Wil iemand van jullie mij helpen ? Iedere maand wordt er bij mij een aantal producten dubbel ( soms 3 dubbel ) gefactureerd. Na veel telefoontjes , mailtjes en brieven is het nog niet geregeld. ( Er is wel al een gedeelte gecrediteerd, maar nog niet alles )Het is wel doorgegeven dat mijn facturen niet goed zijn, maar er is nog niets ondernomen ! Dus kan ik volgende week weer gaan bellen, mailen en schrijven om mijn teveel betaalde geld terug te krijgen .... HELP !!
Nicole
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo web team
Re: Ziggo web team
Nicole,NicoleGe schreef:Wil iemand van jullie mij helpen ? Iedere maand wordt er bij mij een aantal producten dubbel ( soms 3 dubbel ) gefactureerd. Na veel telefoontjes , mailtjes en brieven is het nog niet geregeld. ( Er is wel al een gedeelte gecrediteerd, maar nog niet alles )Het is wel doorgegeven dat mijn facturen niet goed zijn, maar er is nog niets ondernomen ! Dus kan ik volgende week weer gaan bellen, mailen en schrijven om mijn teveel betaalde geld terug te krijgen .... HELP !!
Nicole
Ik zal je vast even helpen met de standaardreactie, kun je meteen verder met het invullen van het webformulier.
Ziggo Webteam Jelle
Beste NicoleGe,
Erg vervelend om te moeten lezen dat u een aantal producten en diensten dubbel tot soms wel driedubbel gefactureerd krijgt. Uit uw bericht begrijp ik dat u al de nodige moeite heeft genomen om dit probleem op te lossen maar dat wij hier tot op heden nog niet in geslaagd zijn. Dit is begrijpelijk. Graag lossen wij dit als nog voor u op. Hierbij verzoek ik u vriendelijk hiervoor het webformulier in te vullen. Klik voor het formulier op de volgende link https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.
Met vriendelijke groet,
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam jelle
Dank je wel freak, ik wacht nog even een week voordat de nieuwe factuur online staat. Helaas is er voor ons geen alternatief, of het moet via de schotel, canaal digitaal en dat ziet mijn man weer niet zitten. Een grote zuchtttttttt.
Ik zou de bedragen die Ziggo incasseert storneren, de machtiging voor Ziggo intrekken en zelf de correcte bedragen overmaken (na verrekening van het teveel betaalde uiteraard) want dat werkt het snelste. Als je geluk hebt hebben ze het misschien na een maand of 3-4 opgelost, er zijn al tijden problemen met de facturering en ze weten zelf niet waar dit aan ligt.NicoleGe schreef:Dank je wel freak, ik wacht nog even een week voordat de nieuwe factuur online staat. Helaas is er voor ons geen alternatief, of het moet via de schotel, canaal digitaal en dat ziet mijn man weer niet zitten. Een grote zuchtttttttt.
Overigens zou ik Ziggo per direct opzeggen, want er zijn wel alternatieven: Wat dacht je van KPN Digitenne?
Stomme ik, ik dacht echt even dat er iemand bij ziggo naar onze foutieve facturen zou kijken..... Het is daar echt in-en in triest ! Ik krijg mailtjes van de klantenservice terug , als je zou lezen wat daar in staat, je gelooft het niet....
Digitenne is ook geen optie vanwege HD. Geloof me maar, als er een alternatief voor ons hier was, was ik echt al weg daar. De automatische incasso is inmiddels wel stopgezet, helaas pas per volgende maand.... Dus nu weer mijn geld terughalen, en eens kijken hoe snel ziggo z'n geld wil komen halen bij mij !!
Daar zal geen week overheengaan, met administratie kosten van 2,50 erbij voor 1 brief.
Digitenne is ook geen optie vanwege HD. Geloof me maar, als er een alternatief voor ons hier was, was ik echt al weg daar. De automatische incasso is inmiddels wel stopgezet, helaas pas per volgende maand.... Dus nu weer mijn geld terughalen, en eens kijken hoe snel ziggo z'n geld wil komen halen bij mij !!
Daar zal geen week overheengaan, met administratie kosten van 2,50 erbij voor 1 brief.
-
- Contacteer:
NicoleGE,
stuur anders Ziggo een factuur.
Jouw tijd, rente, en alle teveel gefactureerde bedragen.
Je zou ook kunnen overwegen om de machtiging in te trekken, en alleen per acceptgiro te betalen - na ontvangst gespecificeerde factuur.
In het uiterste geval zou je een aangetekende (handtekening retour) brief kunnen sturen, waarin je het eenmaal uitlegt, eist dat ze het aanpassen, je een tegemoetkoming in de kosten geeft, alsmede vergoeding van extra gemaakte kosten (telefoon, vrije dag, kosten aangetekend e.d.) - en dat e.e.a binnen 14 dagen geregeld en permanent opgelost dient te zijn - anders volgt aangifte van fraude, en diefstal (men incasseert te veel!) en beschouw je het contract per direct als ontbonden vanwege wanprestatie.
Het is effe wat werk - maar je moet toch wat.
Ik heb ziggo zelf alleen nog maar voor TV. Digitenne heeft helaas geen scifi channel
Internet hebben ze keer op keer een zooitje van gemaakt - en volgens hun was het iedere keer mijn schuld...
stuur anders Ziggo een factuur.
Jouw tijd, rente, en alle teveel gefactureerde bedragen.
Je zou ook kunnen overwegen om de machtiging in te trekken, en alleen per acceptgiro te betalen - na ontvangst gespecificeerde factuur.
In het uiterste geval zou je een aangetekende (handtekening retour) brief kunnen sturen, waarin je het eenmaal uitlegt, eist dat ze het aanpassen, je een tegemoetkoming in de kosten geeft, alsmede vergoeding van extra gemaakte kosten (telefoon, vrije dag, kosten aangetekend e.d.) - en dat e.e.a binnen 14 dagen geregeld en permanent opgelost dient te zijn - anders volgt aangifte van fraude, en diefstal (men incasseert te veel!) en beschouw je het contract per direct als ontbonden vanwege wanprestatie.
Het is effe wat werk - maar je moet toch wat.
Ik heb ziggo zelf alleen nog maar voor TV. Digitenne heeft helaas geen scifi channel
Internet hebben ze keer op keer een zooitje van gemaakt - en volgens hun was het iedere keer mijn schuld...
Waar kan ik een klacht bij radar indienen over Ziggo?