LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eco-premie Samsung
Eco-premie Samsung
Heb in juli een samsung led tv gekocht met een bonus premie van 300€.
Deze premie zou binnen 3 weken gestort worden op je giro-bankrekening.
Nu ben ik al weken aan het mailen wanneer het gestort wordt, maar krijg steeds het zelfde antwoord. Het staat bij de bank voor uitbetaling. Het is nu bijna oktober en heb nog steeds niets ontvangen. Zijn er meer mensen die deze premie nog niet hebben ontvangen? telefonisch kan je niet reageren alleen maar via mail.
Deze premie zou binnen 3 weken gestort worden op je giro-bankrekening.
Nu ben ik al weken aan het mailen wanneer het gestort wordt, maar krijg steeds het zelfde antwoord. Het staat bij de bank voor uitbetaling. Het is nu bijna oktober en heb nog steeds niets ontvangen. Zijn er meer mensen die deze premie nog niet hebben ontvangen? telefonisch kan je niet reageren alleen maar via mail.
Re: Eco-premie Samsung
Wie moet betalen?
Samsung, winkel of reclame bureau?
Soms verkopen ze iets en de geld terug actie loopt dan via ander bureau en soms heeft het merk er niets mee te maken.
Samsung, winkel of reclame bureau?
Soms verkopen ze iets en de geld terug actie loopt dan via ander bureau en soms heeft het merk er niets mee te maken.
Dat maakt niet uit, de actie wordt gegeven door Samsung bij een koop van één van hun producten staat ook op hun site.
Dus wie de betaling regelt is mij een zorg, als de actie zegt binnen 3 weken krijg je het geld op je rekening gestort, maar het duurt nu al 8 weken horen ze dit toch ook op hun site te zetten of de mensen via email op de hoogte te stellen.
Ik heb geen zaken gedaan met een reclamebureau ofzo maar met Samsung
Dus wie de betaling regelt is mij een zorg, als de actie zegt binnen 3 weken krijg je het geld op je rekening gestort, maar het duurt nu al 8 weken horen ze dit toch ook op hun site te zetten of de mensen via email op de hoogte te stellen.
Oh, heb je zaken gedaan met samsung? Dus je bent naar de Samsung superstore geweest om daar een samsung tv te kopen?kees 9 schreef:Dat maakt niet uit, de actie wordt gegeven door Samsung bij een koop van één van hun producten staat ook op hun site.
Volgens mij ben je gewoon naar een tussenpersoon geweest, net zoals iedereen. Samsung doet geen verkoop aan particulieren.
Maar als jij van mening bent dat het wel zo is, dan ben je goed bezig! Je kunt blijven mailen maar je zou natuurlijk ook eens kunnen bellen met de aanbieder van deze actie om te kijken of ze je zo iets meer kunnen vertellen. Zelfs jij moet nu toch weten dat er gewoon een standaardmailtje de deur uitgaat.
Hij is gekocht in de winkel met een formulier die terug gestuurd moet worden naar Samsung. De aanbieder is dus Samsung stond ook in grote letters op hun website.D2Freak30 schreef:Oh, heb je zaken gedaan met samsung? Dus je bent naar de Samsung superstore geweest om daar een samsung tv te kopen?kees 9 schreef:Dat maakt niet uit, de actie wordt gegeven door Samsung bij een koop van één van hun producten staat ook op hun site.
Volgens mij ben je gewoon naar een tussenpersoon geweest, net zoals iedereen. Samsung doet geen verkoop aan particulieren.
Maar als jij van mening bent dat het wel zo is, dan ben je goed bezig! Je kunt blijven mailen maar je zou natuurlijk ook eens kunnen bellen met de aanbieder van deze actie om te kijken of ze je zo iets meer kunnen vertellen. Zelfs jij moet nu toch weten dat er gewoon een standaardmailtje de deur uitgaat.
En de betreffende winkel heeft ook contact gehad met samsung en komt ook niet verder. En alleen Samsung had deze actie. Dus even goed lezen voor je reageer.
en dat bedrijven een standaard mailtje eruit sturen en niets nakijken is in mijn ogen te erg voor woorden, ze lokken je ergens mee en daarna is de kous af.
Ik heb het hier neer gezet om te kijken of meer mensen hun geld nog niet hadden ontvangen. En goed bedoelt advies is welkom, maar zo neerbuigend reageren is nergens voor nodig.
http://www.samsung.com/nl/support/main/contactcenter.dokees 9 schreef: Hij is gekocht in de winkel met een formulier die terug gestuurd moet worden naar Samsung. De aanbieder is dus Samsung stond ook in grote letters op hun website.
En de betreffende winkel heeft ook contact gehad met samsung en komt ook niet verder. En alleen Samsung had deze actie. Dus even goed lezen voor je reageer.
en dat bedrijven een standaard mailtje eruit sturen en niets nakijken is in mijn ogen te erg voor woorden, ze lokken je ergens mee en daarna is de kous af.
Ik heb het hier neer gezet om te kijken of meer mensen hun geld nog niet hadden ontvangen. En goed bedoelt advies is welkom, maar zo neerbuigend reageren is nergens voor nodig.
Hier staat toch echt een telefoonnummer waar je naartoe kunt bellen.
De dikgedrukte info is nieuw, die had ik niet af kunnen leiden uit je 2 summiere posts hierboven, hoe goedi k ze ook heb gelezen.
Verder nog even een klein detail, in de eco premie folder (http://www.fvdshop.be/documenten/ledcashback.pdf) staat duidelijk:
• Deze consumentenactie is alleen geldig voor aankopen van 15 mei 2009 tot en met 30 juni 2009 (factuurdatum).
Aangezien je zelf aangeeft dat jij je tv hebt gekocht in juli heb je in principe helemaal geen recht op een cashback.
Ook staat er:
• Het retourbedrag wordt binnen 5 werkdagen na ontvangst coupon overgemaakt naar het opgegeven rekeningnummer van een in de EU gevestigde bank.
Dus ik weet niet hoe jij aan 3 weken komt. Heb je het zelf wel goed gelezen?
Als laatste nog even dit:
• Vragen, reclameren en opmerkingen over deze actie kunt u uitsluitend schriftelijk doen aan Samsung LED-TV actie, Postbus 10020,
1070 Anderlecht Vaillance tot uiterlijk 31 juli 2009. Na deze datum zullen vragen, reclamaties en opmerkingen over deze actie niet meer
in behandeling worden genomen.
Misschien verklaart dit waarom je geen antwoord krijgt.
D2Freak30 schreef:kees 9 schreef: Hij is gekocht in de winkel met een formulier die terug gestuurd moet worden naar Samsung. De aanbieder is dus Samsung stond ook in grote letters op hun website.
http://www.samsung.com/nl/support/main/contactcenter.do
Hier staat toch echt een telefoonnummer waar je naartoe kunt bellen.
De dikgedrukte info is nieuw, die had ik niet af kunnen leiden uit je 2 summiere posts hierboven, hoe goedi k ze ook heb gelezen.
Verder nog even een klein detail, in de eco premie folder (http://www.fvdshop.be/documenten/ledcashback.pdf) staat duidelijk:
• Deze consumentenactie is alleen geldig voor aankopen van 15 mei 2009 tot en met 30 juni 2009 (factuurdatum).
Aangezien je zelf aangeeft dat jij je tv hebt gekocht in juli heb je in principe helemaal geen recht op een cashback.
Ook staat er:
• Het retourbedrag wordt binnen 5 werkdagen na ontvangst coupon overgemaakt naar het opgegeven rekeningnummer van een in de EU gevestigde bank.
Dus ik weet niet hoe jij aan 3 weken komt. Heb je het zelf wel goed gelezen?
Als laatste nog even dit:
• Vragen, reclameren en opmerkingen over deze actie kunt u uitsluitend schriftelijk doen aan Samsung LED-TV actie, Postbus 10020,
1070 Anderlecht Vaillance tot uiterlijk 31 juli 2009. Na deze datum zullen vragen, reclamaties en opmerkingen over deze actie niet meer
in behandeling worden genomen.
Misschien verklaart dit waarom je geen antwoord krijgt.
Al deze gegevens zijn bij mij bekend. De actie werd verlengd door samsung naar 31 juli. De 3 weken stond op het formulier dat ik moest invullen en op de website is nu weg. en ze hebben een speciaal emailadres hiervoor in het leven geroepen waar je met vragen terecht kan. Helaas schrijven die steeds hetzelfde. Het telefoonnummer van de helpdesk is alleen te bereiken voor klachten over producten en niet over deze actie. Kortom als consument moet je maar gewoon weer afwachten, als het 25€ gaat, maar het gaat om 300€.
Ik vind de hoogte van het bedrag niet van toepassing, bij ontvangst zou dit gewoon binnen 5 dagen uitgekeerd moeten worden. Heb je wel een ontvangstbevestiging gekregen van je opgestuurde formulier? Of heeft Samsung bevestigd dat ze het formulier in goede orde hebben ontvangen? Anders zie ik het somber voor je in, de voorwaarden zijn daar heel strikt in helaas.kees 9 schreef:Al deze gegevens zijn bij mij bekend. De actie werd verlengd door samsung naar 31 juli. De 3 weken stond op het formulier dat ik moest invullen en op de website is nu weg. en ze hebben een speciaal emailadres hiervoor in het leven geroepen waar je met vragen terecht kan. Helaas schrijven die steeds hetzelfde. Het telefoonnummer van de helpdesk is alleen te bereiken voor klachten over producten en niet over deze actie. Kortom als consument moet je maar gewoon weer afwachten, als het 25€ gaat, maar het gaat om 300€.
Aangetekend verzondenD2Freak30 schreef:Ik vind de hoogte van het bedrag niet van toepassing, bij ontvangst zou dit gewoon binnen 5 dagen uitgekeerd moeten worden. Heb je wel een ontvangstbevestiging gekregen van je opgestuurde formulier? Of heeft Samsung bevestigd dat ze het formulier in goede orde hebben ontvangen? Anders zie ik het somber voor je in, de voorwaarden zijn daar heel strikt in helaas.kees 9 schreef:Al deze gegevens zijn bij mij bekend. De actie werd verlengd door samsung naar 31 juli. De 3 weken stond op het formulier dat ik moest invullen en op de website is nu weg. en ze hebben een speciaal emailadres hiervoor in het leven geroepen waar je met vragen terecht kan. Helaas schrijven die steeds hetzelfde. Het telefoonnummer van de helpdesk is alleen te bereiken voor klachten over producten en niet over deze actie. Kortom als consument moet je maar gewoon weer afwachten, als het 25€ gaat, maar het gaat om 300€.
Maandag 21 september eindelijk na 8 weken is het geld ontvangen.