiken op basis van de frequentie emissies die alle biochemische acties en fysiologische processen in het lichaam aansturen!!! Dat wil dus niet zeggen dat we geen drugs meer hoeven te gebruiken (of dat operaties en medicijnen niet nodig zijn bij ziekten), maar wel dat we bio-energetisch kunnen genezen. Het bewijs is er, nu nog de welwillendheid van de industrie om hier aan mee te werken.
Ja ja, en ik ben Elvis Presley.Ik kan jullie kort mededelen dat ik inderdaad afgestudeerd neuropsycholoog ben