LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] elec. fiets trade care

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
riekiki

elec. fiets trade care

Ongelezen bericht door riekiki »

Fietsfabriek Trade Care uit Deventer maakt (electrishe) fietsen van de merken Hollandia, Rossler en Zyssler. Goedkoop en van slechte kwaliteit. Te koop bij V&D en Kwantum. De mijne, gekocht in februari en kapot in mei, staat nu al 4 maanden stil te wachten op de monteur. Behalve slechte kwaliteit ook nog nul service dus!
Geen aanrader.

pk21

Re: elec. fiets trade care

Ongelezen bericht door pk21 »

Is dit ooit nog opgelost?
Wij hebben hetzelfde probleem met dit bedrijf, na 6 maanden lang bellen/mailen hebben ze alsnog geen oplossing kunnen bieden en komt er geen enkele reactie.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Je kunt beter een goede kopen of geen. Kun je er ook niet meer gewoon mee trappen.

Soms blijkt gewoon de band lek te zijn. Als je die maakt dan doet hij het ook weer.

Robertt

Ongelezen bericht door Robertt »

Ik heb ook een probleem met trade care ja. Al 3 maanden geleden 15 trapassen bestelt voor de Holandia fietsen, omdat de lagers slecht van kwaliteit zijn moet ik ze vaak vervangen. En door een bedrijf waarbij medewerkers fietsen nodig hebben, had ik ze gekocht. Maar na een betaling te hebben gedaan voor de trapassen en na heel veel mails geen enkele informatie meer van ze gehoord. Alleen dat ze het zo spoedig mogelijk gingen uitzoeken. Maar nee hoor...

Gesloten