LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door; Freetrade/ Worldtradeonline24/ D-skin europe

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
pascal-75

Opgelicht door; Freetrade/ Worldtradeonline24/ D-skin europe

Ongelezen bericht door pascal-75 »

Ik heb een Apple iPhone 3GS besteld bij Freetrade.
Voordat ik ook maar iets betaalde wilde ik weten of het wel om een betrouwbaar bedrijf ging. Hiervoor heb ik contact gehad met het bedrijf dat het keurmerk verleende (Q-shop). Die wisten mij te vertellen dat het om een bedrijf ging dat dankzij de crisis met niet afgenomen producten bleef zitten, en dit verkocht middels een webwinkel.

Ik heb de order direct via iDEAL betaald, dus de betaling zouden ze gelijk binnen hebben. Ik heb op de betaalbevestiging na niets gehoord, dus na een week maar gebeld. Er zou iets mis gegaan zijn bij het verzenden en kreeg te horen dat mijn telefoon een dag later zou worden geleverd.

Na een week maar eens een e-mail gestuurd en gevraagd waar mijn order bleef, waarna ik de volgende dag een update kreeg dat het verzendbedrijf fouten had gemaakt en nog veel meer. Mijn telefoon zou binnen drie dagen in huis moeten zijn.

Je raad het al na drie dagen niets, dus heb ik middels een e-mail laten weten de order te annuleren. Hierop kreeg ik ook geen gehoor.

Op de site stond dat bij annulering het geld binnen 5 dagen wordt teruggeboekt dus na 5 dagen gebeld waar mijn geld bleef. Hierbij werd gezegd dat ik een e-mail gehad moet hebben waarin staat dat ik het geld terug zal krijgen.

Tot op heden nog niets van terugbetaling gezien dus ga ik rechterlijke stappen ondernemen bij dit (deze) bedrijf(en).

Dus geen zaken mee doen met dit bedrijf of persoon
Freetrade
D-skineurope
Worldtradeonline24.com
Technologie advies D-skineurope bv
Directeur Hendrik Mulder

jor

Re: Opgelicht door; Freetrade/ Worldtradeonline24/ D-skin europe

Ongelezen bericht door jor »

Wat was de prijs voor deze iPhone 3GS?
Ik heb een Apple iPhone 3GS besteld bij Freetrade.
Voordat ik ook maar iets betaalde wilde ik weten of het wel om een betrouwbaar bedrijf ging. Hiervoor heb ik contact gehad met het bedrijf dat het keurmerk verleende (Q-shop). Die wisten mij te vertellen dat het om een bedrijf ging dat dankzij de crisis met niet afgenomen producten bleef zitten,
Een bedrijf dat niet afgenomen producten ( in dit geval dus een iPhone 3GS waar wereldwijd vraag naar is ) verkoopt! Niet erg geloofwaardig in dit geval.

*MIJ*

Re: Opgelicht door; Freetrade/ Worldtradeonline24/ D-skin europe

Ongelezen bericht door *MIJ* »

Hallo Pascal,
ik heb ook een bestelling geplaatst bij freetrade,alleen ging het bij mij om een Wii Motion Plus.
Het gaat om een bedrag van 20 euro en ook ik ben er in getrapt.
Eerst netjes meteen mail terug,inderdaad waarin staat dat er iets fout is gegaan met verzenden.
Naderhand een verhaal dat zijn personeel niet deugd vanwege fraude en diefstal en ik maar geduldig wachten.
Was trouwens in waardeloos nederlands geschreven,maar er zat ook een nette bijlage bij.
Maar tot op heden hoor ik niets meer,betaling heb ik op 26 augustus gedaan,zelf terug boeken gaat vast niet meer lukken(ga ik wel proberen)
De Freetrade-webwinkel bestaat niet meer en de worldtradeonline24 site is wel in de lucht,maar mail wordt terug gestuurd!
Ik wil ook iets van aangifte ofzo doen,maar dat werkt alleen met meer gedupeerden.
Gerechtelijke stappen kost denk alleen maar meer geld.
Ik hoop dat er meer gedupeerden hier reageren.
grtjs Marjon

Gesloten